Δύσκολες ώρες για ΑΒ Βασιλόπουλο: Τι συζητιέται πίσω από κλειστές πόρτες

Ποια τα πραγματικά οικονομικά αποτελέσματα της ΑΒ Βασιλόπουλος και γιατί ανησυχούν οι ιδιοκτήτες;

Νέα υποχώρηση των πωλήσεών της, σε συγκρίσιμη βάση, εμφάνισε το τέταρτο τρίμηνο της περσινής χρονιάς η ΑΒ Βασιλόπουλος, η εν Ελλάδι θυγατρική του Βελγο-Ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize.

Όπως ανέφερε ο Jeff Carr κατά τη διάρκεια του Conference Call οι καθαρές πωλήσεις στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη –γεωγραφική περιοχή στην οποία εντάσσεται και η Ελλάδα- αυξήθηκαν κατά 5,4% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 1,694 δισ. ευρώ.

Η αύξηση των καθαρών πωλήσεων το τέταρτο τρίμηνο οφείλεται στη συγκριτική αύξηση των πωλήσεων, εξαιρουμένης της βενζίνης, κατά 3,6%, η οποία οφείλεται εν μέρει στις ισχυρές επιδόσεις στην Τσεχία, τη Ρουμανία και τη Σερβία, ενώ οι πωλήσεις στην Ελλάδα σε συγκρίσιμη βάση παρέμειναν ελαφρώς αρνητικές.

Εν αντιθέσει πάντως με όσα ειπώθηκαν στο conference call στην επίσημη ανακοίνωση του Βελγο-Ολλανδικού δεν γίνεται καμία αναφορά στην πορεία που διέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη της εν Ελλάδι θυγατρική του, της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Οι καθαρές πωλήσεις στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη επωφελήθηκαν από την προσθήκη 162 καταστημάτων. Σε επίπεδο ετήσιων αποτελεσμάτων η συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή εμφάνισε άνοδο πωλήσεων κατά 4,5% στα 6,288 δις. ευρώ.

Σε επίπεδο ομίλου η Ahold Delhaize ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στο δ΄ τρίμηνο του 2019 όπως και τα έσοδα, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Ο όμιλος ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 544 εκατ. ευρώ για τις 13 εβδομάδες μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου, έναντι των 517 εκατ. ευρώ, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν 3,1% στα 17,38 δισ. ευρώ.

Οι συγκλίνουσες εκτιμήσεις των αναλυτών έκαναν λόγο για καθαρά κέρδη 519 εκατ. ευρώ και έσοδα 17,26 δισ. ευρώ.

Η Ahold Delhaize ανακοίνωσε ότι τα αποτελέσματα επωφελήθηκαν από τις ισχυρές επιδόσεις των brands Albert Heijn Food Lion, Hannaford.

Όπως έγραψε χθες το Capital.gr το διοικητικό συμβούλιο του ομίλου ανακοίνωσε μέρισμα 0,76 δολαρίων, υψηλότερο 8,6% από το 2018.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.