“Σκάνδαλο με τις επενδύσεις της LIDL στην Ελλάδα”

Ποιο είναι το σκάνδαλο σχετικά με την ανακοίνωση της Lidl για επενδύσεις στην Ελλάδα; Τι κρύβεται πίσω από την επιχειρηματική κίνηση της γερμανικής εταιρείας;

Μόλις πριν από λίγες ημέρες η Lidl ανακοίνωσε τις επενδύσεις της στην Ελλάδα 100εκ.ευρώ.

Φαίνεται όμως πως δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος. Σύμφωνα με το planet-GREECE, η νέα επικοινωνιακή πολιτική που σχεδιάζει και υλοποιεί η Lidl Hellas γίνεται στο πλαίσιο προσπάθειας υπέρβασης του σκανδάλου που είχε αποκαλυφθεί πριν λίγο καιρό για τη διαφορετική τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούσε η εταιρία στην Ελλάδα πουλώντας ακριβότερα τα προϊόντα της εν συγκρίσει με τη Γερμανία. Το νέο δόγμα που προσπαθεί να περάσει τώρα η διοίκηση είναι η φιλλεληνική συμπεριφορά καθώς έχει κατηγορηθεί ότι εξάγει τα κέρδη στη γερμανική μητρική.

Σε αυτό το πλαίσιο η διοίκηση της Lidl -υπό τις συμβουλές εταιρίας επικοινωνίας αμφιβόλου βιωσιμότητας- προσπαθεί να αποδείξει την έμπρακτη στήριξή της στην ελληνική οικονομία χρησιμοποιώντας τη δοκιμασμένη συνταγή της απαρίθμησης των έως τώρα επενδύσεων που έχει πραγματοποιήσει για την είσοδο και την εδραίωσή της στην Ελλάδα οι οποίες ξεπερνούν το €1 δισ.

Επικοινωνιακά η Lidl επιλέγει να παρουσιάσει το σύνολο των δαπανών ως επενδύσεις στην Ελλάδα ενώ αποφεύγει να αναλύσει τη διάρθρωσή τους και τα κέρδη που έχει αποκομίσει.

Όπως σημειώνει, «σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται κατά βάση από επενδυτική επιφυλακτικότητα, κλείσιμο εργοστασίων και μετεγκαταστάσεις στο εξωτερικό, η Lidl Hellas θέλει συνειδητά να προσδώσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας για το μέλλον». Για το λόγο αυτό η εταιρεία ανακοίνωσε πως προχωρά στην υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος την επόμενη τριετία στην Ελλάδα.

Η Lidl Hellas διευκρινίζει πως με την υλοποίηση των επενδύσεων αυτών δεν σκοπεύει απλά να βελτιώσει την προσφορά στους πελάτες της «αλλά προπαντός να σταθεροποιήσει το μέλλον της Lidl Hellas με τους περισσότερους από 4.000 εργαζόμενους, να διασφαλίσει τις θέσεις εργασίας και να δημιουργήσει και νέες θέσεις εργασίας».

Επιπλέον, η Lidl επιδιώκει μέσω των δραστηριοτήτων της, να προσφέρει ασφάλεια προγραμματισμού στους περισσότερους από 1.500 Έλληνες προμηθευτές της και στις 50.000 ελληνικές οικογένειες που βρίσκονται πίσω από αυτούς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και η εταιρία Lidl δεν δημοσιοποιεί στατιστικά στοιχεία αναλυτές της αγοράς εκτιμούν ότι κατέχει το 20% του τζίρου στα Supermarkets στην Ελλάδα ενώ έχει το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους της τάξης του 3,5-4% λόγω των χαμηλών εξόδων marketing και διαφήμισης και της προώθησης σχεδόν αποκλειστικά προϊόντων private label.

Διαβάστε πώς η Lidl εξαπάτησε καταναλωτή στην Ελλάδα.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε από τι κινδυνεύουν οι τραπεζικές καταθέσεις και τι ανακοίνωσαν οι τράπεζες.