Σκλαβενίτης, πανικός: Ποια είδηση προκαλεί ανησυχία. Τι αλλάζει για να σωθεί. Νέος παίκτης τον χτυπά

Ποια είδηση προκαλεί έντονη ανησυχία στην αλυσίδα του Σκλαβενίτη;

Η είδηση που έχει κάνει τον Σκλαβενίτη να ανησυχεί παίρνει σάρκα και οστά και όπως φαίνεται το νέο επιχειρηματικό βήμα του Στέλιου Χατζηιωάννου στο εγχώριο λιανεμπόριο με σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας, προκαλεί εγκεφαλικά σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όπως ο Σκλαβενίτης.

Εκεί θα είναι το… πάμφθηνο σούπερ μάρκετ:

Ύστερα από περίπου δυο χρόνια αναζήτησης, σύμφωνα με τον Αθήνα 9,84, ο κύπριος επιχειρηματίας εντόπισε ακίνητο που πληροί τις προϋποθέσεις του για να στεγάσει το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας easyfoodstores στο κέντρο της Αθήνας και βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με τους ιδιοκτήτες για την επίτευξη συμφωνίας.

Την επίσπευση της έλευσης των easyfoodstores στην Αθήνα, έκανε ο ίδιος ο επιχειρηματίας στο περιθώριο της εκδήλωσης για την οικονομική ενίσχυση που δίνει στους συγγενείς των θανόντων της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι, ωστόσο δεν διευκρίνισε εάν πρόκειται να μισθώσει ή να αγοράσει το εν λόγω ακίνητο.

Τα easyfoodstores, τα λεγόμενα και «σούπερ μάρκετ των φτωχών» ξεκίνησαν στην Βρετανία και διαθέτουν είδη διατροφής σε πολύ χαμηλές τιμές.

Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο, παρά το κύμα ακρίβειας, ανακοινώνονται πολλές προσφορές σούπερ μάρκετ, που προσελκύουν το ενδιαφέρον καταναλωτών που θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Για παράδειγμα, ο ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει εκπτώσεις -50% ή 1+1, ενώ το μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ e-Fresh.gr ανακοινώνει συνεχώς προσφορές 30%. Κάντε κλικ στους αντίστοιχους συνδέσμους για να πάρετε τις προσφορές ΑΒ Μόνιμη μείωση τιμής και e-Fresh.gr με δωρεάν μεταφορικά.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σούπερ μάρκετ του Στέλιου Χατζηιωάννου θα διαθέτουν προϊόντα μακράς διαρκείας σε μια τιμή 35-40 λεπτά.

Σημειώνεται πως ήδη ο κύπριος επιχειρηματίας επενδύει σε ακίνητα στην Αθήνα, ένα εκ των οποίων στεγάζει το Stelios Philanthropic Foundation, στην οδό Ευριπίδου.

Μένει να δούμε την απήχηση του νέου επιχειρηματικού εγχειρήματος.

Ποια η διαφορετική φιλοσοφία του Σκλαβενίτη έναντι των άλλων Σούπερ Μάρκετ;

Όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όταν αναζητούν νέα άτομα για εργασία, επιλέγουν να τις αναρτούν στις ιστοσελίδες τους και στη συνέχεια, μέσω των βιογραφικών επιλέγουν αυτούς που θεωρούν τους πιο ικανούς, αυτό όμως δεν είναι κάτι που κάνει και ο Σκλαβενίτης.

Αλυσίδες όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl και My Market, και λιγότερο συχνά ο Μασούτης, προσλαμβάνουν αφού πρώτα δημοσιοποιήσουν τις ειδικότητες που ζητούν.

Μια όμως μεγάλη αλυσίδα, και μάλιστα αυτή που διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων μετά την εξαγορά των 300 περίπου της πρώην Μαρινόπουλος, η Σκλαβενίτης, ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική τακτική που αντιστοιχεί στη γενικότερη «οικογενειακή» φιλοσοφία της.

Σχεδόν όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όταν αναζητούν νέο προσωπικό σε διάφορα ανά την Ελλάδα καταστήματα και σε διάφορες ειδικότητες, επιλέγουν να τις αναρτούν στις ιστοσελίδες τους και στη συνέχεια, μέσω των βιογραφικών που συλλέγουν να επιλ

Δεν είναι τυχαίο ότι μετά την ολοκλήρωση του deal του ομίλου Σκλαβενίτη με την εξαγορά της Μαρινόπουλος, όπου σχεδόν όλα τα καταστήματα ανακαινίστηκαν, επαναλειτούργησαν με προσωπικό είτε της πρώην Μαρινόπουλος είτε με νέες προσλήψεις που έγιναν με πιο «ιδιωτικό» τρόπο, δηλαδή χωρίς δημοσιοποίηση κάποιων αγγελιών.

Το ερώτημα επομένως που υπάρχει ευρύτερα είναι το πώς μπορεί κάποιος να προσληφθεί στην αλυσίδα Σκλαβενίτης, πολύ δε περισσότερο που είναι γνωστό ότι αποτελεί έναν από τους πιο τυπικούς και καλοπληρωτές εργοδότες στο λιανεμπόριο.

Όπως ίσως γνωρίζουν οι περισσότεροι γνώστες της αλυσίδας, η εταιρεία έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από τους ανταγωνιστές της.

Εν ολίγοις, δεν υπάρχουν αγγελίες πρόσληψης σε σχετικές ιστοσελίδες, ούτε κανείς θα μάθει «επισήμως» πώς μπορεί να δώσει καν το βιογραφικό του σε περίπτωση που υπάρξει κάποια θέση εργασίας.

Η Σκλαβενίτης λοιπόν διαφέρει από τους ανταγωνιστές της και στον τομέα των προσλήψεων, ακολουθώντας το δόγμα «από στόμα σε στόμα». Δηλαδή, εάν υπάρξει κάποιο κενό σε θέση εργασίας, τότε το πρόβλημα λύνεται εκ των έσω, μέσω συστάσεων, ώστε να υπάρχει και πιο αποτελεσματική εποπτεία σε κάθε πρόσληψη.

Διαβάστε γιατί δεν ανοίγει ο Σκλαβενίτης Κυριακές.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.