Σούπερ μάρκετ: Έτσι μας κλέβουν στο ταμείο, δείτε τι κάνουν στα ράφια. Αποκάλυψη

Σούπερ μάρκετ: Προϊόντα στα Σούπερ μάρκετ κρατούν ίδια τιμή με μικρότερη ποσότητα. Καταγγελίες για φαινόμενα αισχροκέρδειας. Όλες οι εξελίξεις.

Δύσκολος μήνας προβλέπεται ο επόμενος για τους καταναλωτές, καθώς οι περισσότεροι προμηθευτές των σουπερ μάρκετ ετοιμάζονται για νέες ανατιμήσεις των προϊόντων.

Την ίδια ώρα αίσθηση προκαλεί καταγγελία του Ινστιτούτου Καταναλωτών για έμμεσες ανατιμήσεις σε προϊόντα.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ΙΝ.ΚΑ. έχει παρατηρηθεί ότι ορισμένες βιομηχανίες, αν και διατηρούν τις ίδιες τιμές, έχουν είτε μικρύνει τις συσκευασίες είτε έχουν μειώσει τις ποσότητες.

Ακολουθώντας την τακτική αυτή επιβάλλουν νέες αυξήσεις, οι οποίες δεν γίνονται άμεσα αντιληπτές από τους καταναλωτές.

«Έχει παρατηρηθεί ότι αλλάζουν συσκευασίες είτε σε χαρτιά υγείας είτε σε χαρτοπετσέτες. Ο καταναλωτής δεν θα γυρίσει να δει τι βάρος έχει η συσκευασία θεωρώντας ότι αγοράζει το ίδιο προϊόν.» τόνισε ο Κώστας Λεχουρίτης, πρόεδρος του ΙΝ.ΚΑ.

Χαρακτηριστική είναι περίπτωσή απορρυπαντικού πλυντηρίου που έριξε τις μεζούρες από 65 σε 63 αλλά κράτησε την τιμή ίδια, συσκευασίας με πατατάκια που έπεσε από τα 150γρ στα 130, διατηρώντας την ίδια τιμή, και συσκευασμένου χαρτιου υγείας, που μειώθηκε το βάρος του, αλλά η τιμή του έμεινε σταθερή.

Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο, παρά το κύμα ακρίβειας, ανακοινώνονται πολλές προσφορές σούπερ μάρκετ, που προσελκύουν το ενδιαφέρον καταναλωτών που θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Για παράδειγμα, ο ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει εκπτώσεις -50% ή 1+1, ενώ το μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ e-Fresh.gr ανακοινώνει συνεχώς προσφορές 30%. Κάντε κλικ στους αντίστοιχους συνδέσμους για να πάρετε τις προσφορές ΑΒ Μόνιμη μείωση τιμής και e-Fresh.gr με δωρεάν μεταφορικά.

Νέες ανατιμήσεις αναμένονται σε απορρυπαντικά, καλλυντικά, γαλακτοκομικά. Ειδικότερα οι τιμές των απορρυπαντικών και των καλλυντικών αναμένεται να αυξηθούν έως 30% και των γαλακτοκομικών εως 7%.

Από τον επόμενο μήνα θα πάρουν σειρά στις ανατιμήσεις από τα ζυμαρικα.

Οι ανατιμήσεις εκτιμάται ότι συμπιέσουν κι άλλο την κατανάλωση.

Όπως είπε ο Γιώργος Μπάλτας Καθηγητής Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών « θα έχει ως αποτέλσμα τη μείωση της κατανάλωσης σε ολόκληρη την προϊοντική κατηγορία και μετατόπιση των καταναλωτών σε φθηνότερα προϊόντα».

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.