Σκλαβενίτης, σαρωτικές αλλαγές: Τι απίστευτο κάνει και αναστατώνει καταναλωτές [φωτο]

Ποιες αλλαγές κάνει ο Σκλαβενίτης;

Είναι γνωστό στους περισσότερους φίλους και πελάτες της αλυσιδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ότι πολύ σπάνια καταφεύγει σε κλασικές μεθόδους μάρκετινγκ, όπως διαφήμιση, φυλλάδια κ.α.

Βέβαια αυτά ανήκαν κυρίως στην προ εξαγοράς Μαρινόπουλου εποχή. Σήμερα, σε αρκετές περιπτώσεις, η Σκλαβενίτης έχει αποφασίσει να κάνει προωθητικές ενέργειες όπως διαφήμιση πέρα από τα γνωστά 1+1 προίόντα ή τις όποιες εκπτώσεις κάνει στο ράφι.

Αυτές τις ημέρες στα καταστήματα της αλυσίδας Σκλαβενίτης διανέμεται φυλλάδιο Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018 με διαφήμιση για προϊόντα κήπου και έπιπλα, με τον τίτλο my HOME&Garden.

Στο φυλλάδιο Σκλαβενίτη διαφημίζονται διάφορες συλλογές από έπιπλα ξύλινα, rattan συνθετικά, αλουμινίου, μεταλλικά, πλαστικά, gazebo, μαξιλάρια, διακόσμηση κήπου, αλλά και είδη κουζίνας, λευκά είδη και προϊόντα για το μπάνιο.

Η πλήρης συλλογή των προϊόντων βρίσκεται σε 6 μεγάλα καταστήματα Σκλαβενίτης στην Αττική (Άλιμος,Γέρακας, Καλλιθέα, Κερατσίνι, Μαρούσι, Ν. Χαλκηδόνα) αλλά και στη Θεσσαλονίκη σε δύο εμπορικά κέντρα, Ευκαρπία και Κορδελιό. Μέρος της συλλογής βρίσκεται σε πολλά άλλα καταστήματα της αλυσίδας στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Διαβάστε ποιο προϊόν πουλάει 10€ τα LIDL ενώ στα μαγαζιά κοστίζει 100€.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.