Τέλη κυκλοφορίας: ποια τα 14 μικρά αμάξια που δεν πληρώνουν τέλη

Ποια τα 14 μικρά αμάξια που δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας; Διαβάστε ποια τα πιο οικονομικά αμάξια.

Έφτασε λοιπόν η εποχή που καλούμαστε όλοι να βάλουμε το χέρι στην τσέπη για τα τέλη κυκλοφορίας. Ένας φόρος που πλέον αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην τελική επιλογή καινούργιου αυτοκινήτου. Πόσο μάλλον στη μικρή κατηγορία, όπου η οικονομία έχει τον πρώτο λόγο. Ακόμη και σε αυτή την κατηγορία οι επιλογές μοντέλων με εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km, μια επίδοση που ισοδυναμεί με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, είναι πολλές. Η διαδικασία για να βρούμε αυτά τα μοντέλα είναι η γνωστή: Πάμε στη βάση του gocar.gr με όλα τα μοντέλα/εκδόσεις της ελληνικής αγοράς και κάνουμε τη σχετική αναζήτηση επιλέγοντας τα αντίστοιχα κριτήρια, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ΜΙΚΡΟ στο πεδίο “Κατηγορία Αμαξώματος” και ΚΑΤΩ ΑΠΟ 100 στο πεδίο “Εκπομπές CO2”. Τα αποτελέσματα δεν αφορούν αποκλειστικά μοντέλα με κινητήρες βενζίνης, αλλά και diesel ή ακόμη και φυσικού αερίου (CNG).

Ας δούμε λοιπόν τα 14 μικρά αμάξια πόλης και τις εκδόσεις τους που απαλλάσσονται από το βάρος των τελών κυκλοφορίας:

Citroen C1
Εκδόσεις: 1.0 3d, 1.0 5d
Μπορεί η Citroen τα τελευταία χρόνια να έχει γίνει συνώνυμο του diesel, αλλά το βενζινοκίνητο μικρό της διαπρέπει και αυτό σε οικονομία.

Fiat 500
Εκδόσεις: 0.9 Twinair 85 PS, 1.3 MultiJet 95 PS
Το στυλ μπορεί να συνδυαστεί και με οικονομία. Από τη γκάμα του Fiat 500, μόνο οι εκδόσεις 1.2 των 69 ίππων πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.

Fiat Panda
Εκδόσεις: 0.9 Twinair 85 PS
Ο μικρός 2-κύλινδρος Twinair συνδυάζει υψηλή απόδοση 85 ίππων και χαμηλό κόστος χρήσης.

Kia Picanto
Εκδόσεις: 1.0 3d, 1.0 5d
Ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας των 69 ίππων εκπέμπει μόλις 99 g CO2/ km.

Nissan Pixo
Εκδόσεις: 1.0 5d
Άλλο ένα μικρό αμάξι στο club των 99 g CO2/ km που απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη του από το βραχνά των τελών κυκλοφορίας, και όχι μόνο.

Peugeot 107
Εκδόσεις: 1.0 3d, 1.0 5d
Με εκπομπές CO2 99 g/km, το μικρό Peugeot απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Renault Twingo
Εκδόσεις: 1.5 dCi 75 PS, 1.5 dCi 85 PS
Από τις ελάχιστες περιπτώσεις πετρελαιοκίνητων μικρών, το Twingo 1.5 diesel ξεγλιστρά από τα τέλη κυκλοφορίας τόσο στην έκδοση των 75 όσο και σε αυτή των 85 ίππων. Αμφότερες έχουν εκπομπές CO2 85 g/km.

Seat Mii Ecomotive
Εκδόσεις: 1.0 60 PS 3d, 1.0 60 PS 5d, 1.0 75 PS 3d, 1.0 75 PS 5d
Χάρη κυρίως στο στάνταρ σύστημα Start&Stop, οι εκδόσεις Ecomotive του μικρού Seat που απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέσσερις!

Skoda Citigo Green Tec
Εκδόσεις: 1.0 60 PS 3d, 1.0 60 PS 5d, 1.0 75 PS 3d, 1.0 75 PS 5d
Με στάνταρ το σύστημα Start&Stop, οι εκδόσεις Green Tec εκπέμπουν από 95 (εκδόσεις 60 PS) έως 98 (εκδόσεις 75 PS) γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Smart Fortwo
Εκδόσεις: 54 cdi, 61 mhd, 71 mhd
Τόσο η πετρελαιοκίνητη έκδοση cdi των 54 ίππων όσο και οι ατμοσφαιρικές βενζινοκίνητες mhd των 61 και 71 ίππων είναι κάτω από το όριο των 100 g CO2/km.

Suzuki Alto
Εκδόσεις: 1.0 5d
Οι τελευταίες βελτιώσεις έριξαν τις εκπομπές CO2 του μικρού βενζινοκίνητου Suzuki κάτω από το όριο των 100 g/km.

Toyota Aygo
Εκδόσεις: 1.0 3d, 1.0 5d
Ένα γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο είναι αρκετό για να γλιτώσει τον κάτοχο του Aygo από τα τέλη κυκλοφορίας.

Toyota iQ
Εκδόσεις: 1.0 3d
Μικρό σε μέγεθος, μεγάλο σε οικονομία. Η χαμηλή κατανάλωση του 1.000άρη βενζινοκινητήρα συνεπάγεται και αντίστοιχες εκπομπές CO2: 99 g/km.

Volkswagen up!
Εκδόσεις: 1.0 eco_up! 3d, 1.0 eco_up! 5d, 1.0 move_up! 5d
Με χιλιάρη βενζινοκινητήρα 68 ίππων που καίει και φυσικό αέριο CNG, οι εκδόσεις eco_up! εκπέμπουν μόλις 79 g CO2/ km. Το start&stop από την άλλη ρίχνει τις εκπομπές CO2 του move_up! των 60 ίππων στα 95 g/km.

Citroen C1
Εκδόσεις: 1.0 3d, 1.0 5d
Μπορεί η Citroen τα τελευταία χρόνια να έχει γίνει συνώνυμο του diesel, αλλά το βενζινοκίνητο μικρό της διαπρέπει και αυτό σε οικονομία.

Fiat 500
Εκδόσεις: 0.9 Twinair 85 PS, 1.3 MultiJet 95 PS
Το στυλ μπορεί να συνδυαστεί και με οικονομία. Από τη γκάμα του Fiat 500, μόνο οι εκδόσεις 1.2 των 69 ίππων πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας.

Fiat Panda
Εκδόσεις: 0.9 Twinair 85 PS
Ο μικρός 2-κύλινδρος Twinair συνδυάζει υψηλή απόδοση 85 ίππων και χαμηλό κόστος χρήσης.

Kia Picanto
Εκδόσεις: 1.0 3d, 1.0 5d
Ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας των 69 ίππων εκπέμπει μόλις 99 g CO2/ km.

Nissan Pixo
Εκδόσεις: 1.0 5d
Άλλο ένα μικρό αμάξι στο club των 99 g CO2/ km που απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη του από το βραχνά των τελών κυκλοφορίας, και όχι μόνο.

Peugeot 107
Εκδόσεις: 1.0 3d, 1.0 5d
Με εκπομπές CO2 99 g/km, το μικρό Peugeot απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Renault Twingo
Εκδόσεις: 1.5 dCi 75 PS, 1.5 dCi 85 PS
Από τις ελάχιστες περιπτώσεις πετρελαιοκίνητων μικρών, το Twingo 1.5 diesel ξεγλιστρά από τα τέλη κυκλοφορίας τόσο στην έκδοση των 75 όσο και σε αυτή των 85 ίππων. Αμφότερες έχουν εκπομπές CO2 85 g/km.

Seat Mii Ecomotive
Εκδόσεις: 1.0 60 PS 3d, 1.0 60 PS 5d, 1.0 75 PS 3d, 1.0 75 PS 5d
Χάρη κυρίως στο στάνταρ σύστημα Start&Stop, οι εκδόσεις Ecomotive του μικρού Seat που απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέσσερις!

Skoda Citigo Green Tec
Εκδόσεις: 1.0 60 PS 3d, 1.0 60 PS 5d, 1.0 75 PS 3d, 1.0 75 PS 5d
Με στάνταρ το σύστημα Start&Stop, οι εκδόσεις Green Tec εκπέμπουν από 95 (εκδόσεις 60 PS) έως 98 (εκδόσεις 75 PS) γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Smart Fortwo
Εκδόσεις: 54 cdi, 61 mhd, 71 mhd
Τόσο η πετρελαιοκίνητη έκδοση cdi των 54 ίππων όσο και οι ατμοσφαιρικές βενζινοκίνητες mhd των 61 και 71 ίππων είναι κάτω από το όριο των 100 g CO2/km.

Suzuki Alto
Εκδόσεις: 1.0 5d
Οι τελευταίες βελτιώσεις έριξαν τις εκπομπές CO2 του μικρού βενζινοκίνητου Suzuki κάτω από το όριο των 100 g/km.

Toyota Aygo
Εκδόσεις: 1.0 3d, 1.0 5d
Ένα γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο είναι αρκετό για να γλιτώσει τον κάτοχο του Aygo από τα τέλη κυκλοφορίας.

Toyota iQ
Εκδόσεις: 1.0 3d
Μικρό σε μέγεθος, μεγάλο σε οικονομία. Η χαμηλή κατανάλωση του 1.000άρη βενζινοκινητήρα συνεπάγεται και αντίστοιχες εκπομπές CO2: 99 g/km.

Volkswagen up
Εκδόσεις: 1.0 eco_up! 3d, 1.0 eco_up! 5d, 1.0 move_up! 5d
Με χιλιάρη βενζινοκινητήρα 68 ίππων που καίει και φυσικό αέριο CNG, οι εκδόσεις eco_up! εκπέμπουν μόλις 79 g CO2/ km. Το start&stop από την άλλη ρίχνει τις εκπομπές CO2 του move_up! των 60 ίππων στα 95 g/km.

Διαβάστε πώς να εκτυπώσετε τα τέλη κυκλοφορίας 2014.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε από τι κινδυνεύουν οι τραπεζικές καταθέσεις και τι ανακοίνωσαν οι τράπεζες.