Έτσι λειτουργούσε το κύκλωμα λαθρεμπορίας καυσίμων: πώς έκαναν τις δουλειές τους

Πώς λειτουργούσε το κύκλωμα λαθρεμπορίας καυσίμων μετά από την μεγάλη επιχείρηση της Αστυνομίας; Πώς έκαναν τις δουλειές τους;

Την ώρα που η επιχείρηση της Αστυνομίας στην υπόθεση λαθρεμπορίας καυσίμων, όπου φαίνεται να έχει εμπλοκή ο πρόεδρος του ομίλου πετρελαιοειδών ΕΤΕΚΑ και πρόεδρος της ομάδας του Ατρόμητου, Γιώργος Σπανός, είναι σε πλήρη εξέλιξη, νέες πληροφορίες έρχονται στο φως.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, κάθε μέλος του κυκλώματος λαθρεμπορίας καυσίμων είχε και έναν ρόλο και οι συνεννοήσεις γίνονταν με συνθηματικά. Κεντρικό ρόλο είχαν ένας ιδιοκτήτης 10 πρατηρίων καυσίμων στην Αττική, ανώτερος υπάλληλος του ΥΠΕΚΑ και υπάλληλος τελωνείου.

Κεντρικό πρόσωπο στο κύκλωμα λαθρεμπορίας καυσίμων φέρεται να είναι ιδιοκτήτης 10 πρατηρίων καυσίμων στην Αττική ο οποίος μάλιστα δεν φαινόταν επίσημα ως ο ιδιοκτήτης. Σύμφωνα με πληροφορίες, στα πρατήρια αυτά, γέμιζαν βυτία με πετρέλαιο και έλεγαν ότι περιείχαν 1.000 λίτρα, αλλά στην πραγματικότητα είχαν λιγότερα. Μάλιστα ο συγκεκριμένος φαινόταν να μπαίνει και μέσα, αφού αγόραζε καύσιμα σε τιμή 1,60 και πωλούσε 1,50!

Ο ανώτερος υπάλληλος του ΥΠΕΚΑ, όταν ήθελε να ενημερώσει για τους ελέγχους που θα γίνονταν, τηλεφωνούσε σε πρατήρια καυσίμων και έλεγε: «Βγαίνει η μετεωρολογία».

Ο υπάλληλος τελωνείου έπρεπε να μετράει το φορτίο των πλοίων σε πετρέλαιο. Δήλωναν, λοιπόν, ότι το φορτίο για παράδειγμα ήταν 60 τόνοι, αλλά στην πραγματικότητα ήταν 100 και τα υπόλοιπα τα έπαιρνε το κύκλωμα.

Διαβάστε ποιος ο Mr ETEKA Γιώργος Σπανός που συνελήφθη.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε όλα τα άπλυτα των πολιτικών και τις εξελίξεις για τα μεγάλα σκάνδαλα.