Πανελλήνιες 2014 Ανάπτυξη Εφαρμογών: Θέματα SOS, απαντήσεις

Ποια είναι τα θέματα SOS για την Ανάπτυξη Εφαρμογών στις Πανελλήνιες 2014; Διαβάστε τις απαντήσεις για να προετοιμαστείτε κατάλληλα.

Οι Πανελλήνιες 2014 συνεχίζονται με τα μαθήματα Κατεύθυνσης. Την Παρασκευή 6 Ιουνίου οι μαθητές θα εξεταστούν στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών.

Διαβάστε τα θέματα, SOS στην Ανάπτυξη Εφαρμογών για τις Πανελλήνιες 2014:

ΘΕΜΑ Α
Α1. Να γράψετε τον αριθμό καθεμιάς από τις παρακάτω προτάσεις 1-5 και
δίπλα τη λέξη ΣΩΣΤΗ, αν η πρόταση είναι σωστή, ή τη λέξη ΛΑΘΟΣ, αν η
πρόταση είναι λανθασμένη.

1. Τα αρχεία (files) είναι ειδικές δομές που αποθηκεύονται στη
δευτερεύουσα μνήμη.
2. Οι στατικές δομές δεδομένων δεν έχουν σταθερό μέγεθος.
3. Μια ουρά χρησιμοποιεί ένα δείκτη για τις λειτουργίες της.
4. Στη δήλωση ενός πίνακα εκτός από τον τύπο των στοιχείων του,
πρέπει να δηλώνεται και ο μεγαλύτερος αριθμός στοιχείων που
μπορεί να περιέχει, ώστε να δεσμευτούν οι αντίστοιχες θέσεις
μνήμης.
5. Αν Α είναι το όνομα ενός μονοδιάστατου πίνακα 10 θέσεων που
μπορεί να δεχτεί μόνο ακέραιες τιμές, η εντολή Α0 τοποθετεί την
τιμή 0 σε όλα τα στοιχεία του.
Μονάδες 10

Α2. Οι πίνακες ακεραίων Α και Β είναι μονοδιάστατοι με πέντε και τρία στοιχεία
αντίστοιχα. Τα περιεχόμενα τους είναι:

Α 7 2 0 9 -12

Β 3 4 5

Να γράψετε το περιεχόμενο του πίνακα Α μετά την εκτέλεση των
ακόλουθων εντολών:
Α[Β[2]]Α[Β[2]] DIV 2
A[B[1]]A_T(A[B[3]]) + 3
A[B[1] -2] 8
A[B[2] DIV 2]10
A[B[2] * B[3] MOD 3 + 3]1
Μονάδες 5

Α3. Να αναφέρετε ονομαστικά τις τυπικές επεξεργασίες πινάκων.

Μονάδες 5

Α4. Σε καθεμία από τις παρακάτω περιπτώσεις να επιλέξετε όσες
απαντήσεις συμπληρώνουν σωστά την απάντηση.

Ενδεχομένως να υπάρχουν περισσότερες από μια σωστές απαντήσεις
σε κάθε μια περίπτωση.

1. Σε μια ουρά με ένα στοιχείο :

α. Οι δείκτες εμπρός και πίσω
έχουν τιμή 0
β. Δεν χρησιμοποιείται ο δείκτης
εμπρός
γ. Δεν χρησιμοποιείται ο δείκτης
πίσω
δ. Οι δείκτες εμπρός και πίσω έχουν
την ίδια τιμή
ε. Ο δείκτης εμπρός έχει τιμή 1 στ. Δεν μπορεί να γίνει εξαγωγή

Μονάδες 1
2. Στην παρακάτω ουρά:

… Κ Λ Μ Ν …

Η εισαγωγή ενός νέου στοιχείου θα πραγματοποιηθεί:

α. Μετά το στοιχείο Ν β. Μετά το δείκτη πίσω
γ. Πριν το δείκτη πίσω δ. Μετά τον δείκτη εμπρός
ε. Πριν το δείκτη εμπρός στ. Στο μέσο της ουράς

Μονάδες 2

Υπόδειξη: να γράψετε τον αριθμό κάθε ερώτησης και δίπλα το γράμμα ή τα
γράμματα που θεωρείται ότι δίνουν τη σωστή επιλογή .

Α5. Δίνεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου γραμμένο σε «ΓΛΩΣΣΑ» που
χρησιμοποιεί ένα μονοδιάστατο πίνακα Α[10]. Ο πίνακας περιέχει
ακεραίους θετικούς αριθμούς, άρτιους και περιττούς σε τυχαίες θέσεις.
Το τμήμα αλγορίθμου δημιουργεί ένα πίνακα Β[ 20] στο οποίο υπάρχουν
πρώτα οι άρτιοι αριθμοί και μετά ακολουθούν μηδενικά. Να γράψετε
τον αλγόριθμο συμπληρώνοντας τα κενά:
Κ0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΑΝ _________________ ΤΟΤΕ
ΚΚ + _____
Β[ _____ ]Α[ _____ ]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ ____ ΜΕΧΡΙ 20
Β[ ___ ]  ____

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Μονάδες 7

Α6.
Να γράψετε τους αριθμούς της Στήλης Α και δίπλα το γράμμα της Στήλης Β
που αντιστοιχεί σωστά.

Στήλη Α Στήλη Β
1. Αντιγραφή α. Στοίβα
2. Ώθηση β. Μέθοδος Ευθείας Ανταλλαγής
3. Πίνακας γ. Πίνακας μικρού μεγέθους
4. Σειριακή Αναζήτηση δ. Λειτουργία δομής δεδομένων
5. Ταξινόμηση ε. Διατήρηση δεδομένων στη μνήμη

Μονάδες 10

ΘΕΜΑ Β.

Β1. Δίνονται οι πίνακες Α[7],Β[7],Γ[7], οι οποίοι περιέχουν δεδομένα, όπως
φαίνεται στα παρακάτω σχήματα

Α 1 2 3 4 5 6 7
Ψ Β Ο Κ Η Φ Σ

Β 1 2 3 4 5 6 7
5 4 2 6 7 3 1

Γ 1 2 3 4 5 6 7
6 4 7 5 6 1 2

Χρησιμοποιώντας τους παραπάνω πίνακες, να εκτελέσετε το παρακάτω
τμήμα αλγορίθμου και να συμπληρώσετε τον ενδεικτικό πίνακα τιμών, αφού
πρώτα τον μεταφέρετε στο γραπτό σας.

ΓΡΑΜΜΑ’Σ’
Ι1
Όσο Α[Ι] < > ΓΡΑΜΜΑ επανάλαβε
Εμφάνισε Α[Ι]
Αν Α[Ι] > ΓΡΑΜΜΑ τότε
ΙΒ[Ι]
Αλλιώς
ΙΓ[Ι]
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε Α[Ι]

Β2. Έστω μονοδιάστατος πίνακας Α[10] του οποίου τα στοιχεία περιέχουν
θετικές ακέραιες τιμές. Να γραφεί τμήμα αλγορίθμου σε «ΓΛΩΣΣΑ» που
αποφασίζει αν ο παραπάνω πίνακας είναι συμμετρικός ή όχι εμφανίζοντας
τα μηνύματα:
«Ο πίνακας είναι συμμετρικός» ή « Ο πίνακας δεν είναι συμμετρικός».
Σημειώνεται ότι ο Α θα είναι συμμετρικός αν για τα στοιχεία του ισχύουν:
Α[1]=Α[10], Α[2]=Α[9], Α[3]=Α[8], Α[4]=Α[7] A[5]=A[6].
Μονάδες 10

ΘΕΜΑ Γ
Ένα πλοίο εκτελεί δρομολόγιο έχοντας τη δυνατότητα εξυπηρέτησης οχημάτων, των οποίων το
συνολικό βάρος να μην ξεπερνάει τους 1000 τόνους. Η χρέωση των οχημάτων γίνεται σύμφωνα
με τον παρακάτω πίνακα:

ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ
ΒΑΡΟΣ (τόνοι) ΧΡΕΩΣΗ (ευρώ)
Μέχρι και 0.2 30
Μεγαλύτερο από 0.2 50
ΦΟΡΤΗΓΑ
ΒΑΡΟΣ (τόνοι) ΧΡΕΩΣΗ (ευρώ)
Μέχρι και 0.5 50
Από 0.5 έως και 1 80
Πάνω από 1 150

Θεωρώντας ότι εξυπηρετείται τουλάχιστον ένα όχημα, να γραφεί πρόγραμμα σε «ΓΛΩΣΣΑ» το
οποίο:

Γ1. Περιέχει τμήμα δηλώσεων μεταβλητών.
Μονάδες 2

Γ2. Κατά τη διαδικασία επιβίβασης:

1. Θα διαβάζει επαναληπτικά το βάρος κάθε οχήματος σε τόνους (έγκυρη πραγματική τιμή),
μέχρις ότου το συνολικό φορτίο του πλοίου να μην ξεπεράσει το προβλεπόμενο όριο
βάρους των 1000 τόνων.
Μονάδες 2

2. Για κάθε όχημα που επιβιβάζεται θα διαβάζει τον τύπο του οχήματος ελέγχοντας τη ορθή
εισαγωγή των τιμών (“Ε” για επιβατηγά, “Φ” για φορτηγά).
Μονάδες 2

3. θα υπολογίζει και εμφανίζει τη χρέωση του σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα.

Μονάδες 4

Γ3. Μετά το τέλος της επιβίβασης:

1. Θα εμφανίζει το ποσοστό (%) των επιβατικών και το ποσοστό (%) των φορτηγών στο
σύνολο των οχημάτων που επιβιβάστηκαν στο πλοίο.
Μονάδες 4

2. Θα εμφανίζει το ποσοστό (%) πληρότητας του πλοίου.
Μονάδες 2

3. Θα εμφανίζει το βάρος του βαρύτερου φορτηγού.
Μονάδες 2

4. Θα εμφανίζει τα συνολικά έσοδα του δρομολογίου.
Μονάδες 2

Υποδείξεις για το ΘΕΜΑ Γ:
(α) Η χρέωση που θα υπολογίσετε στο ερώτημα Γ2.3 δεν θα είναι κλιμακωτή.
(β) Τόσο πριν από την είσοδο των δεδομένων όσο και κατά την έξοδο των
αποτελεσμάτων να υπάρχουν κατάλληλα διαμορφωμένα μηνύματα.

ΘΕΜΑ Δ
Σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα τρίαθλου οι 19 αθλητές αγωνίζονται διαδοχικά σε τρία
αγωνίσματα: κολύμβηση, ποδηλασία και τρέξιμο. Η κάθε χώρα εκπροσωπείται στο πρωτάθλημα
από έναν και μόνο αθλητή. Νικητής είναι εκείνος που θα καταφέρει τον λιγότερο συνολικό χρόνο
και στα τρία αγωνίσματα. Να γραφεί αλγόριθμος σε «ψευδογλώσσα» ο οποίος:

Δ1. Για κάθε αθλητή:

α. θα διαβάζει το ονοματεπώνυμο του, τη χώρα την οποία εκπροσωπεί, τον χρόνο σε
δευτερόλεπτα που χρειάστηκε για καθένα από τα τρία αγωνίσματα ξεχωριστά και θα καταχωρίζει τα στοιχεία στους μονοδιάστατους πίνακες ΟΝΕΠ, ΧΩΡΑ, ΧΡ_ΚΟΛ,
ΧΡ_ΠΟΔ, ΧΡ_ΤΡΕΞ αντίστοιχα.
Μονάδες 2

β. Θα εμφανίζει τον συνολικό χρόνο κάθε αθλητή, αφού προηγουμένως τον έχει
καταχωρίσει στον πίνακα Σ_ΧΡ.

Μονάδες 2

Δ2. Θα εμφανίζει τα ονόματα των χωρών ταξινομημένα σύμφωνα με την κατάταξη που
κατάφεραν οι αθλητές στο αγώνισμα.
Μονάδες 6

Δ3. Θα εμφανίζει τα ονοματεπώνυμα και τους συνολικούς χρόνους των αθλητών που κέρδισαν
τα μετάλλια (Μετάλλια απονέμονται στους τρεις πρώτους).
Μονάδες 3

Δ4. Θα διαβάζει το όνομα μιας χώρας και θα εμφανίζει το ονοματεπώνυμο του αθλητή που την
εκπροσώπησε, το όνομα του αθλήματος (κολύμβηση, ποδηλασία ή τρέξιμο) στο οποίο ο
αθλητής έκανε τον καλύτερο χρόνο καθώς και την κατάταξη του αθλητή. Σε περίπτωση μη
εύρεσης της χώρας, θα εμφανίζει κατάλληλο μήνυμα.

Μονάδες 7

Υποδείξεις για το ΘΕΜΑ Δ:
(α) θεωρήστε ότι όλα τα δεδομένα που εισάγονται είναι έγκυρα.
(β) θεωρήστε ότι όλοι οι χρόνοι είναι διαφορετικοί μεταξύ τους.
(γ) θεωρήστε ότι τόσο τα ονόματα των χωρών όσο και τα ονοματεπώνυμα των αθλητών είναι
γραμμένα με κεφαλαία γράμματα.

Διαβάστε και Θέματα SOS στην Ανάπτυξη Εφαρμογών στις Πανελλήνιες 2014 κάνοντας κλικ εδώ (Φροντιστήριο Πουκαμισάς).

Διαβάστε τις απαντήσεις στα Θέματα SOS στην Ανάπτυξη Εφαρμογών στις Πανελλήνιες 2014:

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΘΕΜΑ Α

Α1.
1-ΣΩΣΤΗ 2-ΛΑΘΟΣ 3-ΛΑΘΟΣ 4-ΣΩΣΤΗ 5-ΛΑΘΟΣ

Α2.
Τα στοιχεία του πίνακα Α είναι:

8 10 15 4 1
Α3.
 Υπολογισμός αθροισμάτων στοιχείων του πίνακα
 Εύρεση του μέγιστου ή του ελάχιστου στοιχείου του πίνακα
 Ταξινόμηση των στοιχείων του πίνακα
 Αναζήτηση ενός στοιχείου του πίνακα
 Συγχώνευση δύο πινάκων
(σελ. 198 σχολικό βιβλίο)

Α4. 1-δ 2-α,β
A5.
Κ0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
ΑΝ Α[Ι] MOD 2 = 0 ΤΟΤΕ
ΚΚ + 1
Β[ K ]Α[ I ]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ K+1 ΜΕΧΡΙ 20
Β[ I ]  0
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Α6.
1δ 2α 3ε 4γ 5β

ΘΕΜΑ Β

Β1.
Πίνακας τιμών
ΓΡΑΜΜΑ Ι ΟΘΟΝΗ
Σ 1 Ψ
5 Η
6 Φ
3 Ο
7 Σ

Β2. (α-τρόπος)
Ι1
ΣυμμετρικόςΑΛΗΘΗΣ
ΟΣΟ (Ι < = 5) ΚΑΙ (Συμμετρικός = ΑΛΗΘΗΣ) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ΑΝ Α[Ι] = Α[11- Ι] ΤΟΤΕ ΙΙ +1 ΑΛΛΙΩΣ ΣυμμετρικόςΨΕΥΔΗΣ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΑΝ Συμμετρικός = ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ‘Ο πίνακας είναι συμμετρικός’ ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΑΨΕ ‘Ο πίνακας δεν είναι συμμετρικός’ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ Β-τρόπος φορές0 ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5 ΑΝ Α[Ι] = Α[11- Ι] ΤΟΤΕ φορέςφορές +1 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΑΝ φορές = 5 ΤΟΤΕ ΓΡΑΨΕ ‘Ο πίνακας είναι συμμετρικός’ ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΑΨΕ ‘Ο πίνακας δεν είναι συμμετρικός’ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Γ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Π, ΠΦ, ΠΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Β, ΣΒ, ΧΡ, ΠΟΣ_Ε, ΠΟΣ_Φ, ΜΑΧ, ΠΟΣ_Π ΑΡΧΗ Π0 ! Συνολικό Πλήθος Οχημάτων ΣΒ  0 ! Συνολικό Βάρος ΠΦ  0 ! Πλήθος φορτηγών που επιβιβάστηκαν ΠΕ  0 ! Πλήθος επιβατηγών που επιβιβάστηκαν ΣΕ 0 ! Συνολικά έσοδα ΓΡΑΨΕ ‘ Δώστε το βάρος του οχήματος’ ΔΙΑΒΑΣΕ Β ! επαναληπτική διαδικασία επεξεργασίας δεδομένων ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ! είσοδος τύπου οχήματος με ταυτόχρονα έλεγχο εγκυρότητας της τιμής εισόδου ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΓΡΑΨΕ ‘ Δώστε τον τύπο οχήματος. Τιμές Ε ή Φ’ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΝ (ΤΟ < > ‘Ε’) ΚΑΙ (ΤΟ < > ‘Φ’ ) ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ‘ Μη έγκυρος τύπος οχήματος. Προσπαθήστε ξανά. Τιμές Ε ή Φ’
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΤΟ = ‘Ε’ Η ΤΟ = ‘Φ’
ΠΠ+1
! Υπολογισμός και εμφάνιση χρέωσης οχήματος
ΑΝ ΤΟ = ‘Ε’ ΤΟΤΕ
ΠΕΠΕ+1
ΑΝ Β <= 0.2 ΤΟΤΕ ΧΡ 30 ΑΛΛΙΩΣ ΧΡ 50 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΑΛΛΙΩΣ ΠΦΠΦ+1 ΑΝ ΠΦ = 1 ΤΟΤΕ ! υπολογισμός βαρύτερου φορτηγού ΜΑΧΒ ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ Β > MAX ΤΟΤΕ
ΜΑΧ Β
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Β <= 0.5 ΤΟΤΕ ΧΡ 50 ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β <=1 ΤΟΤΕ ΧΡ  80 ΑΛΛΙΩΣ ΧΡ  150 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ ΓΡΑΨΕ ‘Η ΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ’, ΧΡ ΣΕ  ΣΕ+ΧΡ ΣΒ ΣΒ+Β ΓΡΑΨΕ ‘ Δώστε το βάρος του οχήματος’ ΔΙΑΒΑΣΕ Β ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΣΒ + Β > 1000
! υπολογισμός ποσοστών (%) επιβατηγών και φορτηγών
ΠΟΣ_Ε  ΠΕ /Π *100
ΠΟΣ_Φ  ΠΦ /Π *100
! εμφάνιση ποσοστών
ΓΡΑΨΕ ‘ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΩΝ’, ΠΟΣ_Ε
ΓΡΑΨΕ ‘ΠΟΣΟΣΤΟ ΦΟΡΤΗΓΩΝ’, ΠΟΣ_Φ
! υπολογισμός ποσοστού πληρότητας
ΠΟΣ_Π  ΣΒ / 1000 *100
! εμφάνιση ποσοστού πληρότητας
ΓΡΑΨΕ ‘ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ’, ΠΟΣ_Π
! εμφάνιση βάρους του βαρύτερου φορτηγού
ΓΡΑΨΕ ‘ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΦΟΡΤΗΓΟ ΕΧΕΙ ΒΑΡΟΣ’, ΜΑΧ
! εμφάνιση συνολικών εξόδων
ΓΡΑΨΕ ‘ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΣΟΔΑ’, ΣΕ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Παρατηρήσεις:
 Τα ονόματα των μεταβλητών είναι ενδεικτικά.
 Τα σχόλια είναι προαιρετικά και συμπεριληφθήκαν για βοήθεια στον αναγνώστη.
 Κατά τον υπολογισμό του βαρύτερου φορτηγού, οι εντολές

ΑΝ ΠΦ = 1 ΤΟΤΕ
ΜΑΧΒ
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΝ Β > MAX ΤΟΤΕ
ΜΑΧ Β
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από τις επόμενες εντολές:

ΑΝ Β > MAX ΤΟΤΕ
ΜΑΧ Β
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

αρκεί πριν από την πρώτη ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ να έχουμε εκχωρήσει στη μεταβλητή ΜΑΧ μια
“πλαστή” αρχική τιμή, για παράδειγμα ΜΑΧ  -1.

ΘΕΜΑ Δ

Αλγόριθμος Τρίαθλο
! ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
Για I από 1 μέχρι 19
Διάβασε ΟΝΕΠ[Ι], ΧΩΡΑ[Ι], ΧΡ_ΚΟΛ[Ι], ΧΡ_ΠΟΔ[Ι], ΧΡ_ΤΡΕΞ[Ι]
Τέλος_επανάληψης
! ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΘΕ ΑΘΛΗΤΗ
Για I από 1 μέχρι 19
Σ_ΧΡ[Ι]  ΧΡ_ΚΟΛ[Ι] + ΧΡ_ΠΟΔ[Ι]+ ΧΡ_ΤΡΕΞ[Ι]
Εμφάνισε Σ_ΧΡ[Ι]
Τέλος_επανάληψης
! ΑΥΞΟΥΣΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ
! ΑΝΤΙΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ! ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑΜΗΝ ΧΑΘΕΙ Η
! ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Για Ι από 2 μέχρι 19
Για Υ από 19 μέχρι Ι με_βήμα -1
Αν Σ_ΧΡ[Υ] < Σ_ΧΡ[Υ-1] τότε Αντιμετάθεσε Σ_ΧΡ[Υ-1], Σ_ΧΡ[Υ] Αντιμετάθεσε ΟΝΕΠ[Υ-1], ΟΝΕΠ[Υ] Αντιμετάθεσε ΧΩΡΑ[Υ-1], ΧΩΡΑ[Υ] Αντιμετάθεσε ΧΡ_ΚΟΛ[Υ-1], ΧΡ_ΚΟΛ[Υ-1] Αντιμετάθεσε ΧΡ_ΠΟΔ[Υ-1], ΧΡ_ΠΟΔ[Υ-1] Αντιμετάθεσε ΧΡ_ΤΡΕΞ[Υ-1], ΧΡ_ΤΡΕΞ[Υ-1] Τέλος_αν Τέλος_Επανάληψης Τέλος_Επανάληψης ! ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΧΩΡΩΝ Για Ι από 1 μέχρι 19 Εμφάνισε ΧΩΡΑΙ] Τέλος_Επανάληψης ! ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΝΙΚΗΤΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ Εμφάνισε “Χρυσό μετάλλιο:”, ΟΝΕΠ[1], Σ_ΧΡ[1] Εμφάνισε “Αργυρό μετάλλιο:”, ΟΝΕΠ[2], Σ_ΧΡ[2] Εμφάνισε “Χάλκινο μετάλλιο:”, ΟΝΕΠ[3], Σ_ΧΡ[3] ! ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΥΡΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΔΟΘΕΙΣΑΣ ΧΩΡΑΣ Διάβασε ΟΝΟΜΑ done  ψευδής I  1 Όσο (Ι <= 19) και (done=ψευδής) επανάλαβε Αν ΟΝΟΜΑ= ΧΩΡΑ[Ι] τότε ! ΑΝ ΒΡΕΘΗΚΕ done  αληθής ! ΕΝΦΑΝΙΣΗ ΑΘΛΗΤΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ Εμφάνισε ΟΝΕΠ[Ι] ! ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ ΤΗΣ Αν (ΧΡ_ΚΟΛ[Ι] < ΧΡ_ΠΟΔ[Ι]) και (ΧΡ_ΚΟΛ[Ι] < ΧΡ_ΤΡΕΞ[Ι]) τότε Εμφάνισε “κολύμβηση” Αλλιώς_αν (ΧΡ_ΠΟΔ [Ι] < ΧΡ_ΚΟΛ [Ι] )και (ΧΡ_ΠΟΔ [Ι] < ΧΡ_ΤΡΕΞ [Ι] ) τότε Εμφάνισε “ποδηλασία” Αλλιώς Εμφάνισε “τρέξιμο” Τέλος_Αν ! ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΑΒΕ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΤΗΣ Εμφάνισε “Κατέλαβε την “ , Ι , “ η θέση “ ! ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ Αλλιώς ΙΙ+1 Τέλος_Αν Τέλος_Επανάληψης ! ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ Η ΔΟΘΕΙΣΑ ΧΩΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΜΕ ΜΗΝΥΜΑ Αν done = ψευδής τότε Εμφάνισε “Δε βρέθηκε” Τέλος_αν Τέλος Τρίαθλο Παρατηρήσεις:  Τα σχόλια είναι προαιρετικά , και συμπεριληφθήκαν για βοήθεια στον αναγνώστη.  Στο ερώτημα Δ3, τα μηνύματα πριν από κάθε τελικό αποτέλεσμα είναι προαιρετικά.  Στο ερώτημα Δ4, το μήνυμα πριν από τη θέση κατάταξης είναι προαιρετικό.  Το ερώτημα Δ4 μπορούσε να γραφεί ισοδύναμα: Διάβασε ΟΝΟΜΑ Θέση0 done  ψευδής I  1 Όσο (Ι <= 19) και (done = ψευδής) επανάλαβε Αν ΟΝΟΜΑ= ΧΩΡΑ[Ι] τότε done  αληθής ΘέσηΙ Αλλιώς ΙΙ+1 Τέλος_Αν Τέλος_Επανάληψης Αν done = ψευδής τότε Εμφάνισε “Δε βρέθηκε” Αλλιώς Εμφάνισε ΟΝΕΠ[Θέση] ΜΙΝΧΡ_ΚΟΛ[Θέση] Άθλημα”κολύμβηση” Αν ΧΡ_ΠΟΔ[Θέση] < ΜΙΝ τότε ΜΙΝ ΧΡ_ΠΟΔ[Θέση] Άθλημα ” ποδηλασία” Τέλος_αν Αν ΧΡ_ΤΡΕΞ[Θέση] < ΜΙΝ τότε ΜΙΝΧΡ_ΤΡΕΞ[Θέση] Άθλημα “τρέξιμο” Τέλος_Αν Εμφάνισε Άθλημα Εμφάνισε “Κατέλαβε την “ , Θέση, ”‘ η θέση “ Τέλος_αν Τέλος Τρίαθλο

Διαβάστε και τις απαντήσεις στα Θέματα SOS στην Ανάπτυξη Εφαρμογών στις Πανελλήνιες 2014 κάνοντας κλικ εδώ (Φροντιστήριο Πουκαμισάς).

Διαβάστε όλα τα θέματα-απαντήσεις των Πανελληνίων 2014 και πιο συγκεκριμένα:

Θέματα-Απαντήσεις Νεοελληνική Γλώσσα-Έκθεση Πανελλήνιες 2014
Εκτιμήσεις Νεοελληνική Γλώσσα-Έκθεση Πανελλήνιες 2014
Εκτιμήσεις ΑΟΔΕ, Λογοτεχνία, Βιολογία, Χημεία-Βιοχημεία Πανελλήνιες 2014
Θέματα-Απαντήσεις Βιολογία Γενικής Παιδείας Πανελλήνιες 2014
Θέματα-Απαντήσεις Μαθηματικά-Στοιχεία Στατιστικής Πανελλήνιες 2014.
Θέματα-Απαντήσεις Φυσική Γενικής Παιδείας Πανελλήνιες 2014
Θέματα-Απαντήσεις Ιστορία Γενικής Παιδείας Πανελλήνιες 2014
Εκτιμήσεις Βιολογία-Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Πανελλήνιες 2014
Θέματα-Απαντήσεις Αρχαία Θεωρητικής Κατεύθυνσης Πανελλήνιες 2014
Θέματα-Απαντήσεις Μαθηματικά Κατεύθυνσης Πανελλήνιες 2014
Θέματα-Απαντήσεις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Κατεύθυνσης Πανελλήνιες 2014
Θέματα-Απαντήσεις Νεοελληνική Λογοτεχνία Κατεύθυνσης Πανελλήνιες 2014

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τις τελευταίες εκτιμήσεις για τις Βάσεις 2023 στις Πανελλήνιες 2023.