Κι όμως: Γιατί οι σφολιάτες της Lidl είναι χλωμές. Απίστευτη τακτική της εταιρείας

Γιατί οι σφολιάτες της Lidl είναι χλωμές;

Διαβάστε την εξήγηση που δίνει η Χριστίνα Τζιάλλα στο gastronomos.gr.

Ένα τσούρμο δημοσιογράφοι μπλοκάρουμε την είσοδο στο κατάστημα της Lidl στην Περαία Θεσσαλονίκης. Είναι πρωί, έχει μόλις ανοίξει και ήδη έχουν εμφανιστεί οι πρώτοι πελάτες.

Πλησιάζουν διστακτικά, μπερδεμένοι από την παρουσία μας, από τους φωτογράφους και τις κάμερες. Τους διαβεβαιώνουμε ότι τίποτα ανησυχητικό δεν συμβαίνει και τους ακολουθούμε εντός.

Μας υποδέχεται η μυρωδιά του φρεσκοψημένου ψωμιού. Στο έμπα του καταστήματος, σημείο στρατηγικό δηλαδή, υψώνονται οι προθήκες του φούρνου, οι οποίες αυτή την ώρα είναι γεμάτες με καρβέλια διαφόρων ειδών, γλυκίσματα και σφολιατοειδή, πάνω σε θερμοπλάκες για να διατηρούνται ζεστά.

Τα περισσότερα πλέον καταστήματα της Lidl διαθέτουν έναν τέτοιο φούρνο, η κατασκευή του οποίου μπορεί να αγγίζει τα 300.000 ευρώ. Δοκιμάζουμε τα κρουασάν βουτύρου και σοκολάτας, τα ντόνατ, τους λουκουμάδες, την μπουγάτσα.

Το εντυπωσιακό είναι ότι η Lidl έχει απαιτήσει από όλους τους συνεργαζόμενους παραγωγούς να μη χρησιμοποιούν υδρογονωμένα λιπαρά και τεχνητές χρωστικές, γι’ αυτό και οι σφολιάτες τους είναι πιο χλωμές, μας επισημαίνουν. Επιπλέον, έχει δεσμευτεί να μειώσει κατά 20% τη ζάχαρη και το αλάτι σε όλα της τα τρόφιμα.

Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο, παρά το κύμα ακρίβειας, ανακοινώνονται πολλές προσφορές σούπερ μάρκετ, που προσελκύουν το ενδιαφέρον καταναλωτών που θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Για παράδειγμα, ο ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει εκπτώσεις -50% ή 1+1, ενώ το μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ e-Fresh.gr ανακοινώνει συνεχώς προσφορές 30%. Κάντε κλικ στους αντίστοιχους συνδέσμους για να πάρετε τις προσφορές ΑΒ Μόνιμη μείωση τιμής και e-Fresh.gr με δωρεάν μεταφορικά.

Τα αρτοσκευάσματα είναι κατεψυγμένα, συντηρούνται σε ειδικούς ψυκτικούς θαλάμους και μεταφέρονται για ψήσιμο σε σύγχρονους φούρνους. Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει περί τους 40 κωδικούς, που εναλλάσσονται μέσα στον μήνα.

Τουλάχιστον οι μισοί προέρχονται από ελληνικές εταιρείες όπως ο Αραμπατζής, οι ζύμες Alfa, o Στεργίου, ο Χιωτάκης στην Κρήτη κ.ά. Μια κυρία κάποιας ηλικίας, που τυχαίνει να ψωνίζει εκείνη την ώρα, μας εντυπωσιάζει που έχει πάρει το «κολάι».

Πιάνει το φτυαράκι που εξέχει από τη γυάλινη προθήκη με το ψωμί, σπρώχνει το καρβέλι της αρεσκείας της προς τα δεξιά, να πέσει σε μια υποδοχή, από όπου εκείνη το παίρνει και το συσκευάζει στο σελοφάν που παρέχεται.

Αν θέλει, μάλιστα, έχει και την επιλογή να το κόψει σε φέτες του τοστ στο αυτόματο μηχάνημα. Στο τέλος της ημέρας, ό,τι περισσεύει από τα καταστήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης δίνεται στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.