Συνεχίζει τις εξαγορές ο ΑΒ Βασιλόπουλος: με ποια αλυσίδα

Mε ποια άλλη αλυσίδα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος να κάνει εξαγορά; Τι σκοπεύει η ΑΒ Βασιλόπουλος με αυτή την εξαγορά;

Στον έλεγχο της ΑΒ Βασιλόπουλος περνά σύμφωνα με πληροφορίες η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΤΤΙΚΑ που αναπτύσσεται στο Ίλιον.

Μέσω της εξαγοράς αυτής η ΑΒ Βασιλόπουλος διευρύνει την παρουσία της στην περιοχή ενισχύοντας το δίκτυο των καταστημάτων της με δύο επιπλέον καταστήματα.

Αν και η συγκεκριμένη εξαγορά της ΑΒ Βασιλόπουλος δεν ανατρέπει τα δεδομένα στο ελληνικό λιανεμπόριο είναι ενδεικτική της προσπάθειας των μεγάλων του κλάδου για οργανική επέκταση μέσω της απόκτησης μικρών υγιών επιχειρήσεων.

Σε αντίστοιχη κίνηση προχώρησε εξάλλου πριν από λίγο διάστημα και η αλυσίδα Σκλαβενίτης η οποία απέκτησε 4 καταστήματα της αλυσίδας Δούκας.

Με το ίδιο μοντέλο επέκτασης κινείται και η Δ. Μασούτης η οποία επιθυμεί να αποκτήσει τον έλεγχο της εταιρείας Γαλαξίας (Δήμητρα Μάρκετ) και της Μαρκάτο οι οποίες διατηρούν δίκτυο 19 καταστημάτων στην Κέρκυρα.

Την ίδια ώρα σε αναζήτηση νέων εργαλείων, νέων σημείων (π.χ. πρατήρια υγρών καυσίμων) και νέου προϊοντικού μίγματος προκειμένου να περιορίσουν τις απώλειες βρίσκονται τα επιτελεία των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Οι εκτιμώμενες απώλειες των 409 εκατ. ευρώ τη διετία 2013-2014, μόνο στην κατηγορία Fast Moving Consumer Goods («ταχυκίνητων» κωδικών, όπως γάλα, γιαούρτι, αναψυκτικά, κ.λπ.) που πωλούνται μέσω του δικτύου των αλυσίδων σούπερ μάρκετ δεν αφήνουν περιθώρια για εφησυχασμό.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε από τι κινδυνεύουν οι τραπεζικές καταθέσεις και τι ανακοίνωσαν οι τράπεζες.