Γιώργος Αμυράς: Γιατί αποσύρεται από δήμαρχος Αθήνας. Αιχμές

Γιατί ο υποψήφιος δήμαρχος Αθήνας Γιώργος Αμυράς αποσύρεται από την διεκδίκηση του δήμου Αθήνας; Για ποιον αφήνει αιχμές;

Ο δημοτικός σύμβουλος του δήμου Αθηναίων και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Επιμένουμε Αθήνα” Γιώργος Αμυράς δε θα είναι ξανά υποψήφιος για τη δημαρχία της Αθήνας. Αυτό ανακοίνωσε πριν από λίγο με ανάρτηση του στην προσωπική του σελίδα στο facebook.

Ο κ. Αμυράς κάλεσε τους υποψηφίους δημάρχους να υιοθετήσουν προτάσεις που εκείνος είχε προωθήσει μέσω της παράταξής του στο δημοτικό συμβούλιο.

Παράλληλα κατηγόρησε τον νυν δήμαρχο κ. Καμίνη ότι δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να απαντήσει στις προτάσεις του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Φίλοι καλημέρα, θέλω να σας πω ότι δεν θα διεκδικήσω ξανά τη δημαρχία της Αθήνας κι ο λόγος απλός: αυτά γίνονται μία φορά!

Νιώθω χαρά και υπερηφάνεια που εργάστηκα αθόρυβα και δημιουργικά με δεκάδες ομάδες της πόλης, αμέτρητους μεμονωμένους αθηναίους και τους στενούς συνεργάτες μου, και πετύχαμε πρακτικά πράγματα για την πόλη.

Ωστόσο, τώρα απευθύνομαι κυρίως στους νεοεισερχόμενους διεκδικητές (οι υπόλοιποι τα έχουν ακούσει δεκάδες φορές στο δημοτικό συμβούλιο), Σπηλιωτόπουλο, Σακελλαρίδη, Βαλλιανάτο, Καπερνάρο κ τους καλώ να λάβουν υπ’ όψη μερικές απλές και οικονομικές προτάσεις για την άμεση βελτίωση της καθημερινότητας των αθηναίων:

1. ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ: για να κατέβουν τα μηχανάκια απ’ τα πεζοδρόμια άμεση δημιουργία 1.000 θέσεων στάθμευσης δωρεάν για μοτό, στο κέντρο και τα επτά δημοτικά διαμερίσματα της πόλης. Σε κάθε δρόμο με σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης για επισκέπτες μπορούν να αντικατασταθούν 2 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων με 8 δωρεάν θέσεις για μηχανές. Με σωστή στόχευση του μέτρου ΔΕΝ χάνονται έσοδα και ελευθερώνονται κατά πολύ τα πεζοδρόμια. (οι χάρτες για τη χωροθέτηση ανά δρόμο, στη διάθεση του οποιουδήποτε)

2. ΤΑΞΙ: πιάτσες για ταξί στο κέντρο κ τις συνοικίες της πόλης. Έχουμε επεξεργαστεί και καταρτίσει από κοινού με το ΣΑΤΑ (δλδ τους ταξιτζήδες αλλά και τη βοήθεια ανεξάρτητων συγκοινωνιολόγων), κατάλογο με 32 υποψήφιους δρόμους όπου μπορούν να δημιουργηθούν σταθμοί-πιάτσες. Οι ταξιτζήδες δικαιούνται χώρο στην πόλη με οργανωμένο τρόπο και όχι με αυτοσχέδιες παράνομες πιάτσες.

3. ΜΕΤΡΟ-ΤΡΟΛΕΥ-ΤΡΑΜ: έχουμε σχεδόν ολοκληρώσει, σε συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ ΑΕ, την προεργασία για τη σηματοδότηση με πινακίδες Braille (για ανάγνωση από τους τυφλούς επιβάτες) περίπου 400 σταθμών του μετρό, τραμ και τρόλευ. Οι πινακίδες θα κατασκευαστούν από τους ίδιους τους εργαζόμενους στο Φάρο Τυφλών. Αυτή η πρωτοβουλία μας, έρχεται να προστεθεί στην είσοδο του ποδηλάτου στο μετρό που βελτίωσε την καθημερινότητα χιλιάδων αθηναίων και έδωσε νέα ώθηση στην αστική ποδηλασία.

4. ΠΟΔΗΛΑΤΟ: όποιος ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα, θα μπορεί να έχει έτοιμο το πολύ μέσα σ’ ένα δίμηνο, τον πρώτο ποδηλατόδρομο της Αθήνας μήκους 2 χιλιομέτρων που θα συνδέει το Γκάζι με την Ακαδημία Πλάτωνος μέσω των οδών Σαλαμίνος και Μοναστηρίου. Το απερχόμενο δημοτικό συμβούλιο έχει πάρει σχετική απόφαση εδώ και τρία χρόνια, ο δήμαρχος δεν ασχολήθηκε πραγματικά κι έτσι ο ποδηλατόδρομος έμεινε στα χαρτιά…Το κόστος δημιουργίας του είναι κάτω των 10.000 ευρώ.

5. Φιλοπάππου- Λυκαβηττός: άμεση λειτουργία του Καφενείου Πικιώνη στο λόφο του Φιλοπάππου και της Πράσινης Τέντας στο Λυκαβηττό. Η πρόταση που καταθέσαμε για επαναλειτουργία των δύο χώρων στη βάση των συνεταιριστικών κοινωνικών επιχειρήσεων (νέοι ή μακροχρόνια άνεργοι) όπως συμβαίνει σε Βερολίνο, πολλές ευρωπαϊκές πόλεις αλλά και την ίδια την Αθήνα έγινε δεκτή από το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας πριν τρία χρόνια, έκτοτε ο δήμαρχος δεν ξαναασχολήθηκε με το θέμα παρά τις συνεχείς μας ερωτήσεις.

6. Σκάμματα στα πάρκα για τα σκυλιά, ώστε να μένουν καθαρά τα πάρκα από τις ακαθαρσίες. (σχεδόν μηδενικό το κόστος, περίπτωση Γλυφάδας και Κωνσταντινούπολης)

Διαβάστε τι δείχνουν οι δημοσκοπήσεις για τον Δήμο Αθήνας.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι λένε οι τελευταίες δημοσκοπήσεις για τις Εκλογές.