Πανελλήνιες 2011 Μαθηματικά Κατεύθυνσης: Θέματα-Απαντήσεις

Στα Μαθηματικά Θετικής-Τεχνολογικής Κατεύθυνσης διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές 2011. Διαβάστε θέματα και απαντήσεις-λύσεις στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες 2011.

“Πολύ δύσκολα” χαρακτήρισαν οι μαθητές τα θέματα στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες 2011. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις εκπαιδευτικών, τα θέματα είναι “πολύ προσεγμένα” και για πολύ καλούς μαθητές. Ιδιαίτερης δυσκολίας είναι το τέταρτο θέμα. Καλή επιτυχία στους υποψηφίους.

Οι Πανελλαδικές 2011 συνεχίστηκαν με τους υποψήφιους να εξετάζονται σε μαθήματα Κατεύθυνσης:

Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης
Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Διαβάστε τα θέματα Μαθηματικών Κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες 2011:

Μαθηματικά Θετικής-Τεχνολογικής Κατεύθυνσης – Πανελλήνιες 2011

ΘΕΜΑ Α
A1. Έστω μια συνάρτηση f ορισμένη σε ένα διάστημα Δ και x0 ένα εσωτερικό σημείο του Δ. Αν η f παρουσιάζει τοπικό ακρότατο στο x0 και είναι παραγωγίσιμη στο σημείο αυτό, να αποδείξετε ότι: f′(x0) = 0
Μονάδες 10

A2. Δίνεται συνάρτηση f ορισμένη στο . Πότε η ευθεία y=λx+β λέγεται ασύμπτωτη της γραφικής παράστασης της f στο ∞+;
Μονάδες 5

A3. Να χαρακτηρίσετε τις προτάσεις που ακολουθούν, γράφοντας στο τετράδιό σας δίπλα στο γράμμα που αντιστοιχεί σε κάθε πρόταση τη λέξη Σωστό, αν η πρόταση είναι σωστή, ή Λάθος, αν η πρόταση είναι λανθασμένη.
α) Για κάθε μιγαδικό αριθμό z ≠ 0 ορίζουμε z0=1
β) Μια συνάρτηση f:A→ λέγεται συνάρτηση 1-1, όταν για οποιαδήποτε Ax,x∈21 ισχύει η συνεπαγωγή: αν x1≠x2, τότε f(x1) ≠ f(x2)
γ) Για κάθε x∈1=–{x|συνx=0} ισχύει: x1)x(2συνεφ −=′
δ) Ισχύει ότι: 1x xlim x=ημ∞+→
ε) Οι γραφικές παραστάσεις C και C΄ των συναρτήσεων f και f–1 είναι συμμετρικές ως προς την ευθεία y=x που διχοτομεί τις γωνίες xOy και x΄Oy΄.
Μονάδες 10

ΘΕΜΑ Β
Έστω οι μιγαδικοί αριθμοί z και w με iz3≠, οι οποίοι ικανοποιούν τις σχέσεις:
B1. Να βρείτε τον γεωμετρικό τόπο των εικόνων των μιγαδικών αριθμών z
Μονάδες 7

B2. Να αποδείξετε ότι
Μονάδες 4

B3. Να αποδείξετε ότι ο w είναι πραγματικός αριθμός και ότι 22≤≤−w
Μονάδες 8

B4. Να αποδείξετε ότι: zwz=−
Μονάδες 6

ΘΕΜΑ Γ
Δίνεται η συνάρτηση f : →, δύο φορές παραγωγίσιμη στο , με ()0)0(f0f==′, η οποία ικανοποιεί τη σχέση:
())x(fx)x(f1)x(f)x(fex′′+′=−′′+′
για κάθε x∈.

Γ1. Να αποδείξετε ότι: f x∈
Μονάδες 8

Γ2. Να μελετήσετε τη συνάρτηση f ως προς τη μονοτονία και τα ακρότατα.
Μονάδες 3

Γ3. Να αποδείξετε ότι η γραφική παράσταση της f έχει ακριβώς δύο σημεία καμπής.
Μονάδες 7

Γ4. Να αποδείξετε ότι η εξίσωση = συνx έχει ακριβώς μία λύση στο διάστημα
Μονάδες 7

ΘΕΜΑ Δ
Δίνονται οι συνεχείς συναρτήσεις f, g : →, οι οποίες για κάθε x∈ ικανοποιούν τις σχέσεις:
i) f(x)>0 και g(x)>0
ii) ∫−+=−x0t2x2dt)tx(gee)x(f1
iii) ∫−+=−xtxdt)tx(fee)x(g0221

Δ1. Να αποδείξετε ότι οι συναρτήσεις f και g είναι παραγωγίσιμες στο και ότι f(x) = g(x) για κάθε x∈.
Μονάδες 9

Δ2. Να αποδείξετε ότι:
f(x) = ex, x∈
Μονάδες 4

Δ3. Να υπολογίσετε το όριο:
Μονάδες 5

Δ4. Να υπολογίσετε το εμβαδόν του χωρίου που περικλείεται από τη γραφική παράσταση της συνάρτησης
∫=xdt)t(f)x(F12
τους άξονες x΄x και y΄y και την ευθεία με εξίσωση x=1.
Μονάδες 7

Δείτε αναλυτικά τα θέματα Μαθηματικών Θετικής-Τεχνολογικής Κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες 2011 κάνοντας κλικ εδώ.

Δείτε τις απαντήσεις-λύσεις Μαθηματικών Θετικής-Τεχνολογικής Κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες 2011 κάνοντας κλικ εδώ (Φροντιστήριο Νέον), εδώ (Μεθοδικό) και εδώ (Όριον)

Εν τω μεταξύ, για καλά διαβασμένους ήταν τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας στις Πανελλήνιες 2011, όπως φαίνεται από το πρώτο κύμα βαθμολόγησης των γραπτών.

Οι πανελλαδικές εξετάσεις θα συνεχιστούν την Τετάρτη, οπότε οι υποψήφιοι για μία θέση στα ΑΕΙ και ΤΕΙ θα εξεταστούν σε μαθήματα Κατεύθυνσης, Ιστορία, Βιολογία, Χημεία-Βιοχημεία και Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Διαβάστε θέματα-λύσεις των Πανελληνίων 2011 σε όλα τα μαθήματα και εκτιμήσεις για Βάσεις 2011.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τις τελευταίες εκτιμήσεις για τις Βάσεις 2023 στις Πανελλήνιες 2023.

38 Σχόλια

  1. Τα θέματα ήθελαν πολύ περισσότερο χρόνο από τις 3 ώρες που είχαν στην διάθεση τους οι μαθητες για την λύση τους.

  2. Παιδια!Εμενα παλι σε ορισμενα ερωτηματα μου βγηκαν σωστα τα αποτελεσματα αλλα με μεθοδολογια καπως διαφορετικη απο τη σωστη!Βαθμολογειται αρνητικα αυτο;Αλλα και παλι το τεταρτο θεμα δεν το αγγιξα καν!Ηταν super duper παλουκι!

  3. ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΓΡΑΨΑΤΕ ΟΛΟΙ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ? ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ ΕΔΩ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ..

  4. Καλα πλακα μου κανετε?? τα θεματα ηταν αρκετα βατα για αυτους που ξερουν τα βασικα….δεν χρειαζοταν να εισαι μαθηταρας για να εγραφες 18+….
    Αν δεν εχω κανει την πατατα στα σωστο-λαθος( δεν θυμαμαι τι εβαλα στ 2ο)
    τοτε εχω γραψει 20…

  5. Κάθε χρόνο τα ίδια….και εγώ τα ίδια λέω όταν δεν γράφω καλά(δηλ. πως τα θέματα ήταν δύσκολα και όχι πως δεν ήμουν κατάληλα προετοιμασμενος!!!)

  6. Παιδια,εγω πιστεβω οτι οι περισσοτεροι απο εδω μεσα ειναι στουρναρια.Δηλαδη για να καταλαβω θελετε θεματα τα οποια να χαρακτηριζονται ευκολα οπως:να βρειτε μια παραγωγο,να κανετε μια παραγωντικη ολοκληρωση κτλ.Συγγνωμη που θας σας το πω ,αλλα τα εξυπνα μυαλα ξεχωριζουν στις πανελληνιες.

  7. εγώ ακόμα είμαι δευτέρα λυκείου και φοβάμαι απότώρα την αποτυχία αλλά θα το παλέψω και ελπίζω να μου βγαί σε καλό γτ βλέπω τα θέματα και λογικό βέβαια να μην καταλαβαίνω τίποτα αλλά και μόνο που τα βλέπω ΤΡΕΜΩ :Ρ

  8. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΙΚΕ…ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ…ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΝ ΝΑ ΜΕ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ..ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΡΡΟΗ ΘΕΜΑΤΩΝ..ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΑΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΕΤΟΣ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ…ΚΑΙ ΕΣΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ…ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ…ΙΣΩΣ ΚΙ ΕΣΥ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΑ ΘΕΩΡΗΣΕΣ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ…

  9. ……SORRY ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΗΣ (ΚΑΚΗΣ) ΓΚΡΙΚΛΙΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΜΟΥ.

  10. ΑΓΑΠΗΤΗ ΙΩΑΝΝΑ
    ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΡΟΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.ΕΜΑΘΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗς ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ? ΟΙ 9,9 ΣΤΟΥΣ 10 ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 95! ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ? ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΠΟΛΛΑ. ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑ ΟΠΟΥ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΘΑΡΗΣΤΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ, ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΥΧΑΙΑ (!!!) ΕΝΑ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΑ (!!) ΘΑ ΕΠΕΦΤΑΝ. ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΛΟΓΗΣΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΕΠΕΣΕ ΤΥΧΑΙΑ (!!!) ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ.
    ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΡΑΓΩ ΔΙΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΔΙΝΩ ΚΑΙ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΟΥΚΙ ΜΑΘΗΜΑ.

  11. και να σου πω ιωαννα?πρεπει να πας φροντιστηριο για να γραψεις καλα?για μενα τετοια ατομα ειναι θυματα του συστηματος…το εχετε παρει καραμελα ολοι και λετε για φροντιστηρια…και αν οντως σου φανηκαν σε σενα και στα παιδια απο το φροντιστηριο σου ευκολα τα θεματα..μπραβο σας..

  12. και να σου πω ιωαννα….δηλαδη εγω τις τρεις ωρες τι εκανα?καθομουν και κοιτουσα τα αστερια?ειμαι μαθητρια του 19,5 και δεν μπορεσα να τα λυσω..εδω οι καθηγητες ξαφνιαστηκαν και θα μασ ερθει μια μαθητρια να μας πει δεν ειναι δυσκολα…πες οτι ειναι δυσκολα αλλα τα ελυσες οχι οτι οποιος ηξερε ηξερε..τοσα παιδια δεν εγραψαν και αν εχω πληροφορηθει ορθα το μεγαλυτερο ποσοστο των μαθητων ειναι κατω απο τη βαση…αλλα…δεν ηταν ..

  13. τώρα τα γκρίκλις δηλαδή είναι το πρόβλημά μας..
    φυσικά και το θεωρώ άδικο και συμφωνώ μαζί σου και μακάρι να ήταν τώρα στη φυλακή ο συγκεκριμένος άνθρωπος ή να του είχε επιβληθεί μια ανάλογη ποινή..απλά από την άλλη δεν μπορώ να αποκλείσω(χωρίς να το έχω ψάξει ιδιαίτερα το θέμα για το πώς διαμορφώνονται οι επιτροπές που βάζουν τα θέματα) το γεγονός ότι ο άνθρωπος αυτός όπως και κάθε καθηγητής έλυσε κάποιες ασκήσεις στα παιδιά στα οποία κάνει μάθημα..
    απλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι και από μόνο του το εκπαιδευτικό σύστημα έχει τόσα προβλήματα που το θεωρώ κάπως παράλογο να στηριζόμαστε σε κάτι τόσο συγκεκριμένο..και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος τρόπος να ακουστούν αυτά που θέλουν οι μαθητές αν δεν αλλάξουν ριζικά τα πράγματα και αυτό πρέπει να ξεκινήσει πρώτα μέσα στην κοινωνία και μέτα να μπει και στην εκπαίδευση..και δεν ξέρω για τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας μου πάντως εγώ νιώθω άπειρα απογοητευμένη από τα πάντα σε αυτό το κράτος..τέλος πάντων για να μην λες ότι αερολογώ σταματώ εδώ..φυσικά και έχεις δίκιο σε αυτό που λες,απλά νομίζω πως η αλλαγή πρέπει να ξεκινήσει από αλλού,αν μπορεί εν πάση περιπτώση να ξεκινήσει από κάπου..

  14. ΙΩΑΝΝΑ
    ΤΟ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΕΝΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ Η ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ή ΚΑΙ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΟ. ΤΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ (ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ …..) ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ. ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΙΣΩΣ ΤΟ 1980 ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ(ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΡΑΜΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥΣ) ΕΠΕΣΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ. ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΕΡΟΛΟΕΙΣ ? ΤΟΝ ΛΥΚΟ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΤΟΡΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ? ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ, ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΛΗΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    ….ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΓΓΛΙΚΗ.

    ΜΙΚΕ
    (φοιτητής ιατρικής ΑΠΘ, το e-mail μου στη διάθεσή σου και στη διάθεση όλων σας. Γιατι εκεί που ήσαστε τώρα κάποτε ήμουν και εγω και τώρα τα βλέπω περισσότερο καθαρά)

  15. re sy eirhnh den htan duskola apla htan polla k eprepe kai tis 3 wres n ka8esai n luneis kai oxi na xazologas..
    me liga logia opoios h3ere h3ere..
    gia n apadhsw k ston mike..
    prwton oson afora ton ka8hghth p les arxika borei opws o opoiosdhpote ka8hghths t opoioudhpote frodisthriou na thn eixe lusei epishs sts ma8htes t afto ti shmainei dld?
    k ok egw 8 t dexomoun an eleges pws ein la8os p htan aftos o an8rwpos sthn epitroph
    alla sthn telikh polla paidia p dn ein stn evagelikh to elusan to 8ema opote dn nmzw pws ti8etai toso megalh adikia h dn 3erw gw ti k sthn telikh afto borei n ginetai ka8e xrono emeis fetos p dn grapsame kala to 8umh8hkame?h katastash sthn ellada ein gnwsth edw k arketa xronia nmzw gia na to paizoume 8umatakia.
    oso g thn dikaiwsh tou koinwnikou ais8hmatos,dn nmzw pws uparxei kiolas gia na dikaiw8ei giati an uphrxe h ellada dn 8a htan edw p einai shmera..gt mhn kruvomaste pisw apo t daxtulaki mas,borei h e3ousia n diaf8eirei klp alla k meis oi “tapeinoi” polites koitame n vroume to meso n valoume kapou t paidia mas k genikotera n swsoume to tomari mas kai dn mas plnoiazei ti kanoun oi alloi..opote pragmatika dn ktlvainw giati to paizete oloi toso 8umata t susthmatos klp..
    kai sthn telikh as to legate afto an grafan mono sugekrimena atoma p exoun mia alfa 8esh h 3erw gw ti..egw mono apo to frodisthrio m exw tosa atoma p exoun grapsei k oxi mono ma8hmatika genikhs alla st sunolo twn ma8hmatwn opote dn nmzw oti shmainei kati afto..
    apla oti 8umatai o ka8enas xeretai..

  16. καλα μην τρελαθουμε τωρα??αυτα τα θεματα που εβαλαν ηταν παρα πολυ μεγαλησ δυσκολιασ..ακομη και οι μαθηματικοι το ειπαν..και αν γραψατε ολοι οπωσ λετε πανω απο 16 τι να πω..μπραβο σας…εγω σασ λεω καλυτερα να ριξετε και μια ματια στις λυσεισ και μετα να πειτε κατι…ολη η ελλαδα εγραψε χαλια στην πλειοψηφια και εσεισ ολοι εδω μεσα ειστε η εξαιρεση..τι να πω…ξανα μπραβο σας..

  17. PAIDIA MIN EISTE XAZOI…TA THEMATA HTAN VATA GIA KALA DIAVASMENOUS…. EGW PISTEYW AN EIMAI TYXERI TO PERNW TO 2OARI…EKTOS AN EIMIA ATYXI K PARW 19.8

  18. egw foithths tou mathimatikou eimai pws kanete etsi re paidia to 3 thema euklo htan Kai to apo to tetarto ta 2 prwta eukola kai ta duo teleutaia duskoloutsika 16-17 eukola egrafes …. ti na poune kai gia ta genikhs pou tous evalan oti den eixan valei pote…. deutero thema sunhthws einai aplo alla….. tous taraksan ….

  19. Παιδιά εγώ έγραψα 97 ή 98.Τα θέματα παλευόντουσαν αρκεί να έμενε κανείς ψύχραιμος.
    Α και είμαι κορίτσι(ξεκολλήστε επιτέλους από το κλισέ “τα κορίτσια δεν είναι καλά στα μαθηματικά”!!!!:Ρ)
    Καλή συνέχεια!

  20. ΙΩΑΝΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΛΑ:
    1ο. ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΡΓΥΡΑΚΗ, ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΣΚΗΣΗ (ΘΕΜΑ 4ο) ΜΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ, ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ???? ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΙΑΒΛΗΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΥΜΕΤΕΡΟΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ !!!! ΖΗΤΩ ΑΔΙΑΒΛΗΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
    2ο. ΕΙΔΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΡΓΥΡΑΚΗ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΣΘΗΜΑΤΟΣ ??? ΟΧΙ. ΚΑΡΦΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ.
    3ο. ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΙΣΩ ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ?? ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΒΑΖΟΥΝ? ΔΕΝ ΤΑ ΜΕΛΕΤΟΥΝΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ??? ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΙ, ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ? ΖΩΤΩ ΙΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΜΕΛΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ. ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!

    Πηγή: https://www.fimes.gr/2011/05/panelladikes-2011-mathimatika-thetikis-texnologikis-kateuthinsis-themata-apantiseis/#ixzz1Mnm31yZG

  21. pws akrivws mas trwne to mellon?me to oti prospa8oun na vazoun 8emata p adistoixoun st pnevma pou 8a eprepe na exoun oi e3etaseis edw k xronia?oi vaseis eixan ftasei sto 8eo dld..
    exoun pl dikio oson afora th duskolia twn 8ematwn alla ena terastio adiko oswn afora to susthma..to susthma einai ka8ara frodisthriako ka8ws ta vivlia dn kaluptoun se kanenan va8mo ta 8emata pou peftoun..to 8ema einai pws kaneis dn asxoleitai me afto..ftanan vaseis sta 19500 moria dld an einai dunaton..egw to 8ewrw tragiko na boreis toso aneta opws t prohgoumena xronia n grapseis 100 st perissotera ma8hmata..k fusika k t 8emata 8 eprepe na einai krisews g n diakrinodai oi stokoi apo aftous p pragmatika a3izoun..
    to 8ema einai oti to susthma san susthma prwton se vazei na ta skas sto frodisthrio,defteron se vazei n ginesai papagalos k triton n krinesai apo mia mera h kalutera duo vdomades g ts kopous 3 xronwn..
    alla opws m eipe k enas ka8hghths m einai apo tis prwtes fores sth zwh mas p niw8oume thn adikia..egw pistevw pws aftoi p pragmatika a3izoun 8a vroun thn akrh apla exoume ma8ei thn pipila tou oti opote apotugxanoume ftaine pada oi alloi k thn xrhsimopoioume opote goustaroume..
    ligh aftokritikh dn kanei kako sthn telikh 😉
    k opws anafer8hke k pio panw dn ein tuxaio oti uphrxan k 100aria..
    sthn telikh testaretai kai to poso ikanos ein k o ka8enas n antape3er8ei se sun8hkes pieshs..afta..

  22. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΣΑΚΗ
    ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΡΓΥΡΑΚΗ, ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΣΚΗΣΗ (ΘΕΜΑ 4ο) ΜΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ, ΔΕ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΠΟΙΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ? ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ? ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΔΕΞΙΟΥΣ, ΚΕΝΤΡΩΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ.
    ΡΕ ΕΣΕΙΣ, ΣΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΕ ΑΚΟΜΑ? ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΘΕΣΤΕ ?

  23. Παιδια ξυπνηστε, δεν γραψατε ουτε 15 ουτε 16…Τα θεματα ηταν απιστευτα δυσκολα κ αδικηθηκαν πολλοι καλοι μαθητες.Ειναι ολα στημενα, οι πανελληνιες απο τον χ βαθμο δυσκολιας εφτασαν στον χ^3…Το οτι εγραψαν 13-14 1000 μαθητες δε σημαινει τπτ…Πολλοι εχουν γονεις καθηγητες, εχουν παραπανω μυαλο ή λεφτα για απειρα ιδιαιτερα κτλ κτλ…Πολιτικο παιχνιδι βρωμαει…ξυπνατε!

  24. ΒΑΓΓΕΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ (????) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΟΥ.
    ΩΣΤΟΣΟ, ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 90. ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 90 ΕΓΡΑΦΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΤΟ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ, ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΤΑ ΗΞΕΡΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ 4. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 20 ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ 4ο ΕΝΩ ΕΓΡΑΨΑΝ ΑΡΙΣΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ 80-85. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ. ΑΝ ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΑΡΚΕΙ ΕΝΑ ΤΕΙ ΠΑΡΤΟ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ. ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ. ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.

  25. εγω παιδια εγραψα καλα παρ’ολα αυτα δν θα διαφωνησω οτι τα θεματα ηταν δυσκολα και κυριως παααααρα πολλα. Θα συμφωνησω ομως πως τα θεματα ειναι καλο να ειναι σχετικα δυσκολα για να υπαρχει σωστη διαβαθμιση, απλα στα φετινα αυτο γινεται με υπερβολικο τροπο. Ειναι λογικο ομως ρε παιδια, δυστυχως οι βασεις πρεπει να πεσουν και εμεις ειμαστε εκεινοι που επιλεχτηκαν να γαμηθουν για να γινει αυτο. Αλλα μην λετε οτι υπαρχει κτ αδικο, για τα παιδια με ονειρα κτλπ κτλπ. Ενταξει, ολοι ονειρα εχουμε, αλλα ποια η διαφορα ενα παιδι να γραφει 15000 και να μην πιανει την σχολη του απο το να γραφει 18500 και παλι να μην την πιανει επειδη εχει παει στον θεο η βαση? Εγω πιστευω οτι ο καθενας γραφει αυτο που του αξιζει συμφωνα με ολη την προσπαθεια του (σε αυτα τα θεματα ειναι 15, σε αλλα μπορει να ηταν 18) και επισης πιστευς οτι η διαβαθμιση θα ειναι ιδια οπως παντα, αρκει να μην χανουμε την αυτοπεποιθηση μας. Ειναι το κυριοτερο για μενα, γτ βλεπω παιδια με απειρο διαβασμα ολη την χρονια να τα εχουν παρατησει. Οχι, δν πρεπει να ειναι ετσι. Καλη συνεχεια ευχομαι σε ολους μας και μακαρι να αρχισουν να γινονται λιγο πιο λογικα τα θεματα γιατι πλησιαζει και η φυσικη……:P

  26. τα μαθηματικα ηταν πολυ δυσκολα Προσπαθουσα 3χρονια και δεν πηγα οπωσ περιμενα.Αυτο μεαπογοητευσε.Ελπιζω να παω καλυτερα στα επομενα.Ελπιζω τα θεματα να ειναι πιο βατα.Αληθεια ποιοσ ολογοσ να δουλευουμε τοσο σκληρα 3 ολοκληρα χρονια τησ εφηβειασ χωρισ προσωπικη ζωη και να ανταμειβομαστε τοσο αδικα
    Πιστευω οτι το συστημα αξιολογησησ ειναι αδικο και θα πρεπει καποτε ναλλαξει.Ας τοσκεφτουν σοβαρα οι αρχοντεσ του τοπου.Ας μη φθειρουμε την ψυχη μασ με αυτου του ειδουσ την αξιολογηση

  27. ki esy vaggeli antistoixa malakies les. diladi thes na diagonizesai se toso dyskola themata? ayta den poy eginan stin kateuthinsi kai stin geniki paideia den itan apla “epipedo dyskolias” alla viasmos.. se kseskisan ki esena ki apla de to katalaves gt mporouses na ta luseis.. ma an einai dynaton..logiko einai na skefteis ton eauto sou alla giati na ginetai “makelio” kai polla paidia me oneira kai pragmatiki prospatheia na min mporoun na grapsoun kala? den to vlepeis ligo adiko?. den leo na min mpainoun dyskola themata..alla esy to ga****s… diladi akoma kai ta paloukia th mporouses na luseis?den nomizo..i an mporouses bravo sou..pantos koita ligo parapera kai des poso odeiniro einai 2 stous 10 mathites na grafoun 17-20 kai oi alloi kati apo tin vasi.tote th katalaveis.apla des to ligo pio sfairika.

  28. file vagelh an theloun sta mathimatika mporoun na valoun themata kai na mhn kaneis oute to prwto thema.einai me diafora to pio dyskolo mathima.kai na fantasteis sto panepisthmio theorountai ola auta dedomena.gi auto mh deilosete mathimatiko polu palouki.

  29. eimai foithths tou mathimatikou sto ptuxio kai ta themata htan arketa kala.ta 2 prwta htan polu eukola.to trito fenetai eukolo alla h8ele polu xrono kai pisteuw oti polloiden prolavan to tetarto thema.pantws me kalo diavasma mporousate na grapsete eukola gia 15 me 16.

  30. Θα συμφωνησω με τον βαγγελη…και εγω εγραψα πολυ καλα!Με τα δυσκολα θεματα υπαρχει αξιοκρατια και διαχωριζεται ο καλος απο τον πολυ καλό..και για να γραψεις δεν πρεπει να εχεις μπαμπα υπουργο!Οσο για την φυσικη και παλι δικιο εχεις βαγγελη (νταξει οχι και 5 χαχα)…αλλα μπορουν να μας ζορισουν πολύ!βλ.2005…ηταν μια δυσκολη χρονια φυσικης για το νεο συστημα μετα των δεσμών.

  31. αυτα που λεσ μικε ειναι ΜΑΛΑΚΙΕΣ δεν ισχυει αυτο…εγω και πολλα αλλα παιδια που ξερω (και δεν εχουμε μπαρμπα στην κορονη) γραψαμε πολθ καλα…αν ειναι δυνατον δεν γινετε να μπενουν ευκολα ειναι αδικο για τουσ πραγματικα καλουσ…και επισης απο αυτο που ειπες η φυσικη ειναι το πιο δυσκολο μαθημα μακραν απλα δεν εξεταζετε στο επιπεδο των μαθηματικων….να βαλουν αντιστοιχα θεματα στισ εξετασεις φυσικη και κανεισ δεν θα πιασει πανω απο 5….δηλαδη μονο το 1ο θεμα…παρε παραδειγμα στις δεσμεσ το 93 το 90% κατω απο την βαση φυσικη

  32. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ? ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΒΛΕΠΕ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ) ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ? ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ.ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΗΜΕΤΕΡΟΙ 1000 ΜΑΘΗΤΕΣ (ΚΟΡΕΣ, ΑΝΗΨΙΑ,ΚΛΠ) ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 500 ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ 1500 ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΕΝΩ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΧΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΒΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ.

  33. ela re paidia, eleos…ego to poly na’grapsa 14 diladi…kai eixa diavasei toso poly…i eimai stournos i ta themata itan paloukia…mporei kai ta dyo, ok ;D

  34. Ta themata itan para para polla+megalis diskolias..konta sto 15 eimai al dn eimai euxaristimenos.stenaxorithika giati h prospathia m a3ize perissotero.Elpizo n valoun eukolotera sta epomena..

Comments are closed.

Οι προσφορές συνεχίζονται. Δείτε 12+1 online καταστήματα με μεγάλες προσφορές:

  1. Public
  2. Κωτσόβολος
  3. E-shop
  4. ΑΒ Βασιλόπουλος
  5. e-Fresh.gr
  6. Μουστάκας
  7. DPAM
  8. Prince Oliver
  9. Funky Buddha
  10. Cosmos Sport
  11. Celestino
  12. Allazorevma.gr
  13. Aegean airlines