Ακρίβεια: Σε ποια 8 προϊόντα μειώνονται οι τιμές στα σούπερ μάρκετ από 1 Μαρτίου

Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί για τα μέτρα κατά της ακρίβειας, από την 1 Μαρτίου έρχονται μείωση στις τιμές σε μια σειρά προϊόντων στα σούπερ μάρκετ.

Μέσα σε αυτά είναι και τα απορρυπαντικά και τα καθαριστικά, όπου θα φανεί μείωση έως και 15%.

Συγκεκριμένα, απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού, προϊόντα προσωπικής υγιεινής και βρεφικές πάνες ανήκουν στη λίστα των ειδών που θα υποστούν μείωση της τιμής τους, ακόμα και έως και 15%, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Κώστα Σκρέκα, ως μέρος των μέτρων κατά της ακρίβειας.

Ο κ. Σκρέκας επισήμανε ότι αυτές οι μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ θα τεθούν σε εφαρμογή από την Παρασκευή 1η Μαρτίου. Επιπλέον, όσον αφορά την τιμή του βρεφικού γάλακτος, ανακοίνωσε ότι θα προσεγγίσει τον μέσο όρο τιμής της Ευρώπης, μετά την εφαρμογή των μέτρων.

Ο Σκρέκας τόνισε ότι από τα στοιχεία για τον Φεβρουάριο προκύπτει πως μεγάλες αλυσίδες στην αγορά «έχουν μείωση των ανατιμήσεων σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο της τάξης του 80%.

Δηλαδή 8 στα 10 προϊόντα που πέρσι είχαν ανατιμηθεί, φέτος δεν έχουν ανατιμηθεί και μετά την 1η Μαρτίου περιμένουμε πάνω από 2.000 κωδικούς να μειώσουν την τιμή τους, όχι να σταθεροποιήσουν τις τιμές, αλλά αντίθετα να τις μειώσουν κιόλας»

Είναι αυτά τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στις κατηγορίες:

Σημειώνεται ότι αυτή την περίοδο, παρά το κύμα ακρίβειας, ανακοινώνονται πολλές προσφορές σούπερ μάρκετ, που προσελκύουν το ενδιαφέρον καταναλωτών που θέλουν να γλιτώσουν χρήματα. Για παράδειγμα, ο ΑΒ Βασιλόπουλος κάνει εκπτώσεις -50% ή 1+1, ενώ το μεγαλύτερο online σούπερ μάρκετ e-Fresh.gr ανακοινώνει συνεχώς προσφορές 30%. Κάντε κλικ στους αντίστοιχους συνδέσμους για να πάρετε τις προσφορές ΑΒ Μόνιμη μείωση τιμής και e-Fresh.gr με δωρεάν μεταφορικά.

1. Aπορρυπαντικά

2. Kαθαριστικά σπιτιού

3. Προϊόντα προσωπικής υγιεινής

4. Σαμπουάν

5. Αφρόλουτρα

6. Οδοντόπαστες

7. Βρεφικές πάνες

8. Προϊόντα εμμήνου ρύσεως

Όπως είπε στη συνέχεια ο Κώστας Σκρέκας:

«Δεν θα δούμε τις τιμές σε αυτά τα προϊόντα να σταθεροποιούνται αλλά να μειώνονται σε σχέση με πριν την εφαρμογή του μέτρου. Ξέρουμε ότι σε όλες αυτές τις κατηγορίες οι μειώσεις που θα δούμε θα είναι μεγαλύτερες από το 10%. Θα είναι μόνιμες μειώσεις. Δεν είναι έκτακτα μέτρα».

Ο υπουργός εξήγησε ότι στις νέες μειωμένες τιμές εφαρμόζονται και οι προωθητικές ενέργειες και τα εκπτωτικά κουπόνια και όλες οι εντός καταστήματος «ενέργειες για τον καταναλωτή».

«Τώρα πιστεύουμε ότι εξυγιαίνεται η αγορά, εξορθολογίζεται η εμπορική πρακτική και η εμπορική πολιτική των εταιρειών και τώρα πραγματικά θα δούμε χιλιάδες προϊόντα, πολυεθνικά προϊόντα κατά βάση, δηλαδή προϊόντα τα οποία πωλούνται ίδια ή περίπου ίδια και σε άλλες χώρες, θα τα δούμε να πωλούνται στην Ελλάδα σε χαμηλότερες τιμές».

Επιπλέον υπογράμμισε την σημασία της αξιοποίησης από τον καταναλωτή της πλατφόρμας eΚαταναλωτής για την σύγκριση των τιμών, ενώ πρόσθεσε ότι η πλατφόρμα θα αναβαθμιστεί περαιτέρω, προκειμένου να γίνει ακόμη πιο χρηστική.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τι ετοιμάζουν Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, LIDL, My Market για να επικρατήσουν στη μάχη των σούπερ μάρκετ.