Πανελλήνιες 2012 Φυσική Θέμα Γ4: χαμός με λάθος και ακύρωση

Το ερώτημα Γ4 της Φυσικής ακυρώθηκε στις Πανελλήνιες 2012. Τι συνέβη με την λάθος εκτίμηση του ερωτήματος Γ4 της Φυσικής στις Πανελλήνιες 2012;

Ακυρώθηκε το ερώτημα Γ4 της Φυσικής στις Πανελλήνιες 2012, καθώς όπως αποκάλυψε το «Θέμα» υπήρξε επιστημονικό λάθος και η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, απέστειλε Οδηγία στα Βαθμολογικά Κέντρα για τη βαθμολόγηση στο μάθημα της Φυσικής.

Στο Γ4 ερώτημα της Φυσικής στις Πανελλήνιες 2012 παρατηρήθηκε ότι είναι ελλιπής η διατύπωσή του. Συγκεκριμένα, δεν προσδιορίζεται ότι η ζητούμενη γωνία αναφέρεται στο πρώτο μέγιστο της κινητικής ενέργειας.

Κατόπιν τούτου, το ερώτημα Γ4 της Φυσικής στις Πανελλήνιες 2012 ακυρώνεται και οι αντίστοιχες μονάδες ανακατανέμονται στα υπόλοιπα ερωτήματα Γ1, Γ2 και Γ3 του θέματος.

Σημειώνεται ότι, όσον αφορά τη γραπτή εξέταση του μαθήματος της Φυσικής στις Πανελλήνιες 2012, η βαθμολόγηση δεν έχει ακόμη αρχίσει ενώ για τους έχοντες ήδη εξεταστεί προφορικά (υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες) στο μάθημα, ισχύει η ίδια ρύθμιση.

Όσον αφορά στο θέμα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, το θέμα στο εξετάστηκαν την Παρασκευή οι υποψήφιοι Θεωρητικής Κατεύθυνσης ήταν το ποίημα του Κ. Καβάφη για το «γήρασμα του σώματος και της μορφής», υπό τον τίτλο «Μελαγχολία τοῦ Ἰάσωνος Κλεάνδρου».

Όπως είπε στο protothema.gr η φιλόλογος Ρούλα Μακρή, μέλος του Συλλόγου Φροντιστών , το θέμα ήταν εντός της διδαχθείσας ύλης, τα ερωτήματα δεν έκρυβαν παγίδες και ήταν κατανοητά. Ο ποιητής Κ. Καβάφης, όπως είπε χαρακτηριστικά η κ. Μακρή θεωρείται από τους «αγαπημένους» ποιητές των φιλολόγων και κατ επέκταση και των μαθητών.

Σημειώνεται ότι οι Πανελλήνιες 2012 συνεχίζονται τη Δευτέρα, 28 Μαΐου, με τους υποψηφίους να διαγωνίζονται στα Αρχαία Ελληνικά Θεωρητικής Κατεύθυνσης και στα Μαθηματικά οι υποψήφιοι Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης. Οι Πανελλαδικές θα ολοκληρωθούν στις 5 Ιουνίου με τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.

Δείτε ποιο είναι το λάθος στα θέματα της Φυσικής στις Πανελλήνιες 2012.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Δείτε πώς είναι σήμερα διάσημοι που μεσουράνησαν στο παρελθόν, πραγματικά αγνώριστοι!

31 Σχόλια

  1. Διαβάζοντας το άρθρο στα νέα (http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4725834), συνειδητοποίησα ότι μια νέα αδικία συντελείτε και λόγω του γενικότερου παγώματος κανείς δεν βλέπει μια πιθανή εναλλακτική και δίκαιη λύση.
    Το άρθρο αυτό αποτυπώνει την νέα αδικία που γίνεται στα υπόλοιπα παιδιά που δεν απάντησαν πιθανόν γιατί η ασάφεια του θέματος τα οδήγησε σε αδιέξοδο. Ένα λάθος δεν διορθώνεται με ένα άλλο. Σαφώς και η ακύρωση δεν ήταν η πιο δίκαιη λύση. Όμως γιατί οι μεν διαμαρτύρονται και κερδίζουν και οι άλλοι δεν μπορούν να βρουν το δίκιο τους. Γιατί να χωρίζετε η κοινωνία μας δε δύο στρατόπεδα. Προσωπικά πιστεύω ότι αν ακολουθούνταν μια πιο δίκαιη λύση δεν θα υπήρχε αδικία για κανένα παιδί. Θα μπορούσε όσοι έλυσαν το επίμαχο θέμα να πάρουν τη βαθμολογία, ενώ όσοι δεν το έλυσαν να επιμεριστεί στα υπόλοιπα 3 ερωτήματα. Έτσι όσοι έλυσαν και τα τέσσερα δεν θα έχουν καμία απώλεια, αλλά και αυτοί που έλυσαν τα τρία σωστά και δεν έλυσαν το τέταρτο λόγω της ασάφειας να μην αδικηθούν επίσης. Πιστεύω ότι αυτή είναι η πιο δίκαιη λύση και θα δεν είχε αντιδράσεις. Όμως επειδή στην Ελλάδα δικαιώνεται όποιος φωνάζει, ας φωνάξουμε και εμείς κατά της αδικίας και υπέρ της αξιοκρατίας. Νομίζω ότι απαιτείται άμεση ανάδειξη του θέματος και παρέμβαση όλων των φορέων για να σταματήσει η νέα αδικία.
    Με σεβασμό στον κόπο όλων των παιδιών και με την ευχή για μια δικαιότερη κοινωνία.

  2. ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΑΤΟ

  3. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ

  4. Λοιπον, ενα πραγμα θα πω, σημερα εγραφα μαθηματικα κατευθυνσης και πατωσα ενω ηταν τοσο ευκολα, ηξερα τισ απαντησεις και δεν μπορουσα να τα γραψω. Μου εχουνε γα**σει την ψυχολογια με αυτο που εγινε στη φυσικη.

  5. Το πιο δίκαιο αλλα και το πιο ψυχοφθόρο για τους μαθητές που αγωνίστηκαν 2 χρόνια και ανυπομονουν να απελευθερωθούν απο αυτόν το γολγοθά των πανελληνίων!

  6. εδω που φτασαμε το μονο που πρεπει να γινει ειναι να ξαναδωσουν το μαθημα!το πιο δικαιο για ολους!

  7. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔ.ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ… ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ… ΔΥΣΚΟΛΕΨΑΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΟΣΟΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ… ΜΑΥΡΟ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣ…

  8. Τι λέτε κύριοι; Για ποιο “λάθος θέμα” συζητάμε άσκοπα επί 3 ημέρες; Στο Θέμα Γ4 ΦΥΣΙΚΗΣ υπάρχει ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ΣΧΗΜΑ, ενώ 2 ΦΟΡΕΣ επαναλαμβάνεται η φράση “οριζόντια θέση”… Επιπλέον γιατί δόθηκαν στο τέλος του θέματος τα ημίτονα και συνημίτονα; Ντροπή σε κάποιους “φυσικούς” μεγαλονονούς των ιδιαιτέρων. ΑΙΣΧΟΣ.. Επέλεξαν αίσχιστο τρόπο “άγρας πελατών” και “αποποίησης ευθυνών”. Σημειωτέον ότι στους βαθμολογητές πριν ξεκινήσουν να γράφουν τα παιδιά δόθηκαν οι λύσεις που γράψαν τα παιδιά… Ένας ταπεινός δάσκαλος ΦΥΣΙΚΗΣ για 31 έτη και για 25 έτη βαθμολογητής ΦΥΣΙΚΗΣ.

  9. Είμαι και εγώ μαθητής που μπόρεσε και έλυσε το Γ4.Είναι τρομερά άδικο όπως ανέφεραν και αρκετοί παραπάνω να βαθμολογήσουν το ίδιο κάποιον που το πάλεψε,χρησιμοποίησε σωστο σκεπτικό και στο τέλος το έλυσε και μάλιστα με τον ίδιο τρόπο που το έλυναν καθηγητές πριν ακόμη διαπιστωθεί το λάθος.Η απόφαση πρέπει να αλλάξει γιατί μαθητής που έλυσε το Γ4 έχασε πολύ χρόνο σε σχέση με αυτους που δεν το έλυσαν και μπορεί καν να μην το ακούμπησαν με αποτέλεσμα να μην πάει αφενός με καθαρο μυαλό στο ΘΕΜΑ Δ και να έχει πολύ λίγο χρόνο στην διάθεσή του για να το επιλύσει.Κάτι τελευταίο που θα ήθελα να αναφέρω είναι τι θα συνέβαινε αν χρησιμοποιούσαν μια πολύ μικροτέρη δύναμη?Με πολυ μικρότερη δύναμη δεν θα ήταν δυνατόν να γίνει ανακύκλωση οπότε το θέμα δεν θα είχε πρόβλημα…απλά ίσως η γωνία ύστερα να μην ήταν γνωστή.

  10. κ γω ειμαι μαθητρια κ εδινα φυσικη.λοιπον αρχικα ειναι γνωστο πωσ καθε φορα μετα τις πανελληνιες ολοι οι ασχετοι η οι μισοδιαβασμενοι που νομιζουν πωσ θα τουσ ερθει επιφοιτηση αρχιζουν να διαμαρτυρονται.αυτουσ δεν τουσ σχολιαζω ΚΑΝ!για μενα το Γ4 οχι μονο δεν επρεπε να ακυρωθει αλλα οι μαθητες που σκεφτηκαν ανακυκλωση θα επρεπε να παρουν κ τα 7 μορια τησ ασκησης.γι αυτουσ που απλα βρηκαν την γωνια οπωσ εγω θα μπορουσαν να παρουν 7 η λιγα λιγοτερα μορια αλλωστε η γωνια ειναι παντα η ιδια.το 3ο θεμα παρεπιπτοντωσ υπαρχει σε ολα τα βοηθηματα της γ.αλλα βεβαια σ αυτη την χωρα δεν πρεπει να επειβραβευβονται οι μαθητες με εμπειρια κ διαισθηση αλλα μονο αυτοι που ξερουν να εφαρμοζουν τουσ τυπους,αυτο ειναι φυσικη?οι βεβαια καθηγητεσ που οι μαθηταραδες τουσ πατωσαν εσπευσαν να θεωρησουν πωσ τα θεματα ειναι για “ταλεντα φυσικης” πωσ θα δικαιολογουσαν αλλωστε την αποτυχια στος γονεισ που πληρωναν??αν ακυρωθουν τα θεματα θα φτασουμε μεχρι τον αρειο παγο γιατι φετοσ ξεσκιστηκα στο διαβασμα κ γω κ αλλοι γραψαμε καλα.κοιταχτε να διβασετε αντι να διαμαρτυρεστε.λαθη παντα θα γινονται δυστυχωσ κ το χουμε δει κ αλλεσ χρονιες!!

  11. ΜΟΝΗ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΖΗΤΗΘΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ.ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ.ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ…

  12. το πιο σωστο ειναι να γινει επαναληψη της εξετασης.
    ολοι θα ειναι κερδισμενοι

  13. Δεν υποτείθεται πως σε κάθε πλήρη περιστροφή, η συνολική ροπή μηδενίζεται στο ίδιο σημειο? Δεν μας ζητούσε την μέγιστη κιν. ενέργεια (που δεν μπορεί να βρεθεί). Η γωνία είναι παντα η ίδια σε κάθε γύρο. Η μοναδική διευκρίνηση που χρειαζόταν, είναι ότι μιλάει για την μέγιστη κιν. κάθε γυρου αν και το μυαλό των περισσοτέρων που το έλυσαν το θεώρησαν δεδομένο ή δεν το πολυέψαξαν.

  14. Ειμαι και εγώ μια απο τις μαθήτριες που ελυσαν το Γ4 ερώτημα αφιερώνοντας αρκετό χρονο στην επιλυση του, χανοντας ετσι απο τον υπολοιπο χρονο να ασχοληθω με τα αλλα θεματα. Αυτο που γινεται ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Δεν μπορουμε να ακυρωνουμε ενα ερωτημα μετα την εξεταση του μαθηματος. Μας καταστρεψατε την ψυχολογια και τα ονειρα μας. Πως θα παμε να γραψουμε το επομενο μαθημα; … Ας παρουμε για παραδειγμα εναν μαθητη ο οποιος εχει λυσει το Θεμα Α,το θεμα Β και απο το Γ το Γ1, Γ2 και Γ3 και οχι το Γ4. Ο βαθμος του υπο κανονικες προυποθεσεις θα ηταν 13,6 , ενω τωρα με την ακυρωση του θεματος ο βαθμος του γινεται 15 , σε συγκριση με εναν μαθητη ο οποιος εχει λυσει ολοκληρα τα θεματα Α, Β και Γ ( δηλ. Γ1,Γ2,Γ3,Γ4 )εχοντας αφιερωσει χρονο ΚΑΙ ΣΤΟ Γ4 ερωτημα του οποιου ο βαθμος και πριν και μετα την ακυρωση ειναι 15!! Ε δεν ειναι λοιπον αδικο; Που ειναι η διαβαθμιση; Γινεται μια ολοκληρωτικη ισοπεδωση, βαζετε ολους τους μαθητες στο ιδιο τσουβαλι. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!

  15. Είναι αδικία για αυτούς που τα ελυσαν ολα ….. και το ερωτημα Γ4 ηταν μια χαρα, γιατι αν δεν ηταν πως καθηγητες και φροντιστηριαρχες αναρτουν τη λυση του? η ασκηση εδειχνε τι ηθελε, οτι ηθελε την πρωτη φορα. Ενας μαθητης που τα ελυσε ολα με εναν μαθητη που δεν ελυσε μονο το Γ4 ειναι μεγαλη αδικια να βαθμολογηθουν και οι δυο με 100. ευχαριστω…

  16. ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟ!Η ΜΟΝΗ ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΞΑΝΑ.ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ?ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ?

  17. @μανος: πως μπορουμε να κινηθουμε νομικα ??
    ή εστω να απαιτησουμε την επαναληψη της εξετασης

  18. Η πρωτοφανής απόφαση της Κεντρικής επιτροπής εξετάσεων για την ακύρωση του ερωτήματος Γ-4 της Φυσικής κατεύθυνσης ΚΑΤΑΡΓΕΙ την ΙΣΟΝΟΜΙΑ και την ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, αδικώντας όχι μόνο τους μαθητές που έλυσαν σωστά το εν λόγω ερώτημα, αλλά και αυτούς που προσπάθησαν να το λύσουν, αφαιρώντας πολύτιμο χρόνο για τη λύση των υπόλοιπων θεμάτων μέσα στο περιορισμένο διάστημα των τριών ωρών.

    Η συγκεκριμένη απόφαση της επιτροπής είναι παράνομη, γιατί επηρεάζει τη συγκριτική βαθμολογία των υποψηφίων.

    Εξετάζουμε το ενδεχόμενο προσφυγής με τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων, πριν τη διόρθωση των γραπτών, προκειμένου να προστατέψουμε τα συμφέροντα των παιδιών μας.

    Ο επιμερισμός των μονάδων του συγκεκριμένου ερωτήματος (Γ-4) στο τρίτο θέμα, δεν έχει καμία λο-γική. Το σωστό θα ήταν, αν τελικά ισχύσει η απόφαση για την ακύρωση του εν λόγω ερωτήματος, οι μονάδες του να επιμεριστούν στο σύνολο των θεμάτων, καθόσον ο περιορισμένος χρόνος εξέτασης αφορά το σύνολο των θεμάτων. Ο επιμερισμός του ακυρωθέντος ερωτήματος στο τρίτο θέμα θα ήταν σωστός αν δινόταν συγκεκριμένος χρόνος για κάθε θέμα (π.χ 45 λεπτά).

    Με τα δεδομένα αυτά, μαθητής ο οποίος έχει λύσει σωστά ολόκληρο το τρίτο θέμα ή προσπάθησε να το λύσει και σπατάλησε αρκετό χρόνο με αποτέλεσμα να μην προλάβει να λύσει κάποιο άλλο θέμα, βρίσκεται σε μειονεκτικότερη θέση από άλλο μαθητή ο οποίος δεν προσπάθησε να το λύσει, αλλά είχε το χρόνο να λύσει τα υπόλοιπα θέματα, καταργώντας την αρχή της ισονομίας και της αξιοκρα-τίας.

  19. @ Όλγα: Αυτό που γίνεται ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ άδικο. Θα μάθεις τι πάει να πει αδικία όταν με το καλό περάσεις σε κάποια σχολή (εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία), και σύντομο χρονικό διάστημα θα καταλάβεις τι χάος υπάρχει στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Και που να δεις μετά αδικία, όταν θα “ματώνεις” για να περάσεις τα μαθήματά σου και να πάρεις το πτυχίο σου και τελικά, θα σου έχουν αφήσει μια χώρα ερείπιο, με την ανεργία να αγγίζει αριθμούς ρεκόρ.
    ΚΡΙΜΑ για τον αγώνα μας…
    ΚΡΙΜΑ για τον αγώνα σας…
    ΚΡΙΜΑ για τον αγώνα αυτών που θα ακολουθήσουν…

  20. Ta 8emata itan na ta linoun ka8igites panepistimiwn kai oxi 18 xronwn paidia. aisxos re kseftiles pou ena 8ema ths prokophs den nio8ete na tekmiriosete. 8a eprepe na ntrepeste reee p me tis mlkies sas ”vouliazete” to melon twn paidiwn.

  21. Ta 8emata itan na ta linoun ka8igites panepistimiwn kai oxi 18 xronwn paidia. aisxos re kseftiles pou ena 8ema ths prokophs den nio8ete na tekmiriosete. 8a eprepe na ntrepeste reee p me tis mlkies sas ”vouliazete” to melon twn paidiwn. na kaite sthn kolash aneu8ina plasmata.

  22. ναι αλλα εχουμε και εμεις ενα δικιο που δεν το λυσαμε αλλα χασαμε πολυ χρονο σε αυτο, και δεν το λυσαμε επειδη σκεφτηκαμε ανακυκλωση…
    για αυτο αφηστε τα αυτα, δεν εχετε και πολυ δικιο.
    κανενας δεν εχει δικιο.
    το μονο πραγματικα δικαιο ειναι επαναληψη του διαγωνισματος.
    και το λεω εγω που εγραψα 16.

  23. Ειναι απαράδεκτοι. Και γω έδινα φυσική χθες και έλυσα το Γ4, ενώ έκανα ένα λάθος στο Δ4. Γιατί όμως εγώ να αδικηθώ σε σχέση με κάποιον που δεν άγγιξε το Γ4; Πως θα ξεχωρίσει αυτός που μπόρεσε να το απαντήσει; Διότι στην τελική αυτός ειναι ο σκοπός ολής αυτής της ιστορίας των πανελληνίων

  24. Είμαι ένα από τα παιδιά που την παρασκευή έγραφα και εγώ φυσική. 1ον: θέλω να πω πως εγώ έκατσα και έχασα όλο μου τον χρόνο ώστε να λύσω το συγκεκριμένο ερώτημα και άφησα τα υπόλοιπα για το τέλος, και 2ον: θέλω να θέσω το ερώτημα πως θα φανεί η δικιά μου υπεροχή απέναντι σε κάποιον που ήρθε, έκανε την εφαρμογή των τύπων της φυσικής στα υπόλοιπα ερωτήματα και ούτε καν κοίταξε το Γ4, ενώ εγώ έκατσα και έχασα όλη μου την ώρα σε αυτό το ερώτημα, και στην τελική αυτός που ασχολήθηκε μόνο με τα άλλα 3 ερωτήματα μπορεί να πάρει μεγαλύτερο βαθμό από μένα στο 3ο θέμα στην περίπτωση που έχω κάνει ένα αριθμητικό λάθος.

  25. Αυτό που γίνεται είναι πολύ άδικο! Ναι, είμαι και εγώ μία από τις μαθήτριες που έλυσα το Γ4 και δε δέχομαι να βαθμολογηθώ το ίδιο με μαθητές που, ούτε καν,δεν το προσπάθησαν. Γιατί, πολύ απλά, το ερώτημα Γ4 ΗΤΑΝ επιστημονικά τεκμηριωμένο. Εξάλλου, αν δεν ήταν, τότε πώς το έλυσαν μαθητές και καθηγητές; Αυτή τη στιγμή ”δολοφονούν” τις εξετάσεις που θα καθορίσουν τη ζωή χιλιάδων παιδιών. Εξετάσεις για τις οποίες ”ντοπαριστήκαμε” προκειμένου να εισαχθούμε σε κάποιο Ανώτατο ή Ανώτερο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Αλλά, προφανώς, δεν τους ενδιαφέρει. Για ακόμη μία φορά υποδηλώνουν προχειρότητα, επιπολαιότητα και απερισκεψία!

  26. ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΆΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΊΚΑΝΟΙ.ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΊΩΝ.ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕ 18 ΧΡΟΝΩΝ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.ΞΕΝΥΧΤΑΜΕ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ Μ…ΙΕΣ ΣΑΣ.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΓΆΛΑΤΕ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΦΥΓΕ Η ΨΥΧΗ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΣΝΟΗΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ;
    ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΊ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΞΕΦΤΊΛΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΜΙΣΜΑ.ΑΙΣΧΟΟΟΟΣ

Comments are closed.

Οι προσφορές συνεχίζονται. Δείτε 12+1 online καταστήματα με μεγάλες προσφορές:

  1. Public
  2. Κωτσόβολος
  3. E-shop
  4. ΑΒ Βασιλόπουλος
  5. e-Fresh.gr
  6. Μουστάκας
  7. DPAM
  8. Prince Oliver
  9. Funky Buddha
  10. Cosmos Sport
  11. Celestino
  12. Allazorevma.gr
  13. Aegean airlines