Σκλαβενίτης: Ποια τεράστια αλυσίδα εξαγόρασε, γιατί τον κατηγορεί ο Mr Jumbo Βακάκης

Γιατί ο Βακάκης κατηγορεί την αλυσίδα Σκλαβενίτης;

Είναι μια από τις πιο κερδοφόρες εταιρείες στη χώρα μας και μόλις πριν από ένα μήνα προέβη σε μια κίνηση ματ: Τη συμφωνία μεταξύ Σκλαβενίτη και Μαρινόπουλου η οποία ενεργοποίησε ενδιάμεση χρηματοδότηση ύψους 70 εκατ. ευρώ που θα επιτρέψει την πραγματική επαναλειτουργία των καταστημάτων του δικτύου της Μαρινόπουλος μέσω χρημάτων που θα καταβληθούν από τις τράπεζες και τη Σκλαβενίτης. Το μεγαλύτερο deal διάσωσης επι ελληνικού εδάφους έχει ήδη επιτευχθεί.

Δεν χαιρέτησαν όλοι όμως με τον ίδιο ενθουσιασμό αυτή τη συμφωνία μιας και ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Jumbo, Απόστολος Βακάκης, χαρακτήρισε την κίνηση της Σκλαβενίτης «επιδότηση νεκρών καταστάσεων» που θα φέρει μεγαλύτερα προβλήματα στο χώρο.

Παρόλα αυτά, η εταιρεία είχε βρεθεί ήδη στη δεύτερη θέση της λίστας Most Admired Companies, την έρευνα εταιρικής φήµης στην οποία πήραν μέρος 294 εταιρείες και 1.450 κορυφαία στελέχη.

Και όχι άδικα μιας και τον Ιανουάριο του 2015, η επιχείρηση προχώρησε στην εξαγορά του 60% του συνόλου των μετοχών της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ στην Κρήτη (38 καταστήματα) και του 100% των μετοχών της Makro Ελλάδος (9 καταστήματα χονδρικής σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηράκλειο, Λάρισα, Ξάνθη και Πάτρα). Έχει κύκλο εργασιών 1.239,4 (2014) εκατομ. ευρώ και κέρδη προ φόρων 50,3 εκατομ. ευρώ σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Τα καταστήματα της αλυσίδας παραμένουν κλειστά τις Κυριακές, οι μισθοί δεν έχουν μειωθεί ενώ οι εργαζόμενοι εργάζονται… δια βίου στην επιχείρηση.

Ακόμα, οι εργαζόμενοι από τις επιχειρήσεις που εξαγοράζουν ενσωματώνονται στην εταιρεία. Η σημερινή τρίτη γενιά που είναι στο τιμόνι, αρνείται να την πουλήσει σε ξένους, δεν έχει κάνει καμία τηλεοπτική διαφημίση και έχει άριστη συνεργασία με τους εργαζόμενους αλλά και με τους προμηθευτές της.

Μάλιστα ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης, ο οποίος διαθέτει και την υψηλή επιστασία του ομίλου, όταν ερωτάται σχετικά, απαντά πως «έχουμε εμπιστοσύνη στα προϊόντα μας και με “πυξίδα” το μότο “τόσο φθηνά όσο πουθενά”, μπορούμε να παλεύουμε με τις δικές μας δυνάμεις».

Διαβάστε ποιος νέος παίκτης χτυπά τον Σκλαβενίτη.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.