Έκτακτο δώρο 300 ευρώ από μεγάλο σούπερ μάρκετ: Ποια αλυσίδα το δίνει

Οι εργαζόμενοι της εν λόγω αλυσίδας ξεπερνούν τους 31.000 και το συνολικό κόστος της παραπάνω παροχής θα ξεπεράσει τα 9,3 εκατ. ευρώ.

Την παροχή έκτακτης ενίσχυσης ύψους 300 ευρώ στους εργαζόμενους του αποφάσισε σύμφωνα με πληροφορίες η Σκλαβενίτης.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η απόφαση έχει άμεση ισχύ για κάθε έναν από τους Εργαζομένους, οι οποίοι ξεπερνούν τους 31.000.

Υπολογίζεται ότι το συνολικό κόστος της παραπάνω παροχής θα ξεπεράσει τα 9,3 εκατ. ευρώ.

Οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν εσωτερικά και αρκετοί άρχισαν να αναρτούν την σχετική είδηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Κινήσεις επιβράβευσης

Πηγές που γνωρίζουν επισημαίνουν πως η διοίκηση του ομίλου προχωρά τα τελευταία χρόνια σε κινήσεις επιβράβευσης των υπαλλήλων του, αναγνωρίζοντας έτσι τη συμβολή τους στην ανάπτυξη του.

Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο, παρά το κύμα ακρίβειας, ανακοινώνονται πολλές προσφορές σούπερ μάρκετ, που προσελκύουν το ενδιαφέρον καταναλωτών που θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Για παράδειγμα, ο ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει εκπτώσεις -50% ή 1+1, ενώ το μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ e-Fresh.gr ανακοινώνει συνεχώς προσφορές 30%. Κάντε κλικ στους αντίστοιχους συνδέσμους για να πάρετε τις προσφορές ΑΒ Μόνιμη μείωση τιμής και e-Fresh.gr με δωρεάν μεταφορικά.

Υπενθυμίζουν πως περίπου την ίδια εποχή πέρυσι ανακοίνωσε αυξήσεις και πρόσθετες παροχές, μεταξύ των οποίων και χορήγηση έκτακτης παροχής 200 ευρώ.

Να σημειωθεί πως μετά την εξαγορά της «Μαρινόπουλος» η Σκλαβενίτης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη των μεγεθών του.

Πέρυσι μάλιστα έκλεισε με άλμα πωλήσεων στα 4,47 δισ. ευρώ.

Αντίθετα με τον τζίρο τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων παρουσίασαν μείωση και διαμορφώθηκαν σε 276,4 εκατ. ευρώ από 292,7 εκατ. ευρώ το 2021.

Μειωμένα εμφανίζονται και τα κέρδη προ φόρων, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 78,5 εκατ. ευρώ (από 92,5 εκατ. ευρώ το 2021), ποσοστό 1,75% επί του συνολικού κύκλου εργασιών.

Ανάχωμα στις ανατιμήσεις

Η μείωση κερδοφορίας αποδόθηκε στην απορρόφηση σημαντικού μέρους των ανατιμήσεων, αλλά και λόγω των αυξημένων λειτουργικών εξόδων και ιδίως του κόστους ενέργειας.

Το 2022 ήταν μία χρονιά που ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου, εντός και εκτός Ελλάδας, βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα πρωτόγνωρο κύμα ανατιμήσεων που επηρέασε όλες τις κατηγορίες τροφίμων και βασικών καταναλωτικών αγαθών, ως συνέπεια των γεωπολιτικών εξελίξεων μεταξύ Ρωσίας – Ουκρανίας και των ιστορικά υψηλών τιμών που σημειώθηκαν στην ενέργεια, στις πρώτες ύλες και στα καύσιμα.

Αυτή στιγμή, ο όμιλος Σκλαβενίτης διαθέτει συνολικά 526 καταστήματα , απασχολεί 36.270 εργαζομένους και εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 650.000 πελάτες την ημέρα και συνεργάζεται με περισσότερους από 3.000 προμηθευτές από την Ελλάδα και την Κύπρο.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.