LIDL: Τι νέο φέρνει στην αγορά και προκαλεί φόβο στον Σκλαβενιτη. Μεγάλη κίνηση

Τι νέο φέρνουν τα Lidl;

Νέες επενδύσεις ύψους 120 εκατ. ευρώ δρομολογεί για την επόμενη οικονομική χρήση (Μάρτιος 2019- Φεβρουάριος 2020) η αλυσίδα Lidl.

Η οποία εφέτος επενδύει 85-100 εκατ. ευρώ ενώ συνολικά την τελευταία 20ετία, όσα και τα χρόνια που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις 1,3 δισ. ευρώ.

Απώτερος στόχος της γερμανικής αλυσίδας Lidl είναι να αποκτήσει δίκτυο 300 καταστημάτων στην Ελλάδα, από 221 που διαθέτει σήμερα και 5 logistic centres.

Στο πλαίσιο αυτό, μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρήσης, δρομολογεί τη λειτουργία δύο ακόμη καταστημάτων Lidl σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα.

Όπως ανέφερε χθες ο πρόεδρος της διοίκησης της Lidl Ελλάς, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, στο πλαίσιο εκδήλωσης για τη συμπλήρωση 20 ετών της αλυσίδας στην Ελλάδα, προγραμματίζει τη λειτουργία δύο ακόμη καταστημάτων στην επόμενη οικονομική χρήση, ενώ ο στόχος είναι η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της με 250 νέους κωδικούς, εκ των οποίων το 50% θα είναι ελληνικής παραγωγής και το 30% προϊόντα ψυγείου.

Όπως ανέφερε ο ίδιος, σήμερα η αλυσίδα συνεργάζεται με 2.893 Έλληνες προμηθευτές τα προϊόντα των οποίων αριθμούν 2.300, απασχολεί 5.466 εργαζόμενους και ο στόχος είναι έως το 2020 ο αριθμός αυτός να αυξηθεί στους 6.000 ενώ η συνεισφορά της στο ΑΕΠ υπολογίζεται στα 670 εκατ. ευρώ το 2017.

Σε ότι αφορά τις επιπτώσεις, και αν υπάρχουν για την αλυσίδα, από την επανδραστηριοποίηση του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος υπό τη Σκλαβενίτης, ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης σημείωσε πως ο αντίκτυπος ήταν μικρότερο του αναμενόμενου.

Ο ίδιος σημείωσε πως η αλυσίδα κινείται ανοδικά, απέκλεισε το ενδεχόμενο εξαγοράς κάποιας αλυσίδας αναφέροντας πως η αλυσίδα εστιάζει στην οργανική της ανάπτυξη.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.