Δίαιτα Κατερίνας Ζαρίφη: «πώς έχασα 7 κιλά χωρίς να πεινάσω»
27.05.2012 | Showbiz, Υγεια

Διαβάστε τα μυστικά της δίαιτας της Κατερίνας Ζαρίφη; Πώς έχασε 7 κιλά χωρίς να πεινάσει καθόλου;

Η Κατερίνα Ζαρίφη φανερά αδυνατισμένη και ανανεωμένη αποκαλύπτει τα μυστικά της δίαιτάς της και τα κιλά που έχει χάσει μέχρι στιγμής.

Ποιο είναι το μυστικό της πετυχημένης δίαιτας; «Το μυστικό μιας πετυχημένης δίαιτας είναι να την βαφτίσεις διατροφή και όχι δίαιτα. Αν κάνεις ένα στραβοπάτημα μη σε πάρει από κάτω», δηλώνει η Κατερίνα Ζαρίφη.

Πως η Κατερίνα Ζαρίφη πέτυχε τον στόχο της και αδυνάτισε με τη δίαιτά της; «Ίσως γιατί είναι μια διατροφή που ξεκίνησε πειραματικά μαζί με το «αγόρι μου» Γιώργο Μουλίνο, έχοντας και την πιθανότητα να αποτύχει. Προς το παρόν πάντως έχει στεφθεί με επιτυχία και συνεχίζουμε. Μέχρι στιγμής έχω χάσει 7 κιλά εκ των οποίων τα 6,5 σε λίπος. Η απώλεια είναι αρκετή σε πόντους».

Σωστό παράδειγμα προς μίμηση αποτελεί η Κατερίνα Ζαρίφη, καθώς ισχυρίζεται ότι «η διατροφή ξεκίνησε για να δείξουμε τηλεοπτικά στα κορίτσια που ίσως θέλουν να κάνουν μια προσπάθεια ότι μπορούν να τα καταφέρουν χωρίς υπερβολές, εξάντληση και απάνθρωπες δίαιτες. Πρέπει απλώς να συμβουλευτούν έναν ειδικό και να βρουν το πρόγραμμα διατροφής που τους ταιριάζει».

Η Κατερίνα Ζαρίφη δε γυμνάζεται, αλλά περπατάει περισσότερο από πριν.

Διαβάστε αναλυτικά τη δίαιτα της Κατερίνας Ζαρίφη:

ΠΡΩΙΝΟ
Επιλογή 1: 2 φέτες μαύρο ψωμί, λίγο μέλι, λίγο μαργαρίνη, 1 φρούτο.
Επιλογή 2: 50 γραμ. δημητριακά με γιαούρτι 0-2%.
Επιλογή 3: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, 50 γραμ. τυρί χαμηλών λιπαρών.
Επιλογή 4: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, 1 αυγό βραστό.

ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
Παξιμάδι ντάκος (κρητικό) με τριμμένη ντομάτα, 70 γραμ. τυρί φέτα, κρεμμύδι, μπαχαρικά, 1 κουταλιά της σούπας λάδι.

ΒΡΑΔΥΝΟ
280 γραμ. ψάρι ψητό ή βραστό, 1 μεγάλο μπολ λαχανικά, 1 φέτα μαύρο ψωμί. Σος για ψάρι, θαλασσινά ή για τη σαλάτα: ελαιόλαδο, μουστάρδα, λεμόνι.

ΣΝΑΚ (ανάμεσα στα γεύματα)
Α) 1 γιαούρτι 0%-2%, λίγο μέλι
Β) 2 κριτσίνια οκτάσπορα, 2 φέτες φιλέτο γαλοπούλας
Γ) 2 κράκερ σικάλεως, 40 γραμ. τυρί χαμηλών λιπαρών
Δ) 1 φέτα μαύρο ψωμί, 2 ασπράδια αβγών βραστά
Ε) 20 γραμ. μαύρη σοκολάτα.

Διαβάστε τη δίαιτα της Φαίης Σκορδά.

3 Σχόλια »

  • Ανώνυμος:

    τ μεσημεριανο κ τ βραδυνο μενει ιδιο σε ολη τν διαρκεια τσ διατροφης???

  • kostas:

    Τό σωσε τώρα.Να την δώσει και σε αυτήν που λέει το ωροσκόπιο.

  • Τασος Τριανταφυλλου:

    Η δίαιτα είναι θέμα απόφασης. Εάν δεν είσαι ετοιμος ψυχολογικά να κάνεις αυτή την «διαρομή» είναι πολύ επίπονο.

Γράψτε ένα σχόλιο:

Παρακολουθείστε τα σχόλια μέσω RSS. Το fimes.gr υποστηρίζει την ελευθερία λόγου χωρίς ύβρεις και spam.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ
Το Fimes.gr προστατεύεται από άδεια Creative Commons Άδεια Creative Commons.
Επιτρέπεται η αναδημοσίεση με υποχρεωτική προσθήκη link στην πηγή.