Κυριακή ανοιχτά: Ποιες Κυριακές θα είναι ανοικτά τα μαγαζιά

Ποιες Κυριακές θα είναι ανοικτά τα καταστήματα για ολόκληρη την χρονιά;

Το 2016 διαθέτει τέσσερις εκπτωτικές περιόδους, ενώ 7 θα είναι οι Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά, καταστήματα και σούπερ μάρκετ.

Η πρώτη εκοτωτική περίοδος ξεκινά τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016 και αναμένεται να διαρκέσει μέχρι και την Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2016, με τα καταστήματα ανοιχτά την Κυριακή 17 Ιανουαρίου.

Το επόμενο ραντεβού με τις εκπτώσεις έχει οριστεί για τις 3 Μαίου 2016, οι οποίες θα διαρκέσουν μία εβδομάδα, μέχρι και την Τετάρτη 10 Μαΐου 2016.

Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν από τη Δευτέρα 11 Ιουλίου έως την Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016.

Οι τελευταίες εκπτώσεις του 2016 θα ξεκινήσουν την Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016 και θα διαρκέσουν έως την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016.

Ποιες Κυριακές ανοιχτά τα καταστήματα

Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά τις εξής Κυριακές του 2016:

Κυριακές ανοιχτά μαγαζιά:
17 Ιανουαρίου
24 Απριλίου
8 Μαΐου
17 Ιουλίου
6 Νοεμβρίου
11 Δεκεμβρίου
18 Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία επιτρέπεται προαιρετικά η λειτουργία των καταστημάτων τις εξής οκτώ Κυριακές:

Ποιες Κυριακές είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
– Την πρώτη Κυριακή:
» των χειμερινών εκπτώσεων
» των καλοκαιρινών εκπτώσεων
» του εκπτωτικού δεκαημέρου του Μαΐου
» του εκπτωτικού δεκαημέρου Νοεμβρίου

Σε περίπτωση που η πρώτη Κυριακή συμπίπτει με επίσημη αργία, η δυνατότητα μετατίθεται την επόμενη Κυριακή.

– Τις δύο Κυριακές πριν από τα Χριστούγεννα
– Την Κυριακή των Βαΐων
– Την τελευταία Κυριακή κάθε έτους

Η ΕΣΕΕ έστειλε προς τις Εμπορικές Ομοσπονδίες και όλους τους Εμπορικούς Συλλόγουςτης χώρας, εγκύκλιο με οδηγίες και διευκρινίσεις, για τις εκπτώσεις. Ειδικότερα:

Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής. Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε ποιες Κυριακές είναι ανοιχτά μαγαζιά και σούπερ μάρκετ όλο τον χρόνο.