Χαμός στα Σούπερ Μάρκετ: Ποιο προϊόν έσπασε τα ταμεία. Ποιος ο λόγος

Σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε από μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και επεξεργάστηκε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) καταγράφεται αύξηση στις πωλήσεις σακούλας πολλαπλών χρήσεων άνω του 5.000%.

Πρακτικά, όπως αναφέρει το ΙΕΛΚΑ, η αύξηση εκτιμάται ότι σημαίνει περίπου 2,5-3 εκατ. νέες σακούλες πολλαπλών χρήσεων στην αγορά και ότι πάνω από 2 στα 3 νοικοκυριά επέλεξαν αυτή την λύση για τις αγορές τους.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η σακούλα πολλαπλών χρήσεων η οποία πλέον θεωρείται είδος προς εξαφάνιση.

Καθώς οι περισσότερες αλυσίδες υποεκτίμησαν την στροφή των καταναλωτών προς αυτές μετά από την επιβολή του περιβαλλοντικού τέλους 0,04 ευρώ στην πλαστική σακούλα μιας χρήσης.

Είναι χαρακτηριστικό της μαζικής στροφής στις τσάντες πολλαπλών χρήσεων ότι σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, μέσα σε δύο εβδομάδες είχαν αγοραστεί τσάντες πολλαπλών χρήσεων που αντιπροσώπευαν τρεις φορές τις πωλήσεις του προϊόντος όλο το 2017.

Στον αντίποδα τα στοιχεία του ΙΕΛΚΑ καταγράφουν τον φετινό Ιανουάριο μία μείωση της τάξης του 75%-80% στη χρήση της πλαστικής σακούλας ελαφρού βάρους σε σχέση με τον Ιανουάριο 2017.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.