Απίστευτη καταγγελία για Μασούτη: “Στο ταμείο με χρέωνε παραπάνω ενώ…”. Ποιο το κόλπο των σούπερ μάρκετ για υπερχρέωση

Ποια η καταγγελία αναγνώστη για τον Μασούτη;

Διαβάστε την καταγγελία, που μας έστειλε αναγνώστης για τα σούπερ μάρκετ Μασούτης.

Φυσικά, δεν ενστερνιζόμαστε την εν λόγω καταγγελία, ούτε μπορούμε να εγγυηθούμε την ορθότητά της, απλώς την καταγράφουμε.

“Είναι γνωστό σε όλους τους καταναλωτές στην Ελλάδα ότι τα σουπερμάρκετ (πέρα από τις υπέρμετρες αυξήσεις) χρεώνουν και επιπλέον, με διαφορά στην τιμή στο ράφι και την τιμή στο ταμείο. Στα νέου τύπου μαγαζιά υπάρχουν 2 δυσκολίες στον έλεγχο της χρέωσης.

Πρώτον, οι τιμές είναι γραμμένες στο ράφι και όχι πάνω στο προϊόν, το οποίο έχει μόνο ένα barcode. Συνεπώς βλέπεις την τιμή μόνο τη στιγμή που το επιλέγεις. Όταν το πληρώνεις είναι πιθανό να μη θυμάσαι ακριβώς την τιμή του, ειδικά αν έχεις αγοράσει πολλά προϊόντα.

Δεύτερον, όλες σχεδόν οι τιμές έχουν δύο δεκαδικά (πχ. 5,23 ευρώ). Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι αυτό συμβαίνει γιατί δε θέλουν να τις στρογγυλοποιήσουν. Γιατί να μη στρογγυλοποιηθούν; Όταν από πέρσι ένα συγκεκριμένο (υπαρκτό) προϊόν ανέβηκε από 3,99 σε 5,82 μου φαίνεται μάλλον ανούσια η συζήτηση αν πρέπει ή αν δεν πρέπει να στρογγυλοποιούνται οι τιμές.

Η μη στρογγυλοποίηση βοηθά αφενός να μοιάζουν τα προϊόντα πιο φτηνά από ότι είναι (πχ. 3,99 αντί για 4,00 που ουσιαστικά είναι το ίδιο αλλά μοιάζει διαφορετικό) αλλά ας πούμε ότι ο έμπειρος καταναλωτής το βλέπει αυτό με την πρώτη ματιά, αφετέρου όμως βοηθάει στο να μη θυμάσαι ακριβώς τις τιμές έτσι ώστε η υπερχρέωση να είναι πιο εύκολη.

Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο, παρά το κύμα ακρίβειας, ανακοινώνονται πολλές προσφορές σούπερ μάρκετ, που προσελκύουν το ενδιαφέρον καταναλωτών που θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Για παράδειγμα, ο ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει εκπτώσεις -50% ή 1+1, ενώ το μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ e-Fresh.gr ανακοινώνει συνεχώς προσφορές 30%. Κάντε κλικ στους αντίστοιχους συνδέσμους για να πάρετε τις προσφορές ΑΒ Μόνιμη μείωση τιμής και e-Fresh.gr με δωρεάν μεταφορικά.

Χθες λοιπόν στο κατάστημα του ΜΑΣΟΥΤΗ στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης αγόρασα ένα προϊόν που κόστιζε 5,23. Το θυμόμουν πολύ καλά, καθώς συνέκρινα την τιμή του με άλλα παρόμοια προϊόντα. Η απόδειξη έγραφε 6,23, κάτι το οποίο το έλεγξα όταν έφτασα σπίτι.

Μάλιστα υπήρχε και σχετική διαφημιστική κάρτα που έγραφε με μεγάλα γράμματα “1 ευρώ λιγότερο”. Προφανώς το προϊόν με την “προσφορά” κάνει 5,23 αλλά το barcode εξακολουθεί να χρεώνει με την τιμή χωρίς την “προσφορά”.

Δεν ξέρω ποιά είναι η ενδεδειγμένη λύση και απάντηση στην απάτη αυτή από μέρος του καταστήματος. Η δική μου επιλογή δεν έχει σημασία να αναφερθεί, αν και οδήγησε σε όφελος δικό μου και μάλιστα πάνω από το αναμενόμενο. Δεν γνωρίζω αν υπάρχει άλλη οδός.

Αν κι εγώ με την έκβαση της ιστορίας τελικά είμαι ευχαριστημένος, μπορώ να φανταστώ δεκάδες πελάτες που από χθες ως σήμερα (που ακόμα υπάρχει λάθος στο ράφι) πληρώνουν ένα ευρώ επιπλέον, πιστέυοντας μάλιστα ότι είναι τυχεροί που πέτυχαν μια προσφορά που τους εξασφαλίζει ένα ευρώ.

Μπορεί το συμβάν να φαίνεται ανούσιο (σιγά, για 1 ευρώ…) μπροστά σε άλλα ζητήματα που μας αφορούν, αλλά αν φανταστούμε σε πόσα προϊόντα μπορεί να συμβαίνει αυτό και πόσοι καταναλωτές εξαπατούνται σε ένα μόνο κατάστημα μίας συγκεκριμένης αλυσίδας, παίρνουμε μια γεύση για το μέγεθος του κλεμένου χρήματος που εισρέει στα ταμεία των σουπερμάρκετ.

Την ίδια στιγμή, στο ίδιο κατάστημα υπάρχει κλειστό σύστημα παρακολούθησης των διαδρόμων και αντικλεπτικό σύστημα για αποτροπή “αδικημάτων κατά της περιουσίας και της ζωής”. Σε κλέβει κάποιος κάθε μέρα χωρίς να το ξέρεις και σε ελέγχει ταυτόχρονα για να μην τον κλέψεις εσύ…

ΥΓ. Ο λόγος που το δημοσιεύω είναι αφενός η γνωστοποίηση του γεγονότος στο συγκεκριμένο κατάστημα, και αφετέρου ζητώ πληροφορίες αν υπάρχει άλλος τρόπος αντίδρασης όταν σε κλέβουν. Όποιος ξέρει, ας ενημερώσει.

Γιώργος Π.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.

9 Σχόλια

  1. Μου έχει τύχει και εμένα πριν χρόνια στο Κοντινένταλ-μετά καρφούρ- πού είχανε προσφορά την εξάδα νερό αλλά στο ταμείο την χρεωνανε κανονικά τιμή της φιάλης επί έξη αντί επί πέντε που ήταν η προσφορά. Ο πατέρας καθότι κάτοικος Βραζιλίας και μαθημένος στις λαμογιές, το παρατήρησε στο ταμείο και μας το επέστρεψαν το ποσό. ΑΝ δεν το πρόσεχε δεν θα το καταλαβάιναμε ποτέ…ένα μπουκάλι νερό σε ένα καλάθι γεμάτο προιόντα δεν το παίρνεις χαμπάρι εύκολα!

  2. Επειδή τυχαίνει και δουλεύω σε παρόμοια εταιρεία, σας ενημερώνω ότι πάντα το λάθος είναι ανθρώπινο και το έχουν κάνει οι υπάλληλοι. Οι μεγάλες αυτές εταιρείες δεν κάνουν τέτοιες λαμογιες. Το καλύτερο είναι να ελέγχετε την απόδειξη πρώτου φύγετε από το κατάστημα. Τόσο απλό.

  3. Από την στιγμή που το μαγαζί σε έχει αποζημιώσει ποίος ο λόγος να κάθεσαι να γράφεις ολόκληρη έκθεση .μήπως είσαι ανταγωνιστής χα χα?έλεος λάθη γίνονται παντού.

  4. ΑΓΑΠΗΤΕ Κ. ΓΙΩΡΓΟ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΊΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΚΟΥΦΗΣΩ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΉΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΩ. ΕΠΟΥΔΕΝΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΕΣΚΕΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ(ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ) ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ Κ. ΓΙΩΡΓΟ ΝΑΙ ΜΕΝ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΜΗΛΩΤΕΡΗ ΤΙΜΗ – 1€ ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ. ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ. ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΘΑ ΑΝΕΓΡΑΦΕ ΕΝΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΟ – 1€.ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΠΙΛΕΞΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΧΩΡΊΣ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΟΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ. ΣΑΣ ΞΑΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ – Α ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ. Κ. ΓΙΩΡΓΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ Η ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ 1+1 ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ BARCODE ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ. ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΙΔΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΩΡΊΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ BARCODE. ΟΙ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΛΆΘΟΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΞΑΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ ΛΆΘΟΣ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ. ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
    Η ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ. ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΡΟΠΟ ΑΡΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ. ΝΟΜΊΖΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, ΣΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ, Η ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΗ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ.

  5. Μου έχει συμβεί στο μασουτη Περαίας με γνωστό αναψυκτικό και τσιχλες και στο ταμείο μου είπαν και τις δύο φορές ότι δεν πρόλαβαν να αλλάξουν τις τιμές στο ράφι.. Μόνο σκλαβενιτη!!!!!!!!!!!!

  6. Μπορεις να μας πεις αφου σε εξαπατησαν οπως λες ποια τα ωφελη σου απο την ολη φαση…

  7. Εχεις σκεφτει να παρεις τηλ. στο τμημα παραπονων του μασουτη;

  8. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ Δ/ΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ – ΤΜΗΜΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΗΣ ΠΚΜ. ΤΗΛ 2313330080

Comments are closed.

Οι προσφορές συνεχίζονται. Δείτε 12+1 online καταστήματα με μεγάλες προσφορές:

  1. Public
  2. Κωτσόβολος
  3. E-shop
  4. ΑΒ Βασιλόπουλος
  5. e-Fresh.gr
  6. Μουστάκας
  7. DPAM
  8. Prince Oliver
  9. Funky Buddha
  10. Cosmos Sport
  11. Celestino
  12. Allazorevma.gr
  13. Aegean airlines