Επίδομα 200 ευρώ για αλλαγή ελαστικών: Θα δοθεί τελικά; Όλη η αλήθεια

Επίδομα 200 ευρώ για αλλαγή ελαστικών 2023: Δημοσιεύματα κάνουν τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ημέρες και αναφέρονται σε επίδομα ελαστικών. Είναι, ωστόσο, αλήθεια;

Πολλά έχουν ακουστεί για το επίδομα των ελαστικών στην Ελλάδα το τελευταίο χρονικό διάστημα. Συγκεκριμένα, θα υπάρξει επίδομα για λάστιχα αυτοκινήτου;

Η συζήτηση για την επιδότηση ελαστικών, δίνει και παίρνει τους τελευταίους έξι μήνες.

Δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση παρά μόνο η δημοσιοποίηση μιας σκέψης.

Άρα, με τα τωρινά δεδομένα δεν υπάρχει ένα τέτοια επιδότηση ελαστικών στην χώρα μας ή τουλάχιστον μέχρι τώρα δεν έχει ανακοινωθεί μέσω gov.gr και taxisnet!

Δεν μπορεί να αποκλειστεί για το μέλλον, ωστόσο μέχρι το τέλος του έτους φαντάζει απαγορευτικό.

Πέρσι τον Μάρτιο, στο τραπέζι είχε πέσει για τα καλά και η συζήτηση που αφορούσε τους ρύπους που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο κατά τη χρήση του, τόσο από τα φρένα -από τη φθορά στα τακάκια- όσο και από τα ελαστικά, με την τριβή τους στο οδόστρωμα και την απελευθέρωση μικροσωματιδίων στην ατμόσφαιρα.

Ειδικά για τα ελαστικά, σε επίπεδο Ε.Ε. φαίνεται πως υπάρχει ήδη το νομικό πλαίσιο που επιτρέπει στα κράτη-μέλη να επιδοτούν, εκτός από την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, και την αγορά πράσινων ελαστικών. Με λίγα λόγια δίνουν το πράσινο φως για το επίδομα ελαστικών.

Μέχρι αυτή την ώρα, δεν έχουν γίνει κάποιες ανακοινώσεις. Δεν σημαίνει βέβαια από την άλλη ότι δεν το σκέφτεται το επιτελείο της κυβέρνησης μιας και μία τέτοια κίνηση γίνεται στην Ιταλία και αφορά την επιδότηση ελαστικών.

Επίδομα 200 ευρώ για αλλαγή ελαστικών 2023: Τι συμβαίνει με τα diesel και τα βενζινοκίνητα

Η Ευρώπη το αποφάσισε και μέσα στα επόμενα χρόνια τα diesel και βενζινοκίνητα οχήματα θα αποτελέσουν οριστικά παρελθόν!

Με 340 ψήφους υπέρ, 279 κατά και 21 αποχές, το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο ενέκρινε τη συμφωνία που επιτεύχθηκε με το Συμβούλιο σχετικά με τα αναθεωρημένα πρότυπα απόδοσης εκπομπών CO2 για νέα αυτοκίνητα και φορτηγά σύμφωνα με τους φιλόδοξους στόχους της ΕΕ για το κλίμα.

Η νέα νομοθεσία ανοίγει τον δρόμο προς τις μηδενικές εκπομπές CO2 για τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα το 2035 (στόχος σε όλο τον στόλο της ΕΕ για μείωση των εκπομπών CO2 που παράγονται από νέα αυτοκίνητα και φορτηγά κατά 100% σε σύγκριση με το 2021).

Οι ενδιάμεσοι στόχοι μείωσης των εκπομπών για το 2030 ορίζονται στο 55% για τα αυτοκίνητα και στο 50% για τα φορτηγά.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε από τι κινδυνεύουν οι τραπεζικές καταθέσεις και τι ανακοίνωσαν οι τράπεζες.