Κορονοϊός: Αυτά τα ακραία σενάρια εξετάζουν. Νέα μέτρα, σκάνδαλο με διαφημιστική καμπάνια

Ποιο σκάνδαλο προέκυψε από την διαφημιστική καμπάνια της κυβέρνησης για τον κορονοϊό;

Έτοιμη για όλα τα ενδεχόμενα, ακόμη και για τα πιο ακραία, δηλώνει η κυβέρνηση, έχοντας εξετάσει όλες τις πιθανές εκδοχές στην περίπτωση που ο κορονοϊός εξαπλωθεί και δεν περιοριστεί, όπως τουλάχιστον είναι ο στόχος και οι μέχρι στιγμής προβλέψεις.

Ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς, κατά την τακτική ενημέρωση των πολιτών, χτες Παρασκευή, ήταν ξεκάθαρος: «Τις επόμενες ημέρες θα το δούμε. Κάθε μέρα είναι ξεχωριστή. Δεν είναι ώρα για εικασίες και σενάρια. Είμαστε έτοιμοι ακόμα και για ακραία σενάρια. Τώρα είναι η ώρα της ευθύνης».

Προφανώς, ο κ. Χαρδαλιάς δεν το αναφέρει αυτό από μόνος του. Γνωρίζει τα δεδομένα από την Επιστημονική Επιτροπή του υπουργείου Υγείας, όπως και τι σχεδιάζεται και σε πολιτικό επίπεδο, με βάση όλα τα πρωτόκολλα που εφαρμόζονται για αυτές τις περιπτώσεις.

Είχε προηγηθεί η αναφορά του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να λάβει και ακραίες αποφάσεις. Σε ανάρτησή του στο Facebook αναφέρει: «Εμείς δεν διστάσαμε να λάβουμε δύσκολες αποφάσεις. Μέχρι στιγμής, δικαιωνόμαστε για την επιλογή μας. Αλλά τα μέτρα πρέπει να παραμείνουν σε ισχύ μέχρι να είμαστε σίγουροι ότι τα δύσκολα πέρασαν».

«Τον πόλεμο δεν πρέπει να τον χάσουμε»:

Η μάχη με την εξάπλωση του κορονοϊού μέχρι σήμερα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Οι επόμενες εβδομάδες, δηλώνουν κυβερνητικά στελέχη, είναι σημαντικότερες και δεν υπάρχει χώρος για κανέναν εφησυχασμό.

«Κάθε άσκοπη μετακίνηση αποδυναμώνει την προσπάθειά μας. Όσοι βρίσκονται σε καραντίνα, θα πρέπει να παραμείνουν στην καραντίνα για όσο χρονικό διάστημα τους έχει ζητηθεί», προειδοποίηση ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας.

«Δίνουμε έναν πόλεμο που δεν πρέπει και δεν δικαιούμαστε να χάσουμε».

Στο τραπέζι νέα μέτρα:

Η κυβέρνηση εξετάζει την επιβολή και νέων μέτρων, ανάλογα τον βαθμό μετάδοσης του ιού. Μεταξύ αυτών των μέτρων είναι η αυστηροποίηση της απαγόρευσης κυκλοφορίας πολιτών είτε ανά γεωγραφικό διαμέρισμα, είτε καθολικά.

Επίσης, εξετάζεται περιορισμός και άλλων επαγγελματικών δραστηριοτήτων, αλλά και περαιτέρω μείωση της λειτουργίας του Δημοσίου με ακόμη λιγότερους υπαλλήλους. Ταυτόχρονα, δεν αποκλείεται να απαγορευτούν όλες οι εσωτερικές πτήσεις.

Τσακώθηκαν και για τη διαφημιστική εκστρατεία:

Κυβέρνηση και Αξιωματική Αντιπολίτευση βρέθηκαν σε πορεία σύγκρουσης και για το κόστος της ενημερωτικής εκστρατείας για τον κορονοϊό, η οποία ανέρχεται στο ποσό των 11 εκατ. ευρώ.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε επ’ αυτού πως «συνεχίζουμε να επικοινωνούμε τη σημασία που έχει η υπεύθυνη, έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση. Αυτό δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στο φιλότιμο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των εργαζομένων σε αυτά. Έχουμε ευθύνη ως οργανωμένη Πολιτεία να διαμορφώσουμε μια επαγγελματική εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης.

Τα πλέον δύσκολα είναι μπροστά μας και ο εφησυχασμός αποτελεί κακό σύμβουλο. Όσο περνά ο καιρός τόσο σημαντικότερη καθίσταται η ύπαρξη συνεχούς και συνεπούς ενημέρωσης. Η συνολική πίστωση για την πραγματοποίησή της ανέρχεται στα 11 εκατομμύρια ευρώ, αφορά δηλαδή στο 0,23% των δημοσιονομικών παρεμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού που έχουν μέχρι στιγμής αποφασιστεί».

Στην κυβέρνηση απάντησε ο εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης: «Η είδηση ότι η καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό θα κοστίσει 11 εκατομμύρια ευρώ είναι πολλαπλά αποκαλυπτική, προκλητική και σοκαριστική. Αποκαλυπτική για την υποκρισία του πολυδιαφημισμένου «επιτελικού» κράτους της Νέας Δημοκρατίας που σκορπάει λεφτά των φορολογουμένων από το παράθυρο ενώ τα υγειονομική μηνύματα οφείλουν να παίζουν δωρεάν από τα ΜΜΕ».

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τις εξελίξεις για δολοφονίες που συγκλονίζουν και εγκλήματα που ανατριχιάζουν.