Airfasttickets: Γιατί έκλεισε η γνωστή ιστοσελίδα για αεροπορικά εισιτήρια

Γιατί έκλεισε η γνωστή ιστοσελίδα για αεροπορικά εισιτήρια Airfasttickets;

«Λουκέτο» βάζει το διαδικτυακό τουριστικό πρακτορείο Airfasttickets, το οποίο αφήνει πίσω του απλήρωτους εργαζομένους και αεροπορικές εταιρίες.

Η Airfasttickets, η οποία το καλοκαίρι του 2014 δεν απέδωσε στις αεροπορικές εταιρείες οφειλές από πωλήσεις ύψους άνω των 45 εκατ. ευρώ, είχε χάσει το δικαίωμα να εκδίδει αεροπορικά εισιτήρια και μεταπωλούσε μέσω άλλων πρακτόρων.

Και οι δύο σελίδες airfasttickets.gr και airfasttickets.com έχουν ήδη κατέβει, ενώ τα τηλέφωνα της εταιρίας δε λειτουργούν. Σύμφωνα με τον γ.γ. Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων Θάνο Βασιλόπουλο, οι περίπου 65 εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι εδώ και τρεις μήνες, και έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας.

Το διαδικτυακό τουριστικό πρακτορείο δεν έχει κλείσει τυπικά, αλλά δεν λειτουργεί

Προσωρινό «λουκέτο» λόγω της επίσχεσης εργασίας που αποφάσισαν οι εργαζόμενοί του έβαλε το διαδικτυακό τουριστικό πρακτορείο Airfasttickets στην Ελλάδα, σαν συνέχεια των προβλημάτων που αντιμετώπισε η εταιρεία από πέρυσι, όταν η ΙΑΤΑ είχε κινηθεί εναντίον του ιδρυτή της, Νίκου Κοκλώνη για διεκδίκηση καθυστερούμενων πληρωμών, ύψους 45 εκατ. ευρώ (14 εκατ. ευρώ για τη βρετανική αγορά, 22 εκατ. ευρώ για τη Γερμανία και 9 εκατ. ευρώ για την Ελλάδα).

Η εταιρεία είχε τότε υποστηρίξει πως δεν υπήρχε καμία ληξιπρόθεσμη οφειλή της Airfasttickets σε κανέναν προμηθευτή.

Τον Ιανουάριο, μετά από ενέργειες του Νίκου Κοκλώνη και ραντεβού στο Πεκίνο, η πλειοψηφία των μετοχών του πρακτορείου πωλήθηκε σε κινεζική αεροπορική εταιρεία, η οποία αποφάσισε να κλείσει τα γραφεία στην Ελλάδα.

Τότε οι εργαζόμενοι του γραφείου στην Ελλάδα προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας και πλέον είναι άγνωστο αν και πότε θα επαναλειτουργήσει στην ελληνική αγορά.

«Δική μου ιδέα ήταν η επίσχεση εργασίας», δηλώνει ο τέως CEO (διευθύνων σύμβουλος) της AirFastTickets, εξηγώντας πώς έφτασε σε αυτό το σημείο η εταιρεία.

Μιλώντας στο newpost.gr, ο Νίκος Κοκλώνης σημειώνει ότι τα προβλήματα της εταιρείας με την ΙΑΤΑ άρχισαν πέρυσι το καλοκαίρι, «ενώ ήμασταν ένα βήμα πριν από την είσοδο στο Nasdaq».

«Η ΙΑΤΑ μέσα Ιουνίου μας έκλεισε την πίστωση και έπρεπε να προπληρώνουμε κάθε αεροπορικό εισιτήριο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια τεράστια τρύπα ρευστότητας. Μετά από διαπραγματεύσεις με πολλούς υποψήφιους επενδυτές, καταλήγω τον Ιανουάριο σε μια ομάδα Κινέζων και πουλάω το 45% της εταιρείας της Αμερικής για 180 εκατομμύρια δολάρια», αναφέρει και προσθέτει:

Δηλώνω την παραίτησή μου στο διοικητικό συμβούλιο της Αμερικής και πλέον μένουν οι Κινέζοι. Η παραίτησή μου δεν γίνεται δεκτή, γιατί μου έλεγαν ότι χωρίς εμένα δεν υπάρχει deal. Μου λένε ότι το γραφείο της Ελλάδας, που απασχολεί περίπου 150 άτομα προσωπικό, δεν έχει λόγο ύπαρξης, καθώς η Ελλάδα θεωρείται μικρή αγορά. Αρνούμαι. Αγαπώ τα παιδιά στο ελληνικό γραφείο, αυτό με ενδιέφερε. Αν δεχόμουν κάτι τέτοιο, θα βρισκόμουν κι εγώ εκτός εταιρείας. Μετά από πολλές ημέρες αντιπαραθέσεων με τους Κινέζους, μου στέλνουν μια επιστολή απόλυσης από CEO της Αμερικής, καθώς και όλης της ομάδας που χτίσαμε μαζί την AirFastTickets. Μόλις παραιτήθηκα από ΔΣ, παραιτήθηκαν και όλα τα μέλη του ΔΣ ήταν μαζί μου.

«Λέω στο προσωπικό τι έγινε και τους ξεκαθάρισα ότι δεν πρόκειται να δεχτώ το κλείσιμο του ελληνικού γραφείου», υποστηρίζει και συμπληρώνει «προτείνουν στους εργαζομένους, επειδή δεν μπορούν να τους απολύσουν, να τους κάνουν εθελούσια έξοδο, αλλιώς η εταιρεία θα οδηγηθεί σε πτώχευση. Είπα στους εργαζομένους ότι δεν είναι δυνατόν να δεχτούν κάτι τέτοιο. Στη συνέχεια αρχίζουν οι εκβιασμοί για τους μισθούς».

«Βρίσκουν δικηγόρο, πληρώνω τα έξοδα εγώ, και τους λέω να κάνουν επίσχεση εργασίας», ισχυρίζεται ο κ. Κοκλώνης και προσθέτει:

Από τα τέλη Αυγούστου έπαψα να ασχολούμαι, ξέρω μόνο τι γίνεται στο κομμάτι του προσωπικού. Στενοχωρήθηκα, μετά απ’ ότι είχα κάνει γι’ αυτούς.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι εργαζόμενοι δεν έχουν πληρωθεί τους μισθούς του Ιουλίου και του Αυγούστου, ενώ ξεκαθαρίζει πως ο Jason Chen έχει ποινικά ευθύνη, ως επικεφαλής του Δ.Σ. «Σαν Κοκλώνης δεν είμαι κάτι στην AirFastTickets Ελλάδος, ήμουν CEO της αμερικάνικης», τονίζει.

«Η ελληνική εταιρεία είναι ανοιχτή, αλλά έχει πουληθεί σε αμερικανική εταιρεία. Η ελληνική εταιρεία είναι στη φάση που δεν μπορεί να πληρώσει μισθούς, όχι γιατί δεν έχει, αλλά γιατί προσπαθούν να συγκαλέσουν Γενική Συνέλευση των μετόχων», λέει.

«Δεν έχει γίνει ούτε πτώχευση, ούτε εκκαθάριση, απλά οι εργαζόμενοι είναι σε επίσχεση εργασίας», υπογραμμίζει και καταλήγει:

Μετά την αντίρρησή μου για το κλείσιμο της ελληνικής εταιρείας, σταμάτησαν να πληρώνουν το προσωπικό, άρα η εταιρεία κάποια στιγμή θα πήγαινε σε πτώχευση. Σταμάτησαν να πληρώνουν το προσωπικό και έτσι έγινε η επίσχεση.

Όσον αφορά στις ιστοσελίδες της εταιρείας, www.airfasttickets.gr και www.airfasttickets.com, ο κ. Κοκλώνης δήλωσε πως έχουν «κατέβει», επειδή δεν έχει πληρωθεί ο server, αλλά θα «ανέβουν» και πάλι.

Διαβάστε τι είχε απαντήσει η Airfasttickets για την χρεοκοπία και γιατί αποσύρθηκε η διαφήμιση της Airfasttickets.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε από τι κινδυνεύουν οι τραπεζικές καταθέσεις και τι ανακοίνωσαν οι τράπεζες.