Χαμός με Σκλαβενίτη: Έκτακτη ανακοίνωση που προκάλεσε οργή στους καταναλωτές

Σκλαβενίτης: Ποια η έκτακτη ανακοίνωση που προκάλεσε οργή στους καταναλωτές;

Νέες χρεώσεις στις online παραδόσεις από το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.

Οι νέες τιμές αφορούν τόσο το φυσικό όσο και το e-grocery «κομμάτι».

Ο νέος τιμοκατάλογος για τις online παραδόσεις του Σκλαβενίτη διαμορφώνεται ως εξής:

Για αγορές έως 30 ευρώ από το eMarket, το ηλεκτρονικό κατάστημα της Σκλαβενίτης, η χρέωση είναι 5 ευρώ, για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ η χρέωση είναι στα 2,5 ευρώ, ενώ δωρεάν, δηλαδή χωρίς χρέωση αποστολής, είναι οι αγορές από 100 ευρώ και άνω.

Οι παραδόσεις του Σκλαβενίτη από το eshop της αλυσίδας ήταν δωρεάν για αγορές από 30 ευρώ και άνω ενώ υπήρχε χρέωση από 2 ευρώ έως 6 ευρώ, η οποία υπολογίζονταν βάσει χιλιομετρικής απόστασης από το κέντρο διανομής έως τον τόπο παράδοσης για αγορές κάτω των 30 ευρώ.

Πλέον η χιλιομετρική απόσταση καταργήθηκε και η υπηρεσία της αποστολής χρεώνεται με βάση το ύψος της παραγγελίας.

Για ποιον λόγο όμως η αλυσίδα αποφάσισε να αλλάξει τις χρεώσεις στις παραδόσεις του eshop της;

«Για να μπορέσουμε να έχουμε ποιοτικές υπηρεσίες» λένε πηγές της αλυσίδας.

«Είναι μια πολύ δαπανηρή υπηρεσία και ζητάμε από τους πελάτες μας μια μικρή συμμετοχή η οποία θα καλύπτει ένα πολύ μικρό μέρος του συνολικού κόστους της υπηρεσίας» σημειώνουν.

Και συμπληρώνουν:

«πρόκειται για μια υπηρεσία πολύ υψηλού κόστους που έχει ιδιαίτερο αρνητικό αποτέλεσμα και στην Ελλάδα και σε όλες τις χώρες και για τη Σκλαβενίτης.

Άρα δημιουργούμε αυτή τη νέα πολιτική για να μπορέσουμε να κρατήσουμε αυτές τις ποιοτικές υπηρεσίες και στο κομμάτι του e-commerce που για εμάς είναι σημαντικό».

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.