Συναγερμός στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών: Τι κάνουν Vodafone, Cosmote, Wind λόγω κλειστών τραπεζών

Τι κάνουν και τι προσφέρουν στους πελάτες τους οι Vodafone, Cosmote, Wind λόγω κλειστών τραπεζών;

Γρήγορα αντανακλαστικά έδειξαν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών Vodafone, Cosmote, Wind στα έκτακτα μέτρα που επιβλήθηκαν πριν από δύο εβδομάδες.

  1. Πρώτη η Vodafone αντέδρασε λόγω κλειστών τραπεζών, ανακοινώνοντας για μία εβδομάδα ότι προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές, ανεξαρτήτως σύνδεσης κινητού, 300 λεπτά ομιλίας δωρεάν και 300 MB επικοινωνίας. Η προσφορά ίσχυσε για την εβδομάδα 30 Ιουνίου έως 6 Ιουλίου.
  2. Τη Vodafone ακολούθησε η Cosmote  λόγω κλειστών τραπεζών, η οποία ανακοίνωσε αντίστοιχη προσφορά για 400 λεπτά ομιλίας και 400 MB.
  3. Και την επόμενη ημέρα απάντησε και η Wind Hellas λόγω κλειστών τραπεζών, η οποία για το ίδιο διάστημα, προσέφερε 1.500 λεπτά ομιλίας και 1.500 MB πρόσβασης στο Internet. Αυτές δεν ήταν οι μοναδικές θετικές κινήσεις από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.

Τέσσερις εταιρείες τηλεπικοινωνιών ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων (ΥΠΟΜΕΔΙ) για να μην υπάρξουν διακοπές συνδέσεων με ληξιπρόθεσμες οφειλές των χρηστών τους.

Συγκεκριμένα, στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν οι εταιρείες OTE, Cosmote, Wind Hellas και Forthnet λόγω κλειστών τραπεζών. Η πρόταση δε είναι η δέσμευση αυτή των επιχειρήσεων να ισχύσει για όσο διάστημα παραμένουν οι τράπεζες κλειστές. Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ Χρήστος Σπίρτζης.

Οι εταιρείες δεν έχουν ανακοινώσει κάτι σχετικό, αλλά θεωρείται σίγουρο ότι θα το πράξουν. Στελέχη των εταιρειών αναφέρουν ότι αναθεωρούνται πολλά αυτονόητα μέχρι σήμερα στα δίκτυα τηλεπικοινωνιών – από την ασφάλεια μέχρι τις προμήθειες και από τη συντήρηση μέχρι και την ανάπτυξη των δικτύων.

Σε μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών το ανώτατο μάνατζμεντ συνεδριάζει από τη Δευτέρα 29 Ιουνίου δύο φορές κάθε ημέρα. Μία φορά στις 7 το πρωί, πριν ξεκινήσει η λειτουργία της επιχείρησης και μία μετά τις 5 το απόγευμα. «Ακόμη και η διαχείριση των καταστημάτων της εταιρείας απαιτεί νέες προσεγγίσεις, καθώς διευρύνονται οι φόβοι για κλοπές», λέει στέλεχος εταιρείας κινητής τηλεφωνίας. Τα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας διατηρούν ένα σημαντικό απόθεμα προϊόντων σχετικά υψηλής αξίας, τα οποία αποτελούν εύκολο στόχο λεηλασιών και ως συνέπεια, όπως παραδέχονται οι άνθρωποι της αγοράς, απαιτούν νέες διαδικασίες ασφάλειας.

«Θεωρούμε πλέον ότι κάθε βράδυ θα πρέπει να ασφαλίζουμε χρήματα και τις συσκευές τηλεφώνων σε ειδικούς χώρους».

Τα πιο σημαντικά προβλήματα, ωστόσο, εστιάζονται στις εισαγωγές τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού.

Σήμερα το πρόβλημα αυτό θεωρείται μικρό, αλλά όσο θα περνάει ο καιρός και η κυκλοφορία κεφαλαίων δεν αποκαθίσταται, τότε θα δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα συντήρησης των δικτύων. Επίσης, όσο η κυκλοφορία κεφαλαίων πάσχει, θα παγώνει σιγά σιγά η ανάπτυξη των νέων δικτύων που αναπτύσσουν οι πάροχοι (VDSL, 4G).

Διαβάστε Πώς λειτουργεί η νέα επαναστατική εφαρμογή «Βρες ΑΤΜ“.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τις εξελίξεις για δολοφονίες που συγκλονίζουν και εγκλήματα που ανατριχιάζουν.