Ξεχώρισε στην Covid-19 εποχή: Ποια γνωστή ελληνική εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της

Ποια ελληνική εταιρεία εξακολούθησε να αυξάνει τις πωλήσεις της σε όλη τη διάρκεια της Covid-19 εποχής;

Πριν από λίγες ημέρες, γνωστός επιχειρηματίας κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συζήτησης είπε, πως στις δύσκολες καταστάσεις φαίνεται ποιοι είναι πραγματικά μαζί σου, σημειώνοντας, ότι αυτό έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία απ’ ό,τι όταν τα πράγματα είναι εύκολα.

Μια αλήθεια που σκεφτόμαστε και μετράμε όλοι στη ζωή μας.

Γιατί στα δύσκολα, και όχι στα εύκολα, φαίνονται οι φίλοι που βάζουν πλάτη και οι επιχειρήσεις που φροντίζουν, είτε εργάζεσαι για αυτές, είτε είσαι πελάτης – καταναλωτής τους, να στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.

Και σε αυτή την κρίση που βιώνουμε όλοι, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα έχουν σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, στηρίζοντας την προσπάθεια της Ελλάδας να ξεπεράσει ακόμη μία δυσκολία, ίσως την πιο μεγάλη και συνθέτη των τελευταίων ετών.

Πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα εταιρείας που στέκεται αρωγός αυτής της προσπάθειας είναι η Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ, που από την πρώτη στιγμή, στήριξε και συνεχίζει να στηρίζει αυτή την εθνική προσπάθεια με το πρόγραμμα “Η Γεύση του Καλού”, μέσω της εβδομαδιαίας διάθεσης προϊόντων της σε ευπαθείς και οικονομικά ευάλωτες ομάδες της Ηπείρου και σε περισσότερες από 100 πολύτεκνες οικογένειες που φροντίζει το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων.

Το γιατί είναι εύκολο να απαντηθεί.

Γιατί όπως λέει και ο Μιχάλης Παναγιωτάκης, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της: “Μέσα σε αυτήν την δύσκολη περίοδο που καλούμαστε να ξεπεράσουμε ως χώρα, η οικογένεια της ΔΩΔΩΝΗ θέλει να συμβάλει έμπρακτα στη στήριξη της κοινωνίας και των συνάνθρωπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες”.

Γιατί, θα προσθέσουμε εμείς, αυτή η κουλτούρα βρίσκεται στο DNA της από την πρώτη ημέρα που ιδρύθηκε, το μακρινό 1963, στα Ιωάννινα και παραμένει η μεγαλύτερη παρακαταθήκη της, για το παρόν και το μέλλον.

Μια παρακαταθήκη η οποία είναι αδιαπραγμάτευτη, όπως είναι η ποιότητα και η διατροφική αξία των προϊόντων της, η σύνδεσή της με τους παραγωγούς, τους εργαζομένους της, -σ.σ. η εταιρεία έχει διπλασιάσει τον αριθμό του προσωπικού της τα τελευταία 5 χρόνια-, και με τους καταναλωτές της.

Για αυτό άλλωστε διατηρεί επάξια τη Νο1 θέση στις πωλήσεις ΠΟΠ φέτας στην Ελλάδα, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη των Ελλήνων αλλά και των ξένων καταναλωτών, θα συμπληρώσουμε εμείς.

Κάτι που αποτυπώνεται και στην πορεία των οικονομικών της μεγεθών, καθιστώντας τη μια από τις πλέον ταχέως αναπτυσσόμενες και οικονομικά υγιείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας και οι οποίες στηρίζουν ποικιλότροπος την εθνική οικονομία και την εγχώρια παραγωγή, όπως μέσω της υλοποίησης επενδύσεων αρκετών εκατομμυρίων ευρώ και συγκεκριμένα, άνω των 15 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των εργοστασίων της.

Παραδείγματα που ξεχώρισαν στην Covid-19 εποχή – η περίπτωση της ΔΩΔΩΝΗ

Από 1 μόνο εργοστάσιο στα Ιωάννινα που διέθετε προ 5ετίας, σήμερα η ΔΩΔΩΝΗ διαθέτει 3 εργοστάσια, με τα άλλα δύο να βρίσκονται στην Θήβα όπου παράγεται η βαρελίσια φέτα Παρνασσού και στη Λεμεσό της Κύπρου για την παραγωγή κυπριακών τυριών, όπως το χαλούμι και η αναρή.

Τα εργοστάσια και τα μηχανήματα είναι ένα μόνο κομμάτι της. Για όσους δεν το γνωρίζετε η Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ, μια από τις ιστορικότερες γαλακτοβιομηχανίες της Ελλάδας, διατηρεί τη μεγαλύτερη ζώνη γάλακτος στη χώρα.

Συνεργάζεται με περισσότερους από 5.500 μικρούς και μεγάλους παραγωγούς που βρίσκονται σε 514 χώρια, και συλλέγει καθημερινά αποκλειστικά 100% ελληνικό γάλα για την παραγωγή των προϊόντων της.

Πέρα από τη συλλογή του γάλακτος, η εταιρεία παρέχει δωρεάν και σε 24ωρη βάση εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό στους παραγωγούς της.

Αυτή η σύνδεση με τους παραγωγούς, αποτελεί και τον βασικό κρίκο στον “οργανισμό” της για την διασφάλιση της εξαίρετης ποιότητας που διαθέτουν τα προϊόντα που παράγει, τα οποία ξεπερνούν τα 100, με σήμα κατατεθέν τη φέτα, τα στραγγιστά γιαούρτια, τα παραδοσιακά τυριά της, όπως η κεφαλογραβιέρα και το τυρί του τοστ. Προϊόντα που προτιμώνται από τους εγχώριους αλλά και τους διεθνείς καταναλωτές σε πάνω από 50 χώρες του κόσμου όπου η ΔΩΔΩΝΗ κάνει σήμερα εξαγωγές, αποτελώντας πρεσβευτή της Ελλάδας και της πλούσιας ελληνικής διατροφής.

Σήμερα η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση σε αγορές του εξωτερικού με την branded φέτα ΔΩΔΩΝΗ και το χαλούμι ΔΩΔΩΝΗ, με πιο πρόσφατο παράδειγμα τη διάθεση αυτών των δύο επώνυμων προϊόντων σε περισσότερα από 300 καταστήματα του δικτύου της Mark & Spencer’s στη Μ. Βρετανία.

Όλα αυτά σκιαγραφούν το προφίλ, μιας εταιρείας που στηρίζεται στους ανθρώπους της, στα προϊόντα της, στους παραγωγούς της και στηρίζει με τη σειρά της την τοπική κοινωνία, τον ελληνικό εξαγωγικό τομέα και το σύνολο της χώρας, παρέχοντας σε όλο τον κόσμο την ευκαιρία να δοκιμάσει την αληθινή γεύση της ηπειρώτικης παράδοσης.

Πρόκειται για ένα μοντέλο επιχείρησης για το οποίο “διψά” η ελληνική οικονομία.

Γιατί μόνο μέσα από υπεύθυνες επιχειρήσεις, που εξελίσσονται, δυναμώνουν, ξεπερνούν τις όποιες δυσκολίες και στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες, η Ελλάδα θα πάει μπροστά.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε από τι κινδυνεύουν οι τραπεζικές καταθέσεις και τι ανακοίνωσαν οι τράπεζες.