Lidl: Τι νέο φέρνει στα καταστήματα και τρέχουν οι πελάτες. Καινοτομία

Τι νέο βάζει στα σούπερ μάρκετ η αλυσίδα Lidl;

Με ταχύτατους ρυθμούς κινείται η Lidl Hellas, η διοίκηση της οποίας επενδύει σημαντικά ποσά στην επέκταση του δικτύου των καταστημάτων, προκειμένου να βρεθεί ένα βήμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Μέχρι το 2021 η γερμανικών συμφερόντων αλυσίδα σούπερ μάρκετ αναμένεται να ανοίξει στη χώρα μας επιπλέον 20 νέα καταστήματα σε διάφορες πόλεις ανά την Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Αθήνα, Πάτρα), τα οποία θα βρίσκονται πλέον σε κεντρικά σημεία.

Το business plan προβλέπει άνοιγμα των δύο πρώτων καταστημάτων μέσα στο 2019, και ήδη διεξάγονται συζητήσεις για την απόκτηση συγκεκριμένων σημείων. Αυτό αποκάλυψε η Βασιλική Αδαμίδου PR & Marketing Manager της Lidl Hellas σε δημοσιογραφική αποστολή που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη με σκοπό να επισκεφτούν από κοντά δημοσιογράφοι τις εγκαταστάσεις της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ για να γνωρίσουν τον τρόπο λειτουργίας της γνωστής πολυεθνικής.

Εκτός από τα καταστήματα που θα ισχυροποιήσουν ακόμη περισσότερο τη θέση της στην ελληνική αγορά, η Lidl «ποντάρει» πολύ στην εμπειρία του καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό προωθεί την ένταξη φούρνων μέσα στο σούπερ μάρκετ.

Οι «ζεστές γωνιές» λειτουργούν ως «κράχτης», δεδομένου ότι προσελκύουν και κόσμο που θέλει απλά να αγοράσει το πρωινό του – ψωμιά, βουτήματα και πίτες που μόλις έχουν ψηθεί- ο οποίος όμως στο τέλος καταλήγει να κάνει και τα ψώνια του σπιτιού.

Όπως τόνισε ο Ιωάννης Καρανάτσιος, Μέλος της διοίκησης και Διευθυντής Αγορών της Lidl Hellas, ο φούρνος αποτελεί στρατηγικής σημασίας σημείο για την εταιρεία, καθώς δεν υπάρχει παρά μόνο σε ελάχιστα καταστήματα άλλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο, παρά το κύμα ακρίβειας, ανακοινώνονται πολλές προσφορές σούπερ μάρκετ, που προσελκύουν το ενδιαφέρον καταναλωτών που θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Για παράδειγμα, ο ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει εκπτώσεις -50% ή 1+1, ενώ το μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ e-Fresh.gr ανακοινώνει συνεχώς προσφορές 30%. Κάντε κλικ στους αντίστοιχους συνδέσμους για να πάρετε τις προσφορές ΑΒ Μόνιμη μείωση τιμής και e-Fresh.gr με δωρεάν μεταφορικά.

Αυτή τη στιγμή το συγκεκριμένο concept εφαρμόζεται σε 185 καταστήματα και ο στόχος είναι μέχρι το τέλος του χρόνου να βρίσκεται σε όλα. Πρόκειται για μια επένδυση που κυμαίνεται μεταξύ 100.000 έως 300.000 ευρώ για κάθε κατάστημα.

Έμφαση στα ελληνικά προϊόντα

Μολονότι γερμανικών συμφερόντων, η φιλοσοφία της Lidl στηρίζεται στην ανάδειξη των τοπικών προϊόντων των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται. Από τους 2.000 κωδικούς που βρίσκονται στα καταστήματά της Lidl Hellas, τη μερίδα του λέοντος απολαμβάνουν ελληνικά brands, τα οποία χρησιμοποιούν ως «όχημα» το όνομα Lidl για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.

Σε ότι αφορά τους φούρνους, από τους 38 κωδικούς οι 22 είναι Ελλήνων προμηθευτών, ενώ υπάρχουν συνεργασίες με εταιρείες όπως, η οικογένεια Στεργίου, η οικογένεια Αραμπατζή, οι ζύμες άλφα κ.α.
Αξίζει να αναφερθεί πως τα ψωμιά που περισσεύουν, όπως επίσης τα γαλακτοκομικά και τα κρέατα που κοντεύουν να λήξουν μετατρέπονται σε ζωοτροφές, ενώ προσεχώς θα συμπεριλαμβάνονται και τα οπωροκηπευτικά. Το κομμάτι των ζωοτροφών είναι άλλωστε μια καινούρια επιχειρηματική δραστηριότητα την οποία η διοίκηση της Lidl θέλει να αναπτύξει, καθώς βλέπει σημαντικά περιθώρια κέρδους.

Αύξηση του κύκλου εργασιών καταγράφεται, όχι μόνο στους φούρνους, αλλά και στο μανάβικο, με τον κ. Καρανάτσιο να παρατηρεί μια στροφή των Ελλήνων σε βιολογικά προϊόντα. «Συνεργαζόμαστε με περισσότερους από 70 προμηθευτές από όλη την Ελλάδα και προσφέρουμε στον τελικό καταναλωτή μία γκάμα 115 κωδικών».

Διαβάστε ποιος ο απίστευτος μισθός των εργαζομένων στα LIDL.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.