ΑΒ Βασιλόπουλος, πανικός: Τι ανοίγει και προκαλεί χαμό στην αγορά. Νέες θέσεις εργασίας, τι ζητά, στην αντεπίθεση

Τι ανοίγει ο ΑΒ Βασιλόπουλος;

Με τη φράση «η ΑΒ Βασιλόπουλος θέλει να γίνει και πάλι ‘και του πουλιού το γάλα’» η νέα διοίκηση της εταιρείας ανακοίνωσε σήμερα ότι δρομολογεί για φέτος επενδύσεις άνω των 60 εκατ. ευρώ με στόχο την ανάκτηση της ηγεσίας σε έναν κλάδο όπου υπήρξαν μεγάλες ανακατατάξεις.

Οι τελευταίες μάλιστα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Βασίλη Σταύρου αναμένεται να συνεχιστούν φέτος και του χρόνου με δεδομένο ότι εξακολουθούν να υπάρχουν 9 «παίκτες» με ετήσιο τζίρο άνω των 100 εκατ. ευρώ.

Αν και ο ίδιος στην παρουσίαση των προτεραιοτήτων του στους δημοσιογράφους τόνισε ότι η ΑΒ θα ρίξει βάρος στην οργανική ανάπτυξη του δικτύου της, δεν απέκλεισε να υπάρξει και κάποια εξαγορά «εφόσον υπάρξει κάποια ευκαιρία και μπορεί να ‘κουμπώσει’ στη φιλοσοφία μας».

Όπως τόνισε για φέτος δρομολογείται το άνοιγμα 56 νέων καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα με τα 35 να είναι franchise. Μάλιστα όπως τόνισε η ανάπτυξη μέσω franchise (είναι τα 100 απ’ τα 460 της αλυσίδας) έχει τονώσει τόσο τον τζίρο όσο και την κερδοφορία της αλυσίδας. Παράλληλα θα ανακαινιστούν άλλα 50 καταστήματα.

Με τις νέες επενδύσεις αναμένεται να δημιουργηθούν πάνω από 500 νέες θέσεις εργασίας, όπως τόνισε ο κ. Σταύρου ενισχύοντας το προσωπικό το οποίο ήδη έχει φθάσει τους 14.000 εργαζόμενους.

Ο κ. Σταύρου προανήγγειλε το άνοιγμα της αλυσίδας στο έτοιμο φαγητό με τη δημιουργία σε δεύτερο στάδιο ειδικών γωνιών σε μεγάλα καταστήματα, την ενίσχυση του e-shop και κυρίως των Hubs του αφού ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης φθάνει το 25% καθώς και με την προσωποποιημένη πλέον κάρτα πιστότητας του πελάτη.

Κάθε πελάτης δηλαδή ανάλογα με το προφίλ του θα δέχεται και ατομικές προσφορές και επιβραβεύσεις.

Τόνισε επίσης ότι θα δοθεί μεγάλο βάρος και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με όλη τη γκάμα που διαθέτει η αλυσίδα. Μάλιστα ο κ. Σταύρου σημείωσε πως τα συγκεκριμένα προϊόντα φθάνουν το 30% επί των συνολικών πωλήσεων.

Με τα φρέσκα προϊόντα ως «αιχμή του δόρατος» ξεκινάει από φέτος μία μεγάλη προσπάθεια, σημείωσε ο ίδιος τονίζοντας πως το σχέδιο του έχει καταρτιστεί με βάση την παραδοχή ότι φέτος η αγορά συνολικά θα αυξηθεί κατά 1,5% με 2%.

«Πρώτο μέλημα μας είναι να ξαναγίνουμε ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς. Ναφέρουμε την ΑΒ και πάλι στην κορυφή και να γίνει συνώνυμο της ποιότητας, της ποικιλίας, της εξυπηρέτησης και της καινοτομίας.

Θέλουμε να γίνουμε η καλύτερη εταιρεία για να ψωνίζει και να εργάζεται κάποιος. Θέλουμε να γίνουμε ο καλός γείτονας που θα συνεισφέρει στις τοπικές κοινωνίες», σημείωσε ο κ. Βασιλείου.

Ο ίδιος απέφυγε να πει δώσει στοιχεία για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018 με δεδομένο ότι η μητρική, ο όμιλος Delhaize δεν έχει ακόμα ανακοινώσει τα δικά του. Υπενθυμίζεται ότι ο κύκλος εργασιών του 2017 ήταν 2,1 δισ ευρώ.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.