Μουστάκας: Η κίνηση ματ που τσάκισε τα Jumbo. Τι τρέμει ο Βακάκης

Μουστάκας: Την ώρα που τα Jumbo μετρούν τις… πληγές τους από την πανδημία του κορονοϊού, ο Μουστάκας ετοιμάζεται για το colpo grosso που θα τον κάνει κυρίαρχο της αγοράς!

Τι συνέβη μεταξύ Μουστάκα – Jumbo;

Τα καταστήματα Μουστάκας συνεργάστηκαν με την πλατφόρμα της Wolt, προσθέτοντας πάνω από 500 κωδικούς προϊόντων!

Έτσι οι χρήστες πλέον μπορούν να παραγγείλουν από μία μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών και πασχαλινών δώρων, τα οποία οι συνεργαζόμενοι διανομείς παραδίδουν στην πόρτα τους σε περίπου 30 λεπτά, από Δευτέρα έως Σάββατο, 9:00 με 20:00.

Η υπηρεσία αρχικά είναι διαθέσιμη στην Αθήνα από τα καταστήματα Μουστάκα σε Κάτω Κηφισιά, Περιστέρι, Μοναστηράκι, Αιγάλεω, Πειραιά, Μελίσσια, ΟΑΚΑ/ Μαρούσι και Ελληνικό.

Η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμού ημέρας και ώρας της παράδοσης που εξυπηρετεί τον πελάτη, ενώ σε περίπτωση που χρειαστεί την ταχύτερη και καλύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, αυτή είναι στη διάθεσή του για να του απαντήσει στα μηνύματα σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

Επιπλέον, προσφέρει live tracking, ώστε οι πελάτες να μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη της παραγγελίας τους σε ζωντανό χρόνο και εφόσον το επιθυμούν οι παραγγελίες παραδίδονται ανέπαφα και με ασφάλεια.

«Τα παιχνίδια φέρνουν χαρά και η Wolt τα φέρνει στην πόρτα των πελατών μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί πλέον από την άνεση του καναπέ τους οι πελάτες μας μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους για τα Πασχαλινά δώρα και λαμπάδες μέσω της εφαρμογής, με τα προϊόντα να φτάνουν σε περίπου 30 λεπτά στην πόρτα τους.

Με αυτό τον τρόπο διευκολύνουμε την καθημερινότητα τους, καθώς αποκτούν περισσότερο ελεύθερο χρόνο για τους ίδιους και τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Η συνεργασία μας με τα καταστήματα Μουστάκας είναι μέρος της στρατηγικής μας να επεκτείνουμε συνεχώς το portfolio των συνεργασιών, ώστε να προσφέρουμε ακόμη περισσότερες επιλογές σε συνδυασμό με μια εξαιρετική εμπειρία», δήλωσε με αφορμή τη νέα συνεργασία ο Δημήτρης Καρέλος, Γενικός Διευθυντής της Wolt για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Μουστάκας: Τι ετοιμάζει ο Βακάκης

Μπορεί ο κολοσσός του Απόστολου Βακάκη, τα Jumbo, να έχουν χτυπηθεί αλύπητα από τον κορονοϊό, ωστόσο ο δαιμόνιος επιχειρηματίας ετοιμάζει… ρελάνς για να καλύψει τη χασούρα!

Ο κύριος Βακάκης στο περιθώριο της τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των αναλυτών για τα μεγέθη του 2020, τα συνεχή «απαγορευτικά» τους πρώτους μήνες του 2021 στην Ελλάδα έφεραν πτώση κατά 11% στο α΄ τρίμηνο της χρονιάς στις συνολικές πωλήσεις. Να σημειωθεί ότι στην ελληνική αγορά ο όμιλος πραγματοποιεί το μισό σχεδόν του τζίρου του και πιο συγκεκριμένα το 53% των πωλήσεων του.

Πάντως τον Απρίλιο η αλυσίδα επανέρχεται δυναμικά έχοντας αναπληρώσει το χαμένο έδαφος σε σχέση με τα αντίστοιχα περυσινά μεγέθη.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κύριο Βακάκη υπάρχει αισιοδοξία για ένα θετικό πρόσημο πωλήσεων τον τρέχοντα μήνα.

Υπενθυμίζεται ότι τον Ιανουάριο υπήρξε οριακή πτώση πωλήσεων κατά -0,6%, στη συνέχεια το καταγράφηκε μείωση 34% σε ενοποιημένη βάση τον Φεβρουάριο, για να επανέλθει η κίνηση στο +24% τον Μάρτιο καθώς το δίκτυο σε Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο λειτούργησε κανονικά.

Ωστόσο όπως τόνισε ο κ. Βακκάκης «και το 2021 αποτελεί μια χαμένη χρονιά για το λιανεμπόριο» υπογραμμίζοντας ότι υπάρχουν σοβαρές προκλήσεις με άγνωστη επίδραση στην οικονομική δραστηριότητα, ώστε να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την πορεία της επιχείρησης μέσα στο 2021.

«Η μέχρι σήμερα λειτουργία του εμπορίου είναι περιοριστική, καθώς οι μέθοδοι click away και click inside αποτελούν εργαλεία «παράδοσης προϊόντων και όχι πώλησης προϊόντων» τόνισε χαρακτηριστικά. Παράλληλα αναφερόμενος στα όσα έχει επιφέρει η πανδημία στην αγορά εστίασε στις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, στην αύξηση ναύλων και τιμών πρώτων υλών.

Παρόλα αυτά, όπως τόνισε, η εταιρεία συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο– στο βαθμό που η πανδημία επιτρέπει τις διαδικασίες- με στόχο να δημιουργήσει νέα αποθηκευτικά κέντρα και καταστήματα μέσα στη χρήση. ΄

Όπως είπε μέσα στη φετινή χρονιά θα βγει στον «αέρα» το ηλεκτρονικό της κατάστημα στη Ρουμανία, μια επένδυση ύψους 35-40 εκατ.ευρώ.

Σύμφωνα με την εκτίμηση του κ. Βακκάκη, το ρουμανικό e-shop μπορεί να προσφέρει σε ετήσια βάση τον τζίρο 2 ή 3 καταστημάτων Jumbo.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε από τι κινδυνεύουν οι τραπεζικές καταθέσεις και τι ανακοίνωσαν οι τράπεζες.