Ανήκουστο: Ποιο τεράστιο Σούπερ Μάρκετ δίνει 650.000€ για ευεξία εργαζομένων του

Ποιο τεράστιο Σούπερ Μάρκετ πλήρωσε 650.000€ για την ευεξία των εργαζομένων του;

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά έλαβε τον τίτλο Top Employer. Πρόκειται για την Lidl Hellas η οποία θα βραβευτεί σήμερα σε τελετή που θα διεξαχθεί από το Ινστιτούτο «Top Employers» στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας.

Tο ανεξάρτητο Ινστιτούτο «Top Employers», με έδρα το Άμστερνταμ, πιστοποιεί σε ετήσια βάση τους κορυφαίους εργοδότες σε παγκόσμιο επίπεδο, οι οποίοι διακρίνονται για την υποστήριξη προς τους εργαζομένους τους αλλά και για τις ευκαιρίες ανάπτυξης που τους προσφέρουν.

Η πιστοποίηση αυτή είναι το αποτέλεσμα του επιτυχούς εξωτερικού ελέγχου που πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Top Employers στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού μέσω της μεθόδου αξιολόγησης πολλαπλών σταδίων.

Μεταξύ των πεδίων που αξιολογήθηκαν περιλαμβάνονται: αμοιβές και παροχές, ένταξη νέων εργαζομένων, εκπαίδευση και ανάπτυξη, διαχείριση της απόδοσης, ανάπτυξη ηγεσίας, καριέρα και διαχείριση της διαδοχής και εταιρική κουλτούρα.

“Η έρευνά μας έδειξε ότι η Lidl Hellas, διασφαλίζει εξαιρετικές συνθήκες εργασίας, καλλιεργεί και αναπτύσσει το ταλέντο των εργαζομένων σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού, ενώ κατέχει ηγετική θέση στο περιβάλλον των Ανθρωπίνων Πόρων, καταβάλλοντας διαρκείς προσπάθειες για τη βελτιστοποίηση των εργασιακών πρακτικών και την ανάπτυξη των εργαζομένων της”, αναφέρει το Top Employers Institute, σχετικά με τη νέα διάκριση της Lidl Hellas.

Όπως τονίζουν στην Lidl Hellas, σ«αν επιχείρηση, επικεντρωνόμαστε μεταξύ άλλων, στις ευκαιρίες καριέρας που προσφέρουμε στην Ελλάδα, στοχεύοντας στην επαναφορά της εμπιστοσύνης των υποψηφίων στην ελληνική αγορά εργασίας.

Επιπλέον, επενδύουμε πάνω από 1.000.000 ευρώ σε ετήσια βάση για την εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων μας μέσω σεμιναρίων και εργαλείων ανάπτυξης, ισχυροποιούμε τη διαφάνεια σε διαδικασίες ανέλιξης και προσαρμόζουμε την εκπαίδευσή μας στις επιταγές της ψηφιακής εποχής.

Ταυτόχρονα, διαθέτουμε 650.000 ευρώ σε δράσεις Υγείας – Ευεξίας, Δέσμευσης και Ικανοποίησης των εργαζομένων μας. Μέσω του προγράμματος «Είμαι Υγιής, εργάζομαι ασφαλής», υλοποιούμε για τους ανθρώπους μας και τις οικογένειές τους εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης σε θέματα κίνησης, υγείας και ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής».

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.