Φωτογραφία ντοκουμέντο Νίκου Χατζηπαύλου: Νεκρός πάνω στα βράχια με τα χέρια του να έχουν… Ανατριχιαστικό

Ποια η φωτογραφία του Νίκου Χατζηπαύλου νεκρό;

Μία νέα φωτογραφία ντοκουμέντο για το θάνατο του Νικόλα Χατζηπαύλου στην Κάλυμνο έρχεται σήμερα στο «φως» της δημοσιότητας…
με την οικογένεια του άτυχου φοιτητή να λυγίζει βλέποντας το νέο στοιχείο, το οποίο, όπως δηλώνουν, δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι ο άτυχος νεαρός δολοφονήθηκε.

Η νέα φωτογραφία που φέρνει σήμερα στο «φως» το Star δείχνει τον άτυχο φοιτητή όπως τον βρήκαν στο βουνό οι διασώστες.

Οι μώλωπες στα χέρια του είναι εμφανείς, ενώ δεν υπάρχει στα ρούχα του κανένα σκίσιμο παρά την πτώση από ύψος τουλάχιστον 40 μέτρων.

Λίγες ημέρες πριν μία άλλη φωτογραφία – ντοκουμέντο έδειχνε ένα περιμετρικό μαύρο σημάδι στον καρπό στο δεξί του χέρι.

Σημάδι, το οποίο, σύμφωνα με τη μητέρα του δεν υπήρχε πριν από το θάνατό του.

Οι δικοί του άνθρωποι απέκλεισαν τότε το ενδεχόμενο εκείνο το σημάδι να είχε γίνει από τα κομποσχοίνια που φορούσε, καθώς ήταν εξαιρετικά χαλαρά και στα δύο του χέρια, ενώ υποστήριξαν ότι ήταν ένα ντοκουμέντο που έδειχνε ξεκάθαρα δολοφονία.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την πρώτη ιατροδικαστική έκθεση, ο θάνατος του 21χρονου δεν επήλθε από εγκληματική ενέργεια, αλλά από πτώση, κάτι που αμφισβήτησαν οι γονείς του θύματος, οι οποίοι κατέθεσαν μήνυση κατά αγνώστων για ανθρωποκτονία και ζήτησαν και δεύτερη νεκροψία.

«Ήξερε καλά την περιοχή αυτός που τον μετέφερε νεκρό στο βράχο»
Από την πλευρά του ο δικηγόρος της οικογένειας υποστηρίζει ότι η πτώση ήταν σκηνοθετημένη και ότι αυτός που τον μετέφερε στο σημείο που βρέθηκε η σορός του ήταν γνώστης της περιοχής, «αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει.

Τον έβαλε άνθρωπος που ήξερε πάρα πολύ καλά την περιοχή. Οι ευθύνες είναι πάρα πολύ σοβαρές».

Η οικογένεια έχει σκοπό να προχωρήσει σε μηνύσεις κατά του πρώτου ιατροδικαστή για το πόρισμα το οποίο συνέταξε και αποπροσανατόλισε, όπως υποστηρίζουν, τις έρευνες.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τις εξελίξεις για δολοφονίες που συγκλονίζουν και εγκλήματα που ανατριχιάζουν.