Σάλος με Σκλαβενίτη: Ποια προϊόντα φοβούνται να αγοράσουν καταναλωτές. Ποιος ο λόγος

Ποια προϊόντα φοβούνται να αγοράσουν οι καταναλωτές από τον Σκλαβενίτη;

Πολλοί Έλληνες, συνειδητοποιώντας πως η αγορά ελληνικών προϊόντων εκ μέρους τους είναι πολύ σημαντική για την οικονομία της χώρας, αφού στηρίζει σημαντικά τις ελληνικές επιχειρήσεις, τις ισχυροποιεί έτσι ώστε να μπορούν να εξάγουν στο εξωτερικό, προκαλεί την αύξηση των επενδύσεων και δημιουργεί θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, προσπαθούν πολύ σωστά να τα επιλέγουν στα καθημερινά τους ψώνια.

Εν τούτοις αρκετές φορές παραπλανόνται αγοράζοντας εν αγνοία τους ξένα – όπως στο παράδειγμα του φίλου που μας έγραψε ότι, δεν μπορούσε να φαντασθεί πως προϊόντα με «ιδιωτική ελληνική ετικέτα», με την ονομασία δηλαδή του Σούπερ Μάρκετ και όχι του παραγωγού, θα μπορούσαν να είναι ξένης προέλευσης.

Ειδικότερα, αγοράζοντας από το «ΣΜ Σκλαβενίτης» γίγαντες, δεν φαντάσθηκε ποτέ πως θα ήταν κινεζικής προέλευσης – όπως επίσης η φάβα, ενώ παραδόξως το ρύζι ήταν ελληνικό. Γίγαντες όμως; Λείπουν από την Ελλάδα;

Επίσης, σύμφωνα με άλλη μαρτυρία πελάτη της ίδιας αλυσίδας Σκλαβενίτης, πωλείται διπλή συσκευασία μελιού 900 γρ. το καθένα στην απίστευτη τιμή των 8 περίποιυ ευρώ.

Η τιμή ήταν δελεαστική, αλλά η εξήγηση δόθηκε κατόπιν αγοράς: Από την ετικέτα του, σε… ψιλά γράμματα, φάνηκε ότι το μέλι απλώς συσκευάζεται στην Αττική, αλλά η πρώτη ύλη είναι… ουκρανικής προέλευσης, χώρας που δέχθηκε το πλήγμα του Τσέρνομπιλ!

Φυσικά η αλυσίδα Σκλαβενίτης ενεργεί νόμιμα, αφού αναγράφει πως είναι ξένης προέλευσης. Στην περίπτωση των φασολιών, πίσω στην ετικέτα αναφερόταν καθαρά πως επρόκειτο για γίγαντες Κίνας!

Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο, παρά το κύμα ακρίβειας, ανακοινώνονται πολλές προσφορές σούπερ μάρκετ, που προσελκύουν το ενδιαφέρον καταναλωτών που θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Για παράδειγμα, ο ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει εκπτώσεις -50% ή 1+1, ενώ το μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ e-Fresh.gr ανακοινώνει συνεχώς προσφορές 30%. Κάντε κλικ στους αντίστοιχους συνδέσμους για να πάρετε τις προσφορές ΑΒ Μόνιμη μείωση τιμής και e-Fresh.gr με δωρεάν μεταφορικά.

Ο προβληματισμός είναι όμως γιατί τα σούπερ μάρκετ και ειδικά αυτά που ανήκουν σε Έλληνες επιχειρηματίες δεν επιλέγουν να στηρίζουν αποκλειστικά τα ελληνικά προϊόντα και τη χώρα τους.

Δεν είναι «άκομψο» να πακετάρουν προϊόντα ξένης προέλευσης, «καλύπτοντας» τα πίσω από τη δική τους ελληνική, μέσω της ιδιωτικής ετικέτας τους;

Γιατί να αδιαφορούν για τις θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, αφού αυξάνουν την εγχώρια ζήτηση και την κατανάλωση, άρα τις δικές τους πωλήσεις; Πρέπει να διαμαρτύρονται οι ίδιοι οι Έλληνες καταναλωτές, για να σταματήσουν να το κάνουν;

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.