Κίνηση ματ απο Βασιλόπουλο: Ποιο προϊόν βάζει στα ράφια του

Ποιο προίόν βάζει στα ράφια του ο Βασιλόπουλος;

Η Οξοποιία Ζαφειρόπουλος εισέρχεται στην αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος με τη διανομή τριών σημαντικών κωδικών σε επίπεδο μεριδίου και καινοτομίας.

Πρόκειται για την κρέμα βαλσάμικο ΠΑΝ, την κρέμα βαλσάμικο ΠΑΝ με Σύκο και την κρέμα λεμονιού ΠΑΝ. Η συνεργασία ξεκινάει με την είσοδο των προϊόντων ΠΑΝ σε 75 καταστήματα της γνωστής αλυσίδας τα οποία τοποθετούνται κυρίως στο Νομό Αττικής (με έμφαση στα βόρεια και νότια προάστια) αλλά και στην Περιφέρεια.

Η Οξοποιία Ζαφειρόπουλος είναι ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς ξιδιού και συναφών προϊόντων στην Ελλάδα κατέχοντας σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά και ηγετικό μερίδιο σε πιο εξειδικευμένα προϊόντα, όπως το βαλσάμικο ξίδι με μέλι και το βαλσάμικο ξίδι με ρόδι.

Τα προϊόντα ΠΑΝ έχουν παρουσία στις μεγαλύτερες αλυσίδες super market αλλά και σε επιλεγμένα boutique σημεία σε όλη την Ελλάδα, διανέμονται αποκλειστικά από την Οξοποιία Ζαφειρόπουλος, η οποία έχει και την ευθύνη του προϊόντος από την συλλογή της πρώτης ύλης έως την εμφιάλωση και διανομή της.

Η επιτυχής εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας σε 35 συνολικά χώρες εντός της Ε.Ε αλλά και εκτός, όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Γερμανία και η Ρωσία, αποτελεί απτή απόδειξη της εξελικτικής της πορείας με τις εξαγωγές να ανέρχονται ήδη στο 20% του συνόλου της παραγωγής της.

Οι βαλσάμικες κρέμες ΠΑΝ δεν περιέχουν ζάχαρη καθώς παράγονται με βάση τον συμπυκνωμένο μούστο σταφυλιού, μία τεχνογνωσία που ακολουθεί η οικογένεια εδώ και πολλά χρόνια.

Ο Γιάννης Ζαφειρόπουλος, επικεφαλής του τμήματος R&D της Οξοποιίας Ζαφειρόπουλος δήλωσε σχετικά:

“Σχεδιάζοντας με μεγάλη προσοχή και υπευθυνότητα την παρουσία των προϊόντων ΠΑΝ στην ελληνική αγορά, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γι’ αυτή τη σημαντική συμφωνία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς πρόκειται για μία αλυσίδα με σημαντική πορεία στον κλάδο ενώ οι βαλσαμικές μας κρέμες έρχονται κοντά σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές.

Με τη σύναψη μίας ακόμη σημαντικής συνεργασίας επιβραβεύονται οι κόποι μας, μίας σταθερής και αδιάκοπης παρουσίας στην ελληνική αγορά εδώ και μισό αιώνα”.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.