Χαμός με Power Pass: Άκυρες χιλιάδες αιτήσεις. Ποιο πρόβλημα προκαλεί η φορολογική δήλωση

Πρόβλημα στο σύστημα με τις αιτήσεις του Power Pass και τη φορολογική δήλωση. Ποιες φαίνονται ακυρωμένες;

Πρόβλημα στις υπό εκκαθάριση αιτήσεις για το Power Pass για εκατοντάδες χιλιάδες δικαιούχους προκαλούν οι φορολογικές δηλώσεις.

Ειδικότερα, από το απόγευμα της Τρίτης το σύστημα «πέταξε» εκτός εκκαθάρισης όλες τις αιτήσεις του Power Pass για τους δικαιούχους οι οποίοι έκαναν στην συνέχεια την φορολογική τους δήλωση για το 2021.

🡆 ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ NEA ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΡΕΥΜΑΤΟΣ 2024 ΑΝΑ ΠΑΡΟΧΟ

Ενώ λοιπόν η αίτηση όλων ήταν υπό εκκαθάριση, το σύστημα ξαφνικά έβγαλε την ένδειξη: «Εκκρεμεί Υποβολή». Αυτό προκύπτει από λάθος του συστήματος το οποίο συνοδεύει την… εκκρεμότητα με την εξής υποσημείωση:

«Τα στοιχεία Κύριας κατοικίας έχουν τροποποιηθεί με αποτέλεσμα η κατάσταση της αίτησής σας να αλλάξει και να εκκρεμεί η υποβολή της. Παρακαλώ επιβεβαιώστε τα στοιχεία της αίτησης σας και προχωρήστε στην υποβολή της χρησιμοποιώντας το κουμπί υποβολή αίτησης».

Δείτε εδώ αν η αίτηση σας στο vouchers.gov.gr/powerpass είναι άκυρη:

Σημειώνεται ότι το Power Pass καλύπτει μόνο τους μήνες Ιανουάριο-Ιούνιο 2022, οπότε προσφέρει μόνο πρόσκαιρη ανακούφιση από το κόστος ηλεκτρικού ρεύματος. Για ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση, οι καταναλωτές εκμεταλλεύονται τις προσφορές μεγάλων παρόχων που ανακοινώνονται αυτή την περίοδο. Κάντε κλικ στο allazorevma.gr για να συγκρίνετε τις τιμές όλων των παροχων και να δείτε επιλέξετε τον φθηνότερο χωρίς καμία δέσμευση.

Το παράδοξο είναι ότι αν δεν το μάθεις από στόμα σε στόμα το σύστημα δεν στέλνει κάποια ειδοποίηση (πχ στο email των δικαιούχων) για την ξαφνική τροποποίηση.

Άπαντες καλό είναι να ελέγξουν την πορεία την αίτησης και να την υποβάλουν εκ νέου.

Σημειώνεται τέλος ότι Παράταση έλαβε η προθεσμία για αίτηση για το Power Pass για λίγες μέρες, όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου. Ωστόσο, αυτό θα φέρει νέα καθυστέρηση στην πληρωμή όσων έχουν κάνει ήδη αίτηση για επιδότηση ρεύματος.

«Λόγω συνεχούς ροής αιτήσεων και προκειμένου να διευκολυνθούν οι πολίτες, δίνεται παράταση ως τις 5 Ιουλίου για την υποβολή αιτήσεων ενίσχυσης για την αντιμετώπιση της αύξησης κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος (power pass) στη σχετική πλατφόρμα. Η προθεσμία έληγε στις 30 Ιουνίου», όπως ανακοινώθηκε.

Πότε μπαίνουν τα χρήματα για το Power Pass

Μόλις ολοκληρώσετε την αίτησή σας, το σύστημα θα σας βγάλει κάποιο από τα παρακάτω μηνύματα. Το σημαντικό μήνυμα είναι το «Εγκριθείσα» που σημαίνει ότι μπορείτε να δείτε τα χρήματα στον λογαριασμό σας.

Πιο αναλυτικά:

«Απορριφθείσα»: Η αίτηση έχει απορριφθεί. Εάν πλοηγηθείτε στη σελίδα της αίτησης θα δείτε στο πάνω μέρος περισσότερες πληροφορίες (π.χ. αδυναμία διασταύρωσης του ΑΦΜ ως δικαιούχου/συνδικαιούχου στο δηλωθέν ΙΒΑΝ). Απορριφθείσες αιτήσεις μπορούν να αλλαχτούν και να επανυποβληθούν.

«Υπό έλεγχο»: Η αίτηση έχει υποβληθεί και βρίσκεται σε διαδικασία ελέγχου των εξής:

αν ο ΑΦΜ είναι δικαιούχος / συνδικαιούχος στο δηλωθέν IBAN.

αν ο αιτών/αιτούσα δεν έχει ξεπεράσει τη μία αίτηση για τον ίδιο και τον/την σύζυγο και δεν έχει ξεπεράσει τις τρεις για τα προστατευόμενα μέλη.

«Υπό εκκαθάριση»: Για όσες αιτήσεις είναι σε αυτή την κατάσταση, έχουν ολοκληρωθεί οι έλεγχοι και περιμένουν από 1η Ιουλίου 2022 να εκτελεστούν οι εκκαθαρίσεις για να αποφασιστεί το ποσό της επιστροφής.

«Προς αποστολή στο τραπεζικό ίδρυμα»: Το ποσό επιστροφής (για πληρωμή, μέσω ΔΙΑΣ) θα αποσταλεί στην επιλεγμένη τράπεζα.

«Προς επεξεργασία από τραπεζικό ίδρυμα»: Η εντολή για το ποσό επιστροφής έχει αποσταλεί στην επιλεγμένη τράπεζα μέσω ΔΙΑΣ και αναμένεται από την τράπεζα να κάνει την πληρωμή.

«Εγκριθείσα»: Σημαίνει ότι έχουμε λάβει απάντηση από το επιλεγμένο Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα ότι εκτέλεσε επιτυχώς την πληρωμη. Ο/Η δικαιούχος μπορεί να ελέγξει το λογαριασμό του/της.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε από τι κινδυνεύουν οι τραπεζικές καταθέσεις και τι ανακοίνωσαν οι τράπεζες.