Το κόλπο της ΒΙΚΟΣ και η κίνηση ματ με τα LIDL

Ποιο το κόλπο της Βίκος για να πετύχει μεγάλη ανάπτυξη και η επιτυχημένη συνεργασία με τα LIDL;

Επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ ολοκληρώνει η ΒΙΚΟΣ Α.Ε. μέσα στο 2018, ενώ αποκτά και το υπόλοιπο 30% της ΝΑΤΟΥΡΑ Eμφιαλωτική, στους Καλιάνους Κορινθίας, με σκοπό τη μεγαλύτερη ανάπτυξή της στη νότιο και νησιωτική Ελλάδα.

Η ΒΙΚΟΣ, προμηθεύτρια και του αμερικανικού στρατού έχει πετύχει μία σημαντική ανάπτυξη, που σε ένα σημαντικό βαθμό οφείλεται στη μακρά συνεργασία με τη Lidl Hellas, τόσο στα εμφιαλωμένα νερά όσο και στα αναψυκτικά private label.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλος της ΒΙΚΟΣ κ. Πέτρο Σεπετά, η συμφωνία τιμής που έγινε με τον Όμιλο Lidl το 2005, ήταν αυτή που συνέβαλε στο να ληφθεί η απόφαση και να επενδυθούν 17 εκατ. για τη δημιουργία του δευτέρου εργοστασίου, των αναψυκτικών, στο Καλπάκι.

Σήμερα οι επενδύσεις στο Καλπάκι έχουν φτάσει στα 45 εκατ., ενώ επιπλέον περίπου 60 εκατ. έχουν επενδυθεί στο εργοστάσιο της Περιβλέπτου και άλλα περίπου 25 εκατομμύρια, στο εργοστάσιο προπλασμάτων φιαλών και πωμάτων, στην PETCOM Plastics, στη ΒΙΠΕ Ιωαννίνων.

Hεταιρεία επεκτείνει τη συνεργασία της με την Lidl Hellas και από την Δευτέρα 12 Μαρτίου οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν από όλα τα καταστήματα Lidl, το νέο φυσικό μεταλλικό νερό Saguaro στην τιμή του 1,29 ευρώ (6X1,5 lt), το οποίο παράγει αποκλειστικά η ΒΙΚΟΣ για την Lidl Hellas.

Επιπλέον σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων της Lidl διατίθενται τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που παράγει η ΒΙΚΟΣ για την Lidl Hellas, όπως το επιτραπέζιο νερό Lidl, το ανθρακούχο μεταλλικό νερό, αναψυκτικά (cola, πορτοκαλάδα, λεμονάδα, γκαζόζα) και κρύο τσάι με την επωνυμία Freeway.

Η ΒΙΚΟΣ μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιήσει συνολικές παραγωγικές επενδύσεις της τάξης των 130 εκατ. ευρώ σε τιμές αγοράς, που της δίνουν τη δυνατότητα μεγαλύτερης διείσδυσης στην αγορά εμφιαλωμένου νερού και αναψυκτικών.

Παράλληλα με τις επενδύσεις στα τρία εργοστάσια στο νομό Ιωαννίνων επεκτείνει κατά 5.000 τ.μ. το παραγωγικό συγκρότημα τους Καλιάνους Κορινθίας, ενώ θα ενισχύσει με πρόσθετη γραμμή παραγωγής την δυναμικότητά του. Στόχος είναι, επιτυγχάνοντας μείωση του μεταφορικού κόστους, να μπει με ανταγωνιστικότερες τιμές στις αγορές των νησιών και της νότιας Ελλάδας. Η ΝΑΤΟΥΡΑ παράγει το φυσικό μεταλλικό νερό «υάς» και το επιτραπέζιο «Ίρις».

Παρά την πίεση που δέχεται η κατανάλωση, τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας είναι ανοδικά. Οι πωλήσεις για την περσινή χρονιά, έκλεισαν στα 70,7 εκατ. ευρώ από περίπου 67 εκατ. ευρώ το 2016, σημειώνοντας άνοδο περίπου 5% ενώ ανάλογη αναμένεται η πορεία και φέτος.

Η ιστορία

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ΒΙΚΟΣ Α.Ε. ιδρύθηκε το 1990 και είναι μια από τις πλέον γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες στο χώρο των εμφιαλωμένων νερών. Ξεκίνησε την παραγωγική της δραστηριότητα με την εμφιάλωση του Φυσικού Μεταλλικού Νερού «Βίκος» από την ομώνυμη πηγή, το οποίο διαθέτει από το 1992 στην ελληνική, αλλά και ξένη αγορά.
Το 1990 δίνεται η έγκριση για την εμφιάλωση του νερού από την πηγή «ΒΙΚΟΣ» και έτσι αρχίζει η κατασκευή των εγκαταστάσεων. Χρειάστηκαν τρία χρόνια μέχρι να ολοκληρωθούν οι κτιριακές εγκαταστάσεις ( βιομηχανοστάσιο και γραφεία) και να γίνει η εγκατάσταση της πρώτης γραμμής παραγωγής φιαλών-εμφιάλωσης-συσκευασίας. Το ύψος της αρχικής επένδυσης για τη δημιουργία του εμφιαλωτηρίου ανήλθε τότε σε περίπου 410 εκατ. δρχ. (1,2 εκατ. ευρώ).

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.