Malaysia Airlines: ο προσβλητικός διαγωνισμός μετά τα δύο πολύνεκρα δυστυχήματα

Τι είδους απαράδεκτο διαγωνισμό διοργάνωσε η γνωστή -πλέον- αεροπορική εταιρεία, Malaysia Airlines;

Εναν απίστευτα προσβλητικό τρόπο σκέφτηκε η ομάδα μάρκετινγκ της Malaysia Airlines, προκειμένου να μπορέσει να κερδίσει κάποια στιγμή το χαμένο έδαφος και να αποκτήσει και πάλι την αξιοπιστία της μετά τα δύο πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα που συγκλόνισαν την παγκόσμια κοινή γνώμη.

Οπως μετέδωσε το περιοδικό Time η αεροπορική εταιρεία, Μalaysia Airlines διοργάνωσε έναν διαγωνισμό στο πλαίσιο της νέας διαφημιστικής της καμπάνιας και στον οποίο καλούσε τους υποψήφιους πελάτες να δηλώσουν τι θα ήθελαν να κάνουν πριν… πεθάνουν, αλλά και που θα ήθελαν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.

Οι ενδιαφερόμενοι “πελάτες” θα έπρεπε να κοινοποιήσουν στη Malaysia Airlines τις «επιθυμίες» αυτές, που είναι γνωστές στις ΗΠΑ και άλλες αγγλόφωνες χώρες ως «bucket list», και στη συνέχεια, μετά από κλήρωση, κάποιοι θα κέρδιζαν δωρεάν εισιτήρια και αμέτρητα IPADS.

Ο εν λόγω διαγωνισμός ανέβηκε στην επίσημη σελίδα της Malaysia Airlines, ωστόσο, προκάλεσε απίστευτες αντιδράσεις, καθώς τους τελευταίους μήνες συνέβησαν τα δύο δυστυχήματα σε Ινδικό Ωκεανό και Ουκρανία που κόστισαν τη ζωή σε 537 ανθρώπους.

Ωστόσο, μετά τη θύελλα που προκάλεσε ο διαγωνισμός της Malaysia Airlines, το link κατέβηκε, σε μια προσπάθεια να καταφέρει η εταιρεία να κατευνάσει τα πνεύματα.

Διαβάστε ποιο το νέο σενάριο για το boeing της Malaysia Airlines.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε τις εξελίξεις για δολοφονίες που συγκλονίζουν και εγκλήματα που ανατριχιάζουν.