Ποια απόφαση πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ για τα ΜΜΕ;
Από τις εκλογές της 7ης Ιουλίου, οπότε και ο ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε τη σκυτάλη της εξουσίας στη Νέα Δημοκρατίας, πέρασαν επακριβώς 284 ημέρες.
Ενα διάστημα εννέα μηνών (και κάτι…) μεγάλο, με την αξιωματική αντιπολίτευση να μην έχει σταθεί «απέναντι» στον Κυριάκο Μητσοτάκη και την κυβέρνηση του, τουλάχιστον όσο δυναμικά θα περίμενε κανείς από το δεύτερο κόμμα της χώρας και… κάτοχο του 32%.
Και τι αποφασίστηκε λοιπόν; Η δημιουργία ενός παρατηρητηρίου των media.
Τούτο με αφορμή στον απόηχο της συνέντευξης Τύπου για το «Μένουμε Ορθιοι» του Αλέξη Τσίπρα, των τριών τομεαρχών (Έφης Αχτσιόγλου, Νίκο Παππά, Ευκλείδη Τσακαλώτου) και του υπεύθυνου Τύπου, Αλέξη Χαρίτση.
Λέγεται ότι ο Τσίπρας εκνευρίστηκε βλέποντας την ομιλία του, στην οποία πόνταρε πολύ, να μην τυγχάνει ανάλογης αντιμετώπισης από τα ελληνικά ΜΜΕ, κυρίως από τα τηλεοπτικά. Και η αλήθεια είναι ότι δεν πήρε τη δημοσιότητα που έπρεπε.
Στον ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν αποφάσισαν να γίνεται καταγραφή από την ομάδα του γραφείου Τύπου κειμένων και δημοσιευμάτων αναφορικά με το κόμμα και τις δράσεις του, και να αναρτώνται τόσο στο isyriza.gr αλλά και στα λεγόμενα κομματικά Μέσα («Αυγή», «Στο Κόκκινο» και Left.gr).
-
Στο ΑΒ Eshop θα βρεις τις πιο δυνατές προσφορές για ό,τι χρειάζεσαι. Παράγγειλε τώρα από 25€ με αυθημερόν...
-
Ψυγειοκαταψύκτες Omnys σε τιμές που δεν θέλεις να χάσεις!
Ισχύει για αγορές έως 31/05/2024. Public
-
Προσφορά -20% σε παιχνίδια εξωτερικού χώρου!
Ισχύει για αγορές έως 27/05/2024. ToysCenter
-
Κορυφαίες τιμές σε Xiaomi κινητά!
Ισχύει για αγορές έως 21/05/2024. Public
-
Σπαγγέτι Νο6 Misko, με έκπτωση -30%!
Ισχύει για αγορές έως 22/05/2024. e-Fresh.gr