Πανελλήνιες 2012 Φυσική Κατεύθυνσης: Θέματα-Απαντήσεις

Ποια ήταν τα θέματα στην Φυσική Θετικής-Τεχνολογικής Κατεύθυνσης; Διαβάστε θέματα και απαντήσεις-λύσεις στην Φυσική Κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες 2012.

Με την Φυσική Θετικής-Τεχνολογικής Κατεύθυνσης και όχι μόνο συνεχίστηκαν οι Πανελλήνιες 2012.

Οι υποψήφιοι στις Πανελλήνιες 2012 εξετάστηκαν και στο πρώτο μάθημα κατεύθυνσης:
Πανελλήνιες 2012 Νεοελληνική Λογοτεχνία

Διαβάστε τα θέματα στη Φυσική Κατεύθυνσης στις Πανελλαδικές 2012:

Φυσική Θετική-Τεχνολογική Κατεύθυνσης – Πανελλήνιες 2012

ΘΕΜΑ Α
Στις ημιτελείς προτάσεις Α1-Α4 να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της πρότασης και δίπλα το γράμμα που αντιστοιχεί στη φράση η οποία τη συμπληρώνει σωστά.
Α1. Κατά τη διάρκεια μιας εξαναγκασμένης ταλάντωσης
α. έχουμε πάντα συντονισμό
β. η συχνότητα ταλάντωσης δεν εξαρτάται από τη συχνότητα της διεγείρουσας δύναμης
γ. για δεδομένη συχνότητα του διεγέρτη το πλάτος της ταλάντωσης παραμένει σταθερό
δ. η ενέργεια που προσφέρεται στο σώμα δεν αντισταθμίζει τις απώλειες.
Μονάδες 5

Α2. Η ταχύτητα διάδοσης ενός αρμονικού κύματος εξαρτάται από
α. τη συχνότητα του κύματος
β. τις ιδιότητες του μέσου διάδοσης
γ. το πλάτος του κύματος
δ. την ταχύτητα ταλάντωσης των μορίων του μέσου διάδοσης.
Μονάδες 5

Α3. Σε κύκλωμα LC που εκτελεί αμείωτες ηλεκτρικές ταλαντώσεις η ολική ενέργεια είναι
α. ανάλογη του φορτίου του πυκνωτή
β. ανάλογη του ημ2(LCt )
γ. σταθερή
δ. ανάλογη της έντασης του ρεύματος.
Μονάδες 5

Α4. Στο φάσμα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας
α. οι ακτίνες Χ έχουν μεγαλύτερο μήκος κύματος από τα ραδιοκύματα και μεγαλύτερη συχνότητα από το υπέρυθρο
β. το ερυθρό φως έχει μεγαλύτερο μήκος κύματος από το πράσινο φως και μεγαλύτερη συχνότητα από τις ακτίνες Χ
γ. τα μικροκύματα έχουν μικρότερο μήκος κύματος από τα ραδιοκύματα και μικρότερη συχνότητα από το υπεριώδες
δ. το πορτοκαλί φως έχει μικρότερο μήκος κύματος από τις ακτίνες Χ και μεγαλύτερη συχνότητα από το υπεριώδες.
Μονάδες 5

Α5. Να γράψετε στο τετράδιό σας το γράμμα κάθε πρότασης και δίπλα σε κάθε γράμμα τη λέξη Σωστό, για τη σωστή πρόταση, και τη λέξη Λάθος, για τη λανθασμένη.
α. Βασιζόμενοι στο φαινόμενο Doppler μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για την ταχύτητα ενός άστρου σε σχέση με τη Γη.
β. Στην περίπτωση των ηλεκτρικών ταλαντώσεων ο κύριος λόγος απόσβεσης είναι η ωμική αντίσταση.
γ. Ο ρυθμός μεταβολής της στροφορμής μετριέται σε smkg2 .
δ. Σε στερεό σώμα που εκτελεί στροφική κίνηση και το μέτρο της γωνιακής του ταχύτητας αυξάνεται, τα διανύσματα της γωνιακής ταχύτητας και της γωνιακής επιτάχυνσης είναι αντίρροπα.
ε. Η ταυτόχρονη διάδοση δύο ή περισσοτέρων κυμάτων στην ίδια περιοχή ενός ελαστικού μέσου ονομάζεται συμβολή.
Μονάδες 5

ΘΕΜΑ Β
Β1. Ακτίνα μονοχρωματικού φωτός, προερχόμενη από πηγή που βρίσκεται μέσα στο νερό, προσπίπτει στη διαχωριστική επιφάνεια νερού – αέρα υπό γωνία ίση με την κρίσιμη. Στην επιφάνεια του νερού ρίχνουμε στρώμα λαδιού το οποίο δεν αναμιγνύεται με το νερό, έχει πυκνότητα μικρότερη από το νερό και δείκτη διάθλασης μεγαλύτερο από το δείκτη διάθλασης του νερού.
Τότε η ακτίνα
α. θα εξέλθει στον αέρα
β. θα υποστεί ολική ανάκλαση
γ. θα κινηθεί παράλληλα προς τη διαχωριστική επιφάνεια λαδιού – αέρα.
Να επιλέξετε τη σωστή πρόταση (μονάδες 2).
Να δικαιολογήσετε την επιλογή σας (μονάδες 6).
Μονάδες 8

Β2. Σε γραμμικό ελαστικό μέσο, κατά μήκος του ημιάξονα Οx, δημιουργείται στάσιμο κύμα με κοιλία στη θέση x=0. Δύο σημεία Κ και Λ του ελαστικού μέσου βρίσκονται αριστερά και δεξιά του πρώτου δεσμού, μετά τη θέση x=0, σε αποστάσεις 6λ και 12λ από αυτόν αντίστοιχα, όπου λ το μήκος κύματος των κυμάτων που δημιουργούν το στάσιμο κύμα. Ο λόγος των μεγίστων ταχυτήτων ΛΚυυ των σημείων αυτών είναι:
α. 3 β. 31 γ. 3
Να επιλέξετε τη σωστή πρόταση (μονάδες 2).
Να δικαιολογήσετε την επιλογή σας (μονάδες 6).
Μονάδες 8

Β3. Ανάμεσα σε δύο παράλληλους τοίχους ΑΓ και ΒΔ, υπάρχει λείο οριζόντιο δάπεδο. Τα ευθύγραμμα τμήματα ΑΒ και ΓΔ είναι κάθετα στους τοίχους. Σφαίρα Σ1 κινείται πάνω στο δάπεδο, με σταθερή ταχύτητα, μέτρου υ, παράλληλη στους τοίχους, και καλύπτει τη διαδρομή από το ΑΒ μέχρι το ΓΔ σε χρόνο t1. Στη συνέχεια δεύτερη σφαίρα Σ2 που έχει ταχύτητα μέτρου υ συγκρούεται ελαστικά με τον ένα τοίχο υπό γωνία φ=60ο και, ύστερα από διαδοχικές ελαστικές κρούσεις με τους τοίχους, καλύπτει τη διαδρομή από το ΑΒ μέχρι το ΓΔ σε χρόνο t2. Οι σφαίρες εκτελούν μόνο μεταφορική κίνηση. Σ2Σ1ΓΔ60οΒυυΑ
Tότε θα ισχύει:
α. t2= 2t1 β. t2= 4t1 γ. t2= 8t1
Να επιλέξετε τη σωστή πρόταση (μονάδες 2).
Να δικαιολογήσετε την επιλογή σας (μονάδες 7).
Δίνονται: 23600=ημ, 21600=συν .
Μονάδες 9

ΘΕΜΑ Γ
Ομογενής και ισοπαχής δοκός (ΟΑ), μάζας M=6 kg και μήκους ℓ=0,3 m, μπορεί να στρέφεται χωρίς τριβές σε κατακόρυφο επίπεδο γύρω από οριζόντιο άξονα που περνά από το ένα άκρο της Ο. Στο άλλο της άκρο Α υπάρχει στερεωμένη μικρή σφαίρα μάζας 2Mm=.

Γ1. Βρείτε την ροπή αδράνειας του συστήματος δοκού-σφαίρας ως προς τον άξονα περιστροφής του.
Μονάδες 6

Ασκούμε στο άκρο Α δύναμη, σταθερού μέτρου Ν=π120 F, που είναι συνεχώς κάθετη στη δοκό, όπως φαίνεται στο σχήμα.
Γ2. Βρείτε το έργο της δύναμης F κατά την περιστροφή του συστήματος μέχρι την οριζόντια θέση της.
Μονάδες 6

Γ3. Βρείτε την γωνιακή ταχύτητα του συστήματος δοκού- σφαίρας στην οριζόντια θέση.
Μονάδες 6

Επαναφέρουμε το σύστημα δοκού-σφαίρας στην αρχική κατακόρυφη θέση του. Ασκούμε στο άκρο Α δύναμη, σταθερού μέτρου Ν=330′ F, που είναι συνεχώς κάθετη στη δοκό.
Γ4. Βρείτε τη γωνία που σχηματίζει η δοκός με την κατακόρυφο τη στιγμή που η κινητική της ενέργεια γίνεται μέγιστη.
Μονάδες 7

Δίνονται: 2sm10g=, ροπή αδράνειας ομογενούς δοκού μάζας Μ και μήκους ℓ, ως προς άξονα που διέρχεται από το κέντρο μάζας της και είναι κάθετος σε αυτήν 2CMM121l=Ι, 23306000==συνημ, 21603000==συνημ.

ΘΕΜΑ Δ
Λείο κεκλιμένο επίπεδο έχει γωνία κλίσης φ=30ο. Στα σημεία Α και Β στερεώνουμε τα άκρα δύο ιδανικών ελατηρίων με σταθερές k1=60 Ν/m και k2=140 Ν/m αντίστοιχα. Στα ελεύθερα άκρα των ελατηρίων, δένουμε σώμα Σ1, μάζας m1=2 kg και το κρατάμε στη θέση όπου τα ελατήρια έχουν το φυσικό τους μήκος (όπως φαίνεται στο σχήμα).
ΒΑφ = 30οk2k1Σ1m1
Τη χρονική στιγμή t0=0 αφήνουμε το σώμα Σ1 ελεύθερο.
Δ1. Να αποδείξετε ότι το σώμα Σ1 εκτελεί απλή αρμονική ταλάντωση.
Μονάδες 5

Δ2. Να γράψετε τη σχέση που δίνει την απομάκρυνση του σώματος Σ1 από τη θέση ισορροπίας του σε συνάρτηση με το χρόνο. Να θεωρήσετε θετική φορά τη φορά από το Α προς το Β.
Μονάδες 7

Κάποια χρονική στιγμή που το σώμα Σ1 βρίσκεται στην αρχική του θέση, τοποθετούμε πάνω του (χωρίς αρχική ταχύτητα) ένα άλλο σώμα Σ2 μικρών διαστάσεων μάζας m2=6 kg. Το σώμα Σ2 δεν ολισθαίνει πάνω στο σώμα Σ1 λόγω της τριβής που δέχεται από αυτό. Το σύστημα των δύο σωμάτων κάνει απλή αρμονική ταλάντωση.
Δ3. Να βρείτε τη σταθερά επαναφοράς της ταλάντωσης του σώματος Σ2.
Μονάδες 6

Δ4. Να βρείτε τον ελάχιστο συντελεστή οριακής στατικής τριβής που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των σωμάτων Σ1 και Σ2, ώστε το Σ2 να μην ολισθαίνει σε σχέση με το Σ1. Δίνονται: 21300=ημ, 23300=συν, 2sm10g=.
Μονάδες 7

Δείτε αναλυτικά τα θέματα Φυσικής Κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες 2012 κάνοντας κλικ εδώ.

Δείτε τις απαντήσεις-λύσεις Φυσικής Κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες 2012 κάνοντας κλικ εδώ (Φροντιστήρια Πουκαμισάς), εδώ (Μεθοδικό) και εδώ (Ορόσημο).

Διαβάστε θέματα-λύσεις των Πανελληνίων 2012 σε όλα τα μαθήματα και εκτιμήσεις για τις Βάσεις 2012.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Δείτε πώς είναι σήμερα διάσημοι που μεσουράνησαν στο παρελθόν, πραγματικά αγνώριστοι!

39 Σχόλια

  1. Μονο και μονο για αυτους που ‘καμαρωνουν’ για τα εκατοσταρια που εγραψαν
    φαινεται ποσο κενοι και χωρις ανθρωπια ειναι. Ειναι εαυτουλιδες κομπλεξικοι
    και δεν κοιτουν την κατασταση που επικρατει. Ετσι καταστρεφεται η Ελλαδα
    γιατι δεν υπάρχει αλληλεγγυη. Ο κα8ενας κοιταει μονο τον κ@λ@ του.
    Οσοι προσπαθησαν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και εκαναν αγωνα φετος θα ανταμειφθουν πραγματικα
    στη ζωή τους.

  2. Κατοικώ στη Γερμανία και δίνω φέτος Πανελλήνιες με τους Ομογενείς. Τον Αύγουστο ασχολήθηκα με τις μηχανικές ταλαντώσεις μέσω ενός σχολικού βοηθήματος(χωρίς φροντιστήριο). Το θέμα Δ4 την πρώτη φορά που το είδα το έλυσα. Αυτό σημαίνει πως το Δ4, σε αντίθεση με τα λεγόμενα πολλών, ήταν αυξημένης, μεν, δυσκολίας, αλλά ΒΑΤΟ(εννοείται, βέβαια, πως αυτός ο οποίος αποφάσισε 3η λυκείου να διαβάσει και τις υπόλοιπες χρονιές <>, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ για δύσκολα θέματα, εκπαιδευτικούς-σαδιστές κλπ.). Τα υπόλοιπα θέματα περιέχουν υλικό που δεν έχω διδαχθεί ακόμα(δίνω το Σεπτέμβριο), οπότε δε μπορώ να κρίνω…

  3. Παιδιά κόψτε τα ψέματα όλοι σας ότι και καλά γράψατε 100 κτλ..7 στα 10 γραπτά είναι κάτω της βάσης..10 στα 1000 ΜΟΝΟ έγραψαν το Γ4 κ 7 στους 100 το Δ4..είναι δυνατόν να μαζευτήκατε όλοι εδώ που τ γράψατε??? 3έρω άτομο το οποίο διάβαζε από τς 8 το πρωί ασταμάτητα μέχρι το βράδυ, νοσηλεύτηκε από ψυχική κούραση και πάλι δν έγραψε ,γιατί απλά τα 9έματα ήταν για διάνοιες της φυσικής..δν γίνεται ένα παιδί που τα διδάσκεται μόνο για ένα χρόνο να γράψει τόσο ε3ειδικευμένα 9έματα..και που δεν έχει μόνο ένα μ9μ να γράψει αλλά ΈΞΙ..Η Ελλάδα σκοτώνει τα παιδιά της κα9ημερίνα και τα περνάει μέσα από τέτοιο άγχος που αν ένας ενήλικας υποβαλλόταν σε τέτοια δοκιμασία σίγουρα 9α τρελαινόταν.!!Ελπίζω του χρόνου που 9α δίνω εγώ να έχουν ψοφίσει όλοι αυτοί που 9έλουν τους νέους της κοινωνίας μας έ3ω..

  4. οσοι πηρατε πανω απο 16 ζειτε και αναπνεετε για να ειστε πανω απο ενα βιβλιο. ενας κανονικος καλος μαθητης του λυκειου κυμαινεται απο 12 μεχρι 15.

  5. Τα θέματα ηταν γελοία!!! Ακουσα πολλα για εκτος υλης, για επιστημονικα λαθη και διαφορα αλλα…Δεν ισχουν…Ειχα προετοιμαστει για πολυ χειροτερα και μολις τα ειδα μου φανηκαν ευκολα!!!Αν δεν εχω γραψει 100αρι εχω σιγουρα 99(κατι θα βρουνε να κοψουνε :/)!!!Δεν μπορω να καταλαβω γιατι διαμαρτυρεστε για το αν ειναι ΔΥΣΚΟΛΑ. Ετσι πρεπει να ειναι για να ξεχωριζει το σταχυ απο το αχυρο!!! Και μην αγχωνεστε οι βασεις θα μειωθουν!!

  6. Τώρα που τελείωσαν οι πανελλαδικές και δεν αγχωνόμαστε θα μιλήσω χωρίς κανένα ενδοιασμό. Τα θέματα ήταν απολύτως βατά και κατανοητά. Θα δώσω ένα μικρό σχολιασμό για κάθε θέμα. Τα υβριστικά σχόλια αναφέρονται σε εκείνους που πήγαιναν για βαθμό 15+.
    Θέμα Α, Σχόλιο: Θεωρία
    Θέμα Β1, Σχόλιο: Snell (δίνεις πανελλήνιες και δεν ξέρεις snell?)
    Θέμα Β2, Σχόλιο: Απλή εφαρμογή τύπων. Εκτός αν δεν βρήκε κάποιος τα σημεία (lol…).
    Θέμα Β3, Σχόλιο: Όσοι δεν ανέλυσαν την ταχύτητα ντροπή τους που δώσανε πανελλήνιες.
    Θέμα Γ1, Σχόλιο: θέμα(με 6 μόρια) ο Steiner? γελάνε μαζί μας…
    Θέμα Γ2, Σχόλιο: Έργο σταθερής δύναμης. Αν δεν το λύσατε δεν έχετε ιδέα από φυσική.
    Θέμα Γ3, Σχόλιο: Ενέργεια
    Θέμα Γ4, Σχόλιο: Θα συμφωνήσω με τον ανώνυμο κύριο που μιλά για άπειρες περιστροφές, όμως ας μην ξεχνά ότι μιλάμε για 3η λυκείου. Προσωπικά, είδα ότι έκανε ανακύκλωση και έγραψα: θ=2κπ+π/3 ή θ=2κπ+π-π/3 όπου το κ ανήκει στο Ζ και αντιστοιχεί στον αριθμό των περιστροφών που έχει διαπράξει η ράβδος. Συνεπώς, δεν είναι μία η θέση.
    Θέμα Δ1, Σχόλιο: .
    Θέμα Δ2, Σχόλιο: .
    Θέμα Δ3, Σχόλιο: Ντροπή σε όσους δεν πήραν το D σταθερό.
    Θέμα Δ4, Σχόλιο: Το θέμα! Εδώ ναι, να δυσκολευτούμε. Μόνο οι καλοί και διαβασμένοι το γράψανε αυτό. Χρειαζόταν και 1 δύσκολο….
    Τα σχόλια δικά σας!

  7. Δεν είμαι καν μαθητής στην Ελλάδα (είμαι από Κύπρο) αλλά είναι φανερό ότι το θέμα Γ4 μπάζει από παντού. Αφού ασκείται στην ράβδο σταθερή δύναμη κάθετη προς αυτήν σημαίνει ότι η κινιτική της ενέργεια θα αυξάνεται επ’ άπειρον and you can’t argue with this.

  8. ευκοιλια να φας ρε που θα παρω κουλουρακι… ο,τι ζητουσαν το καταλαβα!

  9. kathoti h kinhsh yfistatai anakyklwsh ep apeiron shmainei oti gia tis prwtes liges peristrofes isxyei h ennoia megisto, kathoti otan ftaneis se diadoxikes apeires anakyklwseis h diafora ta taxythtas metajy 2 thesewn sxedon diadoxikwn(60 moires kai 59,9999999999999… moires) otan h taxythta proseggizei to apeiro einai ousiastika 0. to idio isxyei kai gia alles theseis gt otan diaireis me +oo panta bgainei 0. Ara opoios den to exei grapsei etsi prepei na parei koulouraki. Mono se peperasmeno arithmo boreis na milas gia megisto.

  10. ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΛΥΣΑΝ ΤΟ Γ4 ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΔΙΚΙΑ Κ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑΥΤΟ ΧΡΕΟΚΟΠΟΥΜΕ

  11. oloi pou grafete edo lete oti pirate 100.ota vgoun ta apotelesmata na do ti tha pite h malon poy tha kriftite.

  12. και μονο η συγκριση με τα θεματα του ’10 και του ’11 ηταν αρκετη για να αποκτησω πιεση ! και επιτελους ρε παιδια! ολοι γραψατε?! τι 90αρια και 100αρια ειναι ολα αυτα?!

  13. οποιος ελυσε το Γ4 να παρει τα 7 μοριακια του και οι αλλοι να παρουνε τα….. μια χαρα σαφεστατο ηταν… η γωνια παντα η ιδια ειναι: 60 μοιρες, δεν παει να κανει και 1 δις περιστροφες… ευχαριστω.

  14. Αυτο που εγινε με τα θεματα της φυσικης πρωτα απο ολα ειναι αντιπαιδαγωγικο γιατι ειχαν φοβερη αποκλιση απο τα παλαιοτερα και επισης μεγαλη αποκλιση απο τα θεματα του σχολικου βιβλιου. Επεσε η ψυχολογια πολλών υποψηφιων και δεν ξεχωριζουν απαραιτητα οι αριστοι με αυτα τα θεματα διοτι πολλοι αριστοι με διακρισεις στη φυσικη γραψαν μετρια εξαιτιας της συγχησης που επικρατησε με τις ασαφειες…γενικως τα θεματα ηταν μια προχειροδουλεια με σκοπο τη δημιουργια προβληματων .Ενας μαθητης που εχει δουλεψει στη φυσικη δεν μπορει να φανει.Α ξεχασα να σας πω οτι εγραψα 100 :Ρ 😉

  15. Εγω δεν εντοπισα ουδεμια δυσκολια. Δεν το λεω επειδη εγραψα 100 (σιγουρο) αλλα γιατι ειναι η αληθεια. Το αν ηταν οντως δυσκολα θα αποδειχτει με την πτωση ή την ανοδο των βασεων. Μακαρι οπως λετε να ηταν δυσκολα-ασφη-δυσνοητα-δυσεπιλυτα-εξεζητημενα για να πεσουν οι βασεις των σχολων!

  16. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΑΔΙΚΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ‘ΔΙΑΒΑΖΩ 6 ΜΗΝΕΣ ΦΥΣΙΚΗ,ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΩ ΑΟΔΕ, ΜΠΑΙΝΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΑΦΗΝΩ ΕΞΩ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ.’ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ.ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΑ..Η ΤΑΠΕΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ.

  17. sunxarithria se autous pou egrapsan kai 100 kai 200.oti kai an lete den eimaste oloi talenta omws,kaname mia prospathia kai thelame na antamifthoume aksioprepws….tha hthela na ksera pws tha tous fenontan an ta themata auta epeftan sta paidia tous;;;;;an se mia xronia opws th fetinh edinan 780 euro to mhna kai phgenan ola strafi;;;;;dustuxws to ellhniko kratos kanei ta panta gia na diwksei tous neous ap th xwra….omws emeis paidia apanw tou eksalou exoume ala tria mathimata!!!!!!!

  18. Δε πα να γραψατε και 200!!Αυτο σας τιμά, αλλα δε μειωνει την ανικανοτητα των θεματοδωτών…
    Περαν του οτι τα θέματα ήταν αλλου επιπεδου,ειμαι της άποψης οτι τα δεν ανταποκρινονταν πληρως στην εξεταστεα υλη.Συμπεριλαμβαναν υποερωτηματα απ’ολα τα κεφαλαια,παρ’ολα αυτα…δε ξερω ρε παιδιά…ενα κυματάκι?μια συνδυαστικη κρουση+ταλαντωση+μηχανικη στερεου(ας τα βαζαν και τα 3 αφου ειναι τοσο σαδιστες)???Τροχαλιες απλές?Διπλές?Τριπλές?!Μια γραφικη παρασταση ρε γ***το!Ειτε να ζητειται, ειτε να δινεται!Τοσα ωραια πραγματα καναμε φετος…

  19. Τους δέρνουν οι γυναίκες τους και βγάζουν τετοιον καϊλέ; Με νούμερα μπλεξαμε

  20. Στα παιδαγωγιά τμήματα υπάρχει πρόσβαση από όλες τις κατευθύνσεις. Με δεδομένο αυτό που γίνεται με τα θέματα της τεχνολογικής κ θετικής κατεύθυνσης, μήπως θα έχουμε δασκάλους μόνο από τη θεωρητική? Ο αριθμός των μορίων σε αυτή την περίπτωση ευνοεί την αξιοκρατική εισαγωγή των υποψηφίων?? Μήπως η κατανομή θέσεων ανά κατεύθυνση θα ήταν πιο δίκαιη και συνετή ??? Λεπτομέρειες……

  21. Ασαφεια δν ειχε καμια κ τ Γ δν ηταν καθολου εκτος υλης!!! Τοσες φορες ειχαμε δει ραβδο ν εκτελει παρομοια κινηση!

  22. ειναι απαραδεκτο η σκληρη προσπαθεια,τα ονειρα μιας ολοκληρης χρονιας, να καταρρακονωνονται με αυτη την αλλαζονεια που επιδεικνυουν οι εξεταστικες επιτροπες τοσο απο την αποψη τηςδυσκολιας των θεματων οσο και απο την αποψη λανθασμενων δεδομενων. ως νεοι περιμεναμε τουλαχιστον στις φετινες πανελλαδικες να ανταμειφθουμε σε αυτη την γεματο αντιξοοτητες ελλαδα οπου οι αξιοκρατια ειναι η μοναδικη ελπιδα…

  23. τιποτα δεν ηταν εκτος υλης παιδια! ηταν απλως απαιτητικα τα θεματα! υπηρχαν αναλογα κ στο σχολικο!

  24. ρε παιδιά εγώ έχω μία απορία…. στο β1 πώς σκατά γίνεται ενώ η τελική γωνία πρόσπτωσης στο νερό είναι πιο μικρή από την αρχική κρίσιμη να κάνει πάλι ολική ανάκλαση στην ουσία;

  25. αυτο που ακυρωσαν το γ4 και μοιραστηκε η βαθμολογια στα παραπανω υποερωτηματα δεν μπορω να το καταλαβω…! δηλαδη τωρα εξισωνεται ενας ο οποιος εγραψε ολο το γ και ενας που εγραψε μονο τα τρια υποερωτηματα…!

  26. δεν ήταν εύκολα αλλά ούτε εκτός ύλης που λέει ο φίλος…μπορεί να μιλώ εκ του ασφαλούς (εγραψα 100 standarακι) Αλλά όταν λεει μεγιστο ω βλέπεις που η παράγωγος μηδενίζεται δηλ.το α γων. άρα το Στ!!!

  27. exei entopistei epistimoniko lathos sti fisiki sto Γ4 kai mas zhtoun signwmi gia auta pou ebalan kai tha doun ti tha ginei sti bathmologisi

  28. Σαλτα και γα**** οπως και εσεις εμας σημερα εσεις οι 10 που εισασταν επιτροπη γιατα θεματα…

  29. Mporei na htan polu pio duskola apo persu alla auto boh8aei sthn ptwsh twn basewn opwte mhn anxwneste paidia kai grapste kala sta alla oi baseis fetos gia AEI/TEI 8a pesoun ! ! !

  30. Συγχαρητιρια για τις ΤΟΣΕΣ ασαφειες και το εκτος υλης Γ θεμα!

  31. ζορισαν ασχημα σημερα..αλλα νταξει…εγω 18.5 εχω γραψει τουλαχιστον..

Comments are closed.

Οι προσφορές συνεχίζονται. Δείτε 12+1 online καταστήματα με μεγάλες προσφορές:

  1. Public
  2. Κωτσόβολος
  3. E-shop
  4. ΑΒ Βασιλόπουλος
  5. e-Fresh.gr
  6. Μουστάκας
  7. DPAM
  8. Prince Oliver
  9. Funky Buddha
  10. Cosmos Sport
  11. Celestino
  12. Allazorevma.gr
  13. Aegean airlines