Πανελλήνιες 2012 Φυσική: νέα ανακοίνωση για θέμα Γ4

Τι αναφέρει νέα ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας για το θέμα Γ4 του μαθήματος της Φυσικής; Πώς θα βαθμολογηθεί τελικά το θέμα των πανελληνίων 2012;

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις από υποψήφιους και γονείς για το ερώτημα Γ4 της Φυσικής το οποίο ακυρώθηκε χθες λίγες ώρες μετά τις εξετάσεις, επειδή το συγκεκριμένο θέμα είχε ελλιπή διατύπωση, όπως είπε η εξεταστική επιτροπή, ενώ η Ένωση Ελλήνων Φυσικών δήλωσε ότι ήταν λάθος.

Η εξεταστική επιτροπή με οδηγία της στα βαθμολογικά κέντρα ζήτησε μετά την ακύρωση του συγκεκριμένου ερωτήματος οι 7 μονάδες που του αναλογούσαν να κατανεμηθούν στα υπόλοιπα ερωτήματα, ώστε να μην αδικηθούν οι υποψήφιοι. Ωστόσο πολλοί υποψήφιοι λένε ότι κατάφεραν να λύσουν τη συγκεκριμένη άσκηση και θεωρούν ότι αδικούνται εάν και γι’αυτούς ισχύσει η ακύρωση του θέματος Γ4.

Το υπουργείο Παιδείας επανήλθε σήμερα στο θέμα για τις πανελλήνιες 2012 και εξέδωσε νέα ανακοίνωση επαναλαμβάνοντας ότι ακυρώθηκε το ερώτημα Γ4 της φυσικής.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση για το θέμα Γ4 της Φυσικής που εξέδωσεη εξεταστική επιτροπή των πανελληνίων 2012, έχει ως εξής :

“Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ύστερα από σχετικά ερωτήματα υποψηφίων, επισημαίνει ότι το μόνο αρμόδιο όργανο για την επιλογή των θεμάτων και τις Οδηγίες προς τα Βαθμολογικά Κέντρα είναι η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (Κ.Ε.Ε.).

Σε ό,τι αφορά στο μάθημα της Φυσικής και στο τέταρτο ερώτημα Γ4 του τρίτου θέματος, από τη στιγμή που διαπιστώθηκε ότι η διατύπωση του ερωτήματος αυτού δεν ήταν πλήρης επιστημονικά, η ΚΕΕ προχώρησε στην ακύρωσή του και έδωσε αμέσως τις σχετικές οδηγίες στους βαθμολογητές επιμερίζοντας τις 7 μονάδες, που θα ελάμβανε το ακυρωθέν ερώτημα, στα υπόλοιπα τρία ερωτήματα του ίδιου θέματος.

Επαναλαμβάνεται ότι, όσον αφορά στη γραπτή εξέταση του μαθήματος της Φυσικής, η βαθμολόγηση δεν έχει ακόμα ξεκινήσει, ενώ για τους έχοντες ήδη εξεταστεί προφορικώς (υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες), ισχύει η ίδια ρύθμιση.”

Διαβάστε για το χαμό που δημιουργήθηκε στις πανελλήνιες με το θέμα Γ4 της φυσικής.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τις τελευταίες εκτιμήσεις για τις Βάσεις 2023 στις Πανελλήνιες 2023.

26 Σχόλια

  1. ξεφτιλισμενοι καραγκιοζηδες μονο στο γιουνανισταν θα μπορουσε να γινει κατι τετοιο. η ανευθυνοτητα και η ηλιθιοτητα τους σε κανει να τραβας τα βυζια σου. να παρουν κεφαλια

  2. Παιδιά που συμμετείχατε στο μάθημα της φυσικής, άλλο διαγωνισμός και άλλο ανταγωνισμός. Αυτός που μοχθεί πρέπει να ανταμοίβεται. Τα παραδείγματα που σας δίνουμε οι μεγαλύτεροι, σας οδηγούν τώρα να τα βάζετε το ένα με το άλλο. Σας μαθαίνουμε με το δικό μας βίο, πως η αριστεία είναι ζήτημα ισοκατανομής διακρίσεων και όχι αγώνας για την πνευματική εξέλιξη. Εύχομαι σε όλα σας, την πραγματοποίηση των ονείρων σας. Ενα διαγώνισμα ήταν μόνον. Γρήγορα να το ξεχάσετε μπροστά στον συναρπαστικό δρόμο που σας ανοίγει η ζωή προς τη γνώση, την επιστήμη και την πνευματική καλλιέργεια. Μόνο, μην γίνετε σαν κι εμάς, που αλληλοτρωγόμαστε και σας φέραμε μέχρις εδώ. Εσείς θα είστε οι “άλλοι” που θα μας οδηγήσουν. Μια μαθήτρια πριν 30 χρόνια και μαμά σήμερα.

  3. Ο τρόπος αντιμετώπισης του συγκεκριμένου θέματος είναι απαράδεκτος. Για μια φορά ας βγάλουμε το τι μας βολεύει στην άκρη και να διερωτηθούμε ποιο είναι το σωστό και το δίκαιο.
    α) Οι μαθητές λοιπόν που κατάφεραν να λύσουν αυτό που δεν κατάφεραν άλλοι δεν είναι δίκαιο να εξισωθούν με αυτούς που δεν το έλυσαν.
    β) Όλοι μιλούν για λανθασμένη διατύπωση ….. δεν υπήρχε λανθασμένη διατύπωση, μόνο ελλιπής δηλαδή όχι 100% ξεκάθαρη, δηλαδή χωρούσαν και 2 και 3 απαντήσεις. Πιο σωστό λοιπόν και πιο δίκαιο θα ήταν να μετρήσουν όλες οι σωστές απαντήσεις ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ Γ4 ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΩΝΙΑΣ, παρά να ακυρωθεί και να έχει τον ίδιο αντίκτυπο σε αυτούς που βρήκαν μία λύση και σ’ αυτούς που ούτε καν ασχολήθηκαν λόγω αυξημένου βαθμού δυσκολίας.
    γ) Οι μαθητές που δεν το έλυσαν δεν θα κινδύνευαν από ένα χαμηλό βαθμό διότι με χαμηλότερες βάσεις θα είχαν τη δυνατότητα να μπουν στη σχολή που επιθυμούν.
    δ) Ή στο τέλος αν έπρεπε σώνει και καλά να ακυρωθεί το Γ4, γιατί η βαθμολογία του να προστεθεί στα Γ1 Γ2 Γ3? Που υπάρχει δικαιοσύνη σε αυτό? Ενισχυμένη αναλογική και στις εξετάσεις? Δικαιοσύνη είναι το άριστα να γίνει 93 (αντί για το 100) και τα μόρια να υπολογιστούν αναλόγως με αναγωγή στα 100.

    Όπως προανέφερα. ο τρόπος αντιμετώπισης είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. Πώς μπορούμε να μιλάμε για διαφάνεια στις εξετάσεις όταν γίνονται τέτοιου είδους διακρίσεις? Και γιατί πάντα σ’ αυτή τη χώρα θα πρέπει ο καλός να χαντακώνεται και ο μέτριος να προωθείται?

    Πραγματικά θλίβομαι για το επίπεδο της ελληνικής ΠΑΙΔΕΙΑΣ και ΑΥΤΩΝ που αποφασίζουν δίνοντας προτεραιότητα στα συμφέροντα των φροντιστηρίων. ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!!

    Δεν μπορούμε να μιλάμε για αλλαγή σκηνικού στην Ελλάδα όταν εμείς οι ίδιοι συντηρούμε συνεχώς με κάθε τρόπο αυτό το διεφθαρμένο σύστημα.

  4. Κύριοι.
    Υπάρχουν τουλάχιστον 2 περιπτώσεις.
    1. Λύνω το θέμα έχοντας κατανοήσει το πνεύμα του εξεταστή και βρίσκω
    τη γωνία 60 μοίρες.
    2. Λύνω το θέμα αφού πρώτα προσπαθήσω να βρω τη ΣΤΙΓΜΉ και βρίσκω το άπειρο. Άρα δεν μπορώ να προσδιορίσω τη γωνία.
    Και οι δύο λύσεις είναι ΣΩΣΤΈΣ.
    Δεν γράφουν στο τέλος των θεμάτων ότι κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη
    απάντηση είναι αποδεκτή; Δεν μπορούν οι βαθμολογητές να κρίνουν το βαθμό κάθε υποψήφιου ανάλογα με το γραπτό του;
    Γιατί ακύρωσαν το θέμα; Τι αδικίες είναι αυτές;
    Τι παιδεία προσφέρετε κύριοι του υπουργείου; Εξισώνετε και ισοπεδώνετε προς τα κάτω γνώσεις, αξίες, βαθμούς;
    Α Ι Σ Χ Ο Σ
    Βαγγέλης απόφοιτος φυσικού τμήματος ΑΠΘ

  5. Λοιπον θα πω κατι τελευταιο γιατι δεν αξιζει να μαλωνουμε μεταξυ μας. Για μένα δίκιο ΜΟΝΟ οσοι ελυσαν το θεμα και τωρα αδικουντε, κανενας αλλος, ολοι οι υπολοιποι μιλανε μπας και καταφερουν να κερδισουν κανα μοριο παραπανω. Αυτο που θα αναφερω τωρα λογικα οι περισσοτεροι το ξερετε, την ωρα που γραφαμε Φυσικη ηρθε μια διορθωση για ενα αρθρο(ελεος δηλαδη αλλα ενταξυ καλα κανανε) (το “της” εγινε “του” ή το αναποδο δεν θυμαμαι ακριβως), ε οπως ηρθε για αυτο, μπορουσαν και οι υπολοιποι μαθητες ( αυτοι που δεν το λυσαν) να ζητησουν διυκρυνηση, απο τη στιγμη που δεν εγινε κατι τετοιο ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε.

  6. Δεν αξίζει κάν να ασχολείστε άλλο! Αύριο δίνουμε μαθηματικα και το υπουργειο έχει ήδη πάρει την απόφαση του

  7. Τι λέτε κύριοι; Για ποιο “λάθος θέμα” συζητάμε άσκοπα επί 3 ημέρες; Στο Θέμα Γ4 ΦΥΣΙΚΗΣ υπάρχει ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ΣΧΗΜΑ, ενώ 2 ΦΟΡΕΣ επαναλαμβάνεται η φράση “οριζόντια θέση”… Επιπλέον γιατί δόθηκαν στο τέλος του θέματος τα ημίτονα και συνημίτονα; Ντροπή σε κάποιους “φυσικούς” μεγαλονονούς των ιδιαιτέρων. ΑΙΣΧΟΣ.. Επέλεξαν αίσχιστο τρόπο “άγρας πελατών” και “αποποίησης ευθυνών”. Σημειωτέον ότι στους βαθμολογητές πριν ξεκινήσουν να γράφουν τα παιδιά δόθηκαν οι λύσεις που γράψαν τα παιδιά… Ένας ταπεινός δάσκαλος ΦΥΣΙΚΗΣ για 31 έτη και για 25 έτη βαθμολογητής ΦΥΣΙΚΗΣ.

  8. Γεια σας!!Είμαι ένα από τα παιδιά που έδιναν φυσική και έλυσα το Γ4 ερώτημα,αλλά έκανα λάθος το Γ3..!Και θέλω να ρωτήσω όλους αυτούς που είναι υπέρ της ακύρωσης:εγώ και όσοι έκαναν παρόμοια λάθη δε θα αδικηθούμε εάν ενδεχομένως μας κόψουν περισσότερα μόρια από ένα λάθος ερώτημα??Σαφώς και συμφωνώ με την αποκατάσταση όσων δικαίως δεν κατάφεραν να λύσουν το εν λόγω ερώτημα,αλλά η απόφαση που πάρθηκε σίγουρα διευρύνει τις αδικίες παρά τις ελαχιστοποιει!!!Κάνω έκκληση στους αρμοδίους να μην παίρνουν τόσο βιαστικες αποφάσεις ώστε αυτή τη φορά να φανούν πιο συνεπείς και ακριβοδίκαιοι,προσεγγίζοντας πιο σωστά τη λύση του προβλήματος που οι ίδιοι με την ανωριμότητα και την αδιαφορία τους δημιουργησαν!!Οι γονείς και κυρίως τα παιδιά,όσα το έλυσαν και μη,δε φέρουν καμία απολύτως ευθύνη ώστε να υφίστανται τέτοια ψυχολογική βία με την αβεβαιότητα και την απογοήτευση που σκορπάτε!!!!

  9. Και ντροπή πρέπει να πεις στους φυσικούς που έβαλαν μη επιστημονικο θέμα!

  10. Οι απειρη και λιγότερο διαβασμένοι μαθητές μην ανησυχείς θα πατωσουν έτσι κι αλλιώς! Και αυτα που λες δεν στέκουν γιατι όπως είπε και κάποιος πιο πάνω ακόμη και όσοι δεν έλυσαν το γ4 είναι σίγουρο οτι θα έχασαν επίσης πολύτιμο χρόνο ψάχνοντας την απαντηση και μάλιστα αυτο θα τους γέμιζε άγχος γιατι θα σκέφτονταν αυτη την ασάφεια και θα αγχωνονταν! Οπότε εσείς που το λύσατε είχατε πλεονέκτημα αφου παλεύατε αποκλειστικά τα αλλα ερωτήματα ενω σε κάποιους μπορει να στέρησε κάτι και απο τα υπόλοιπα θεματα

  11. Αυτό που λες είναι το πιο σωστό, όσες απαντήσεις δόθηκαν και είναι βάσιμες και σωστά τεκμηριώμενες να παρθούν ως σωστές.

  12. καταρχην να πω οτι κ γω ειμαι μαθητρια που εδινα φυσικη.ειναι απαραδεκτο για οσουσ ελυσαν το γ θεμα η εστω εκαναν μια ενεργειακη προσεγγιση κ ειπαν οτι ειναι απειρη η κινητικη να ακυρωθει.ενδεικτικα να αναφερω οτι ολοιδιο ερωτημα (σωστα ομωσ διατυπωμενο) υπαρχει σε ολα τα βοηθηματα τησ γ λυκειου κ μαλιστα εγω το ειχα λυσει μια μερα πριν..Για ποιο λογο να επιβραβευτουν με 7 μοναδεσ οι λιγοτεροι διαβασμενοι κ απειροι μαθητες?μηπωσ επειδη ετρεξαν ολοι οι καθηγητεσ που οι μαθητες τουσ πατωσαν να κατηγορησουν τα θεματα τα οποια ηταν υποτιθεται “για ταλεντα φυσικησ”?γιατι πωσ αλλιωσ θα δικαιολογουσαν την αποτυχια??ενα βοηθημα να ανοιγαν υπαρχει ιδια ασκηση.αλλα σ αυτη την χωρα δεν θελουν να γραφουν 100 οι μαθητεσ με διαισθηση εμπειρια κ πολυ εξασκηση γ αυτο αποφασισαν να κοψουν τα δυσκολα.οσο για το επιστημονικο λαθοσ που οντωσ υπηρχε ηταν εξαιρετικα σπανιο να το ανακαλυψει μαθητησ γιατι απλα δεν του ζηταγε αυτο η εκφωνηση αλλα ακομα κ αν το ανακαλυπτε κ απαντουσε οτι η κινητικη αυξανεται συνεχωσ θα μπορουσε το προβλημα να λυθει πιανοντασ κ τισ 2 απαντησεισ σωστες αντι για αλλη μια φορα να επειβραβευθουν οι αδιαβαστοι κ εκεινοι που σπαταλησαν τον χρονο τουσ στο Γ4 σε βαρος πιθανον αλλων ερωτηματων να αδικηθουν.ΝΤΡΟΠΗ

  13. Λοιπον Μαρία, αυτο για την υπεροχη το ανεφερα 1ον: γιατι εγω περιμενω απο τη φυσικη και οχι απο τα μαθηματικα να γραψω (μαθημα επιλογης ειχα τη φυσικη γενικης), και 2ον: γιατι στην τελικη εχω δικιο οσο εγωιστικο και αν φαινεται, δεν μπορει ενας που δεν ασχοληθηκε καθολου με το Γ4 να παρει μεγαλυτερο βαθμο απο μενα που το ελυσα αλλα ευχε να κανω ενα αριθμιτικο στα αλλα ερωτηματα. Για πες μου εσυ αν ησουν στη θεση μου τι θα εκανες;

  14. Μαθητής και εγώ που έλυσα το θέμα,θεωρώ απαράδεκτη τη συμπεριφορά του όποιου από τους φορείς που είναι υπεύθυνος.Παιδιά που σπατάλησαν χρόνο πιθανώς εις βάρος άλλων ερωτημάτων χάνουν μόρια σε σχέση με άλλους που είτε δε γνώριζαν,είτε δεν προσπάθησαν.Ειλικρινά χαρίζονται 7 μονάδες,αφού το 3ο θέμα ήταν το λιγότερο γελοίο.Λογικό θα ήταν να ληφθούν σωστές όλες οι πιθανές απαντήσεις,τυχαία θέση,οριζόντια ανακύκλωση κτλ,όπως είπε και μια μαθήτρια πιο πάνω που ούτε η ίδια καταλαβαίνει πως η σωστή λύση της(η αδύνατη)δε θα έχει κανένα αντίκτυπο με άλλον που ούτε προσπάθησε.Και στις κορυφαίες σχολές,η διαφορά μορίων είναι ελάχιστη…Ελπίζω να γίνει κάτι,στείλτε όλοι μηνύματα στους αρμόδιου,ώστε οι καλοί και οι επίμονοι να ανταμειφθούν όπως αρμόζει

  15. Είμαι μαθήτρια κι εγω που έδωσα φυσικη! Προσωπικά στο γ4 έγραψα οτι η μέγιστη κινητική ενέργεια είναι απειρη και δεν έλυσα το γ4 ενω ολα τα υπολοιπα ειναι σωστα! Αλλα αυτα που λέτε οτι είναι αδικία για εσάς που το λύσατε είναι επίσης άδικο διότι ολοι ασχολήθηκαν εξίσου για να το βρουν απλα μερικοί , όπως και εγω, σκεφτήκαμε το λάθος ! Οποίος λοιπόν σκεφτόταν με βάση τη φυσικη και όχι με βάση την παπαγαλία των βοηθημάτων και των φροντιστηρίων δεν θα το έλυνε γιατι απλούστατα ήταν λάθος! Και προσωπικά ζήτησα διευκρίνηση δυστυχώς όμως η ώρα ήταν 10:30 γιατι τότε ασχολήθηκα με το γ4 και δεν γινόταν να δοθεί! Οπότε σκεφτείτε λίγο πιο σφαιρικά και όχι μόνο τον εαυτουλη σας! Και αν έχετε αυτη τη δήθεν υπεροχή πιστέψτε με θα φανεί διότι όσοι δεν ήξεραν φυσικη θα πάρουν κάτω απο τη βάση η χαμηλοτερο βαθμο απο εσασ! Και επισησ αυτη η υπεροχη σασ σημαινει οτι θα μπειτε σε οποια σχολη θελετε! Οπότε αυτα που λέτε δεν στέκουν και είναι άκρως εγωιστικα! Αλλα μην σκατα αφου είστε τόσο φοβεροι θα περάσετε πρώτοι π.χ. στην ιατρική Αθήνας! Τέλος πάντων! Πολυ σωστή ήταν η απόφαση του υπουργείου εφόσον το θέμα ήταν λάθος! Εσείς απο οτι φαίνεται είστε άτομα χωρίς σκέψη!

  16. δεν γινετε να ειναι τοσο βλακες!!!!!! εγω απο αυτη την ιστορια εχω χασει 9%! με αυτο που εκαναν το μονο που καταφεραν ειναι να χασουν μορια οσοι το καναμε και κερδισαν ελαχιστα ολοι οι υπολοιποι!! αυτοι οπου κερδιζουν μορια ειναι τοσοι πολλοι σε σχεση με εμας που χανουμε και στην πραγματικοτητα επειδη ειναι διαγωνησμος, ειναι αγωνας δεν υπαρχει κερδισμενος! μονο χαμενοι!!!!!!!

  17. ειλικρινά ειναι μεγάλη αδικία η ακύρωση του ερωτήματος για τα παιδιά που προσπαθησαν να το λυσουν ή και το ελυσαν…ελπίζω οι βαθμολογητές να κατανοήσουν αυτην την παράνοια και να ‘ευνοήσουν’ μαθητές που κατάφεραν να το λύσουν…

  18. Κι εγώ επίσης είμαι μαθήτρια που έδωσε Φυσική την Παρασκευή και έγραψα όλο το Γ θέμα. Και αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να δίνονται 7 μονάδες επιπλέον ( αν κανείς έχει λύσει τα προηγούμενα σχετικά εύκολα -το πρώτο εώς γελοίο- ερωτήματα) κι εμείς που ασχοληθήκαμε με το Γ4 χαλάσαμε τη διάθεσή μας, τα ψυχικά μας αποθέματα και χάσαμε πολύτιμο χρόνο από το Δ θέμα να αδικηθούμε με τέτοιο τρόπο. Αναλωθήκαμε δηλαδή σ’ ένα ερώτημα χωρίς βαθμολογικό αντίκτυπο. Δεν μπορώ να διανοηθώ τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων που παίρνουν αποφάσεις. Προφανώς η προσπάθεια που καταβάλλει κανείς να λύσει μέχρι τέλους ένα θέμα και όχι να τα παρατήσει δεν επιβραβεύεται στην Ελλάδα…

  19. ΑΙΣΧΟΣ ΝΑ ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ ΜΑΘΗΤΑΡΕΣ ΠΟΥ ΛΥΣΑΝΕ ΤΟ Γ4 ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΡΙΟΙΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΛΟΓΩ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑΥΤΟ ΧΡΕΩΚΟΠΑΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΜΑΣ ΜΗ ΣΑΣ ΓΕΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΙΣΧΟΣ

  20. Ο τροπος που αντιλαμβανεται κανεις ενα ερωτημα , οτιδηποτε αυτο αφορα δεν μιλαω συγκεκριμενα για τη φυσικη , ειναι τελειως υποκειμενικο ζητημα κ διαμορφωνεται απο την πειρα την εμπειρια και οπωςδηποτε απο τη γνωση και το ‘ανοιχτο μυαλο’ που διαθετει καποιος ωστε να κατανοει μια διευρυμενη εννοια της ερωτησης κ με καταλληλους συνειρμους να την επεκτεινει οποτε αν η πολυδιαστατη σκεψη της πλειοψηφιας των νεων , στη σημερινη εποχη , εχει αντικατασταθει απο τυποποιημενη επεξεργασια πληροφοριων η ευθυνη καταλογιζεται στη προσωπικη ‘στενοτητα σκεψης’ κ δεν αφορα το συνολο.!! συνεπως οποιαδηποτε προσπαθεια συγκαλειψης του νωθρου πνευματος της ΜΑΖΑΣ καθισταται κατακριταια και δεν κυριαρχει η κοινωνικη ισοτιμια απο τη στιγμη που αδικουνται , χωρις λογο , ορισμενα ατομα μιας κοινωνιας.!! ΔΕΝ συμφωνω με την ακυρωση του ερωτηματος Γ4..!!! υποψηφιος απο 1ο γενικο λυκειο Φλωρινας

  21. Γιωργο μου το ερωτημα ηταν λαθος. Προφανως αλλες χρονιες δε θα ασχολουταν κανεις αλλα καπως προσπαθησαν να καλυψουν το χαμο που εγινε με τα χθεσινα θεματα. Λοιπον αυτο που λες για υπεροχη ειναι εγωιστικο.Εισαι πολυ μικρος για να μιλας ετσι. Στο κατω κατω η “υπεροχη σου” αν το θες ετσι δε θα φανει απο ενα λαθος θεμα που το ειχατε δει καποια παιδια απο φροντιστηρια ή βοηθηματα.Και τα ατομα που εφαρμοζουν μονο τυπους να εισαι σιγουρος οτι κατα πασα πιθανοτητα ουτε την βαση δε θα πιασουν. Επισης πολλοι λετε οτι φαγατε χρονο να ασχοληθειτε με το Γ4.Αυτο ειναι δικο σας λαθος. Οταν κατι ειναι δυσκολο το αφηνεις για το τελος και δεν τρως χρονο με αυτο. Μακαρι να πιασεις την σχολη που θελεις και μην ασχολεισαι με το τι εγινε χθες στην φυσικη ή μεθαυριο στα μαθηματικα. Η ακυρωση του Γ4 θα βοηθησει το συνολο κατα βαση και στην προκειμενη περιπτωση ετσι που τα εκαναν αυτο τους νοιαζει.

  22. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΝΤΑΚΩΣΑΝ! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΑΣΑΦΕΣ? ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΕΛΥΣΑΝ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΣΑΦΕΙΑ ΤΟΥ , ΤΟ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ?

  23. ΓΙΩΡΓΟ ΣΕ ΝΙΩΘΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΙ ΕΣΥ. Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.
    ΜΙΑ ΜΑΝΑ

  24. Θέμα: Ακύρωση ερωτήματος Γ4 στο μάθημα Φυσική κατεύθυνσης των Πανελλαδικών εξετάσεων για τα ΑΕΙ.
    Αξιότιμοι κύριοι,
    Με την παρούσα μου επιστολή θα ήθελα να εκφράσω την διαφωνία μου με την απόφασή σας να ακυρώσετε το ερώτημα Γ4 στο μάθημα Φυσική κατεύθυνσης των Πανελλαδικών εξετάσεων για τα ΑΕΙ.
    Θεωρώ ότι η συγκεκριμένη απόφαση είναι άδικη και παράνομη.
    Είναι άδικη διότι υπάρχουν μαθητές που προσέγγισαν το θέμα σωστά και οδηγήθηκαν σε σωστά αποτελέσματα με βάση την εκφώνηση της ερώτησης και με τις όποιες ελλείψεις της. Ενδεχομένως αυτοί οι μαθητές να μην έχουν απαντήσει σε άλλα ερωτήματα των θεμάτων διότι αφιέρωσαν αρκετό χρόνο στο συγκεκριμένο ερώτημα. Πως ανταμείβονται λοιπόν αυτοί οι μαθητές με την ακύρωση του συγκεκριμένου ερωτήματος; Πιστεύω ότι το δίκαιο θα ήταν να μην ακυρωθεί το ερώτημα αλλά να δοθούν οδηγίες στον τρόπο βαθμολόγησης του συγκεκριμένου ερωτήματος με βάση τον τρόπο προσέγγισής του από τους διαγωνιζόμενους σε συνδυασμό βέβαια με την εκφώνηση της συγκεκριμένης ερώτησης. Με την ακύρωσή του επιβραβεύονται οι μαθητές που δεν ασχολήθηκαν καθόλου και αφιέρωσαν τον χρόνο τους στα υπόλοιπα ερωτήματα και αδικούνται αυτοί που ασχολήθηκαν και έδωσαν σωστές απαντήσεις με βάση βέβαια την συγκεκριμένη εκφώνηση.
    Η απόφασή σας αυτή είναι παράνομη διότι οι «κανόνες του παιγνιδιού που ορίστηκαν πριν ξεκινήσει ο αγώνας άλλαξαν όταν ο αγώνας τελείωσε». Από την στιγμή που δόθηκαν τα θέματα και όλοι διαγωνίστηκαν με την ίδια εκφώνηση των θεμάτων πρέπει να αξιολογηθούν με βάση τις απαντήσεις που έδωσαν για τις συγκεκριμένες ερωτήσεις στο σύνολό τους. Άλλωστε η βαθμολογία είναι συγκριτική και αυτό που μετράει είναι το πόσο καλύτερα πήγε κάποιος σε σχέση με τον συμμαθητή του. Μπορεί για παράδειγμα κάποιος να πάρει 19 και να είναι τελευταίος γιατί όλοι οι άλλοι πήραν πάνω από 19, ενώ κάποιος μπορεί να πάρει 17 και να είναι πρώτος εάν όλοι οι άλλοι πήραν κάτω από 17. Σ’ αυτή την περίπτωση δεν είναι το 17 προτιμότερο από το 19;. Με αυτό το σκεπτικό τι νόημα έχει η ακύρωση του εν λόγω ερωτήματος. Ας μην πάρει κανείς 20 εάν κανένας δεν έδωσε την ορθή απάντηση. Με την ακύρωση όμως του συγκεκριμένου ερωτήματος επέρχονται τόσες μεταβολές στην συγκριτική βαθμολόγηση των υποψηφίων που οδηγεί σε αδικίες και συνεπώς είναι παράνομη. Τολμώ να δηλώσω ότι όποιος καταφύγει δικαστικά εναντίον της συγκεκριμένης απόφασης θα δικαιωθεί και θα τιναχθούν οι εξετάσεις στον αέρα. Νομίζω ότι μπορείτε να ζητήσετε την γνώμη νομικών επί του θέματος. Χωρίς καμία αμφιβολία, ενεργήσατε βιαστικά και χωρίς πολύ σκέψη και προβληματισμό και πρέπει να ανακαλέσετε την συγκεκριμένη απόφαση διότι πολύ φοβάμαι ότι με κάποια προσφυγή στην δικαιοσύνη θα βρεθείτε μπροστά σε πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που πήγατε να λύσετε με αυτή σας την απόφαση. Ακόμη και προσφυγή μαθητών που δεν απάντησαν καθόλου στο Γ4 μπορεί νομικά να «τινάξει» στο αέρα τις εξετάσεις. Μπορεί ο μαθητής αυτός να ισχυριστεί και να ζητήσει ακύρωση όλης της εξέτασης του μαθήματος με την δικαιολογία ότι ξεκίνησε με αυτό το ερώτημα και αφού ήταν αναπάντητο έχασε τον χρόνο του άσκοπα, επηρεάστηκε αρνητικά η ψυχολογία του και δεν ήταν σε θέση να απαντήσει σ’ όλα τα υπόλοιπα ερωτήματα.

  25. Η ΑΔΙΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.ΝΤΡΟΠΗ.ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ??

  26. Είμαι ένα από τα παιδιά που την παρασκευή έγραφα και εγώ φυσική. 1ον: θέλω να πω πως εγώ έκατσα και έχασα όλο μου τον χρόνο ώστε να λύσω το συγκεκριμένο ερώτημα και άφησα τα υπόλοιπα για το τέλος, και 2ον: θέλω να θέσω το ερώτημα πως θα φανεί η δικιά μου υπεροχή απέναντι σε κάποιον που ήρθε, έκανε την εφαρμογή των τύπων της φυσικής στα υπόλοιπα ερωτήματα και ούτε καν κοίταξε το Γ4, ενώ εγώ έκατσα και έχασα όλη μου την ώρα σε αυτό το ερώτημα, και στην τελική αυτός που ασχολήθηκε μόνο με τα άλλα 3 ερωτήματα μπορεί να πάρει μεγαλύτερο βαθμό από μένα στο 3ο θέμα στην περίπτωση που έχω κάνει ένα αριθμητικό λάθος.

Comments are closed.

Οι προσφορές συνεχίζονται. Δείτε 12+1 online καταστήματα με μεγάλες προσφορές:

  1. Public
  2. Κωτσόβολος
  3. E-shop
  4. ΑΒ Βασιλόπουλος
  5. e-Fresh.gr
  6. Μουστάκας
  7. DPAM
  8. Prince Oliver
  9. Funky Buddha
  10. Cosmos Sport
  11. Celestino
  12. Allazorevma.gr
  13. Aegean airlines