Σεισμός στην αγορά: Ποια η νέα εταιρεία με φρέσκο γάλα που θα σαρώσει

Ποια η νέα εταιρεία με φρέσκο γάλα που θα σαρώσει;

Η Σύλβια Σαμολαδά, η Κούλα Ιορδανίδου, η Λαμπρινή Τσομπανίδου, η Κρυσταλλία Σαράντη, η Αντιγόνη Κουρούτσιου, η Χριστίνα Σπύρου, η Ερασμία Παπαδοπούλου και η Δέσποινα Βουδούρη, βρίσκονται πίσω από μια νέα πρωτοβουλία στην αγορά γάλακτος.

Οι έξι εξ αυτών είναι αγελαδοτρόφοι και οι κτηνοτροφικές τους μονάδες παράγουν ημερησίως 1.000 τόνους αγελαδινού γάλακτος.

Το περασμένο καλοκαίρι σε μια συνάντηση που είχαν, στην οποία συμμετείχαν η Ερασμία, που είναι επιχειρηματίας και έχει κατά το παρελθόν εργαστεί σε μεγάλη ελληνική γαλακτοβιομηχανία και η επίσης επιχειρηματίας και σήμερα διαχειρίστρια της ΙΚΕ, Δέσποινα, αποφάσισαν ότι θα μπορούσαν εκτός από το να πουλάνε το γάλα τους στη χονδρική στις γαλακτοβιομηχανίες με τις οποίες συνεργάζονται, να δοκιμάσουν την τύχη τους και να δημιουργήσουν το δικό τους επώνυμο γάλα.

Γιατί; Για να πετύχουν καλύτερη τιμή και να αυξήσουν το εισόδημά τους, όπως αναφέρει η Ερασμία Παπαδοπούλου.

Σίγουρα το κίνητρο είναι σοβαρό και επειδή ο χρόνος είναι χρήμα, έξι μήνες μετά από εκείνη την πρώτη συνάντηση που έπεσε στο τραπέζι η ιδέα για αυτή την επιχειρηματική ιδέα, τα πρώτα μπουκάλια φρέσκου γάλακτος πλήρες και light βρίσκονται ήδη στην αγορά.

Το γάλα τους “8 ΓΥΝΑΙΚΕΣ“, που παράγεται και συλλέγεται στο Γυναικόκαστρο του Νομού Κιλκίς, περιοχή γνωστή για την κτηνοτροφική της παράδοση, έχει ήδη τοποθετηθεί στα ράφια των αλυσίδων ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, My Market, Γαλαξίας και ok Anytime.

Η τοποθέτηση ξεκίνησε σταδιακά από την περασμένη Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου και έπεται συνέχεια, όπως αναφέρει η Ερασμία Παπαδοπούλου.

Πως όμως μια άγνωστη εταιρεία, με μόλις δύο κωδικούς, κατάφερε να “ανοίξει” τις πόρτες των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και να τοποθετηθεί στα ψυγεία τους;

Η Ερασμία Παπαδοπούλου υποστηρίζει πως οι παρουσιάσεις που έγιναν για το προϊόν εντυπωσίασαν τα στελέχη των συγκεκριμένων αλυσίδων.

Ένας ακόμη λόγος, σύμφωνα με την ίδια, είναι “η ποιότητά του προϊόντος και το γεγονός ότι το γάλα “8 ΓΥΝΑΙΚΕΣ” είναι “γλυκό” κάτι που οφείλεται στα λιπαρά του.

Το πλήρες έχει 3,7 – 4% λιπαρά, δηλαδή όπως βγαίνει από την αγελάδα, και το light έχει 1,5% λιπαρά”.

Είναι όμως αυτή ικανή και αναγκαία συνθήκη για μια άγνωστη εταιρεία να μπορέσει να εισχωρήσει σε έναν… “ανδροκρατούμενο” κλάδο;

Παρά το γεγονός ότι το επιχειρείν και το χρώμα του χρήματος δεν έχουν φύλο, ή τουλάχιστον δεν θα έπρεπε να έχουν, στο άνοιγμα της “πόρτας” των αλυσίδων σούπερ μάρκετ βοήθησε μια άλλη γυναίκα.

Η Μαίρη Χατζάκου της ΜΕΒΓΑΛ. Η βορειοελλαδίτικη γαλακτοβιομηχανία, βασικός μέτοχος της οποίας είναι η κα. Χατζάκου, ανέλαβε να συσκευάζει και να διανέμει την παραγωγή της εταιρείας “8 ΓΥΝΑΙΚΕΣ“.

Βέβαια κάποιος θα μπορούσε να σκεφθεί ότι η συνεργασία της ΜΕΒΓΑΛ και της νέας πρωτοβουλίας των 8 γυναικών από το Γυναικόκαστρο να μην περιορίζεται στην παρασκευή και διανομή, αλλά το συγκεκριμένο προϊόν να λειτουργεί ως “δούρειος ίππος” στο premium κομμάτι της αγοράς γάλακτος για λογαριασμό της ΜΕΒΓΑΛ.

Κάτι που διαψεύδει η Ερασμία Παπαδοπούλου, η οποία στη συνομιλία που είχαμε μαζί της μας κατέστησε σαφώς πως η πρωτοβουλία των 8 γυναικών από το Γυναικόκαστρο είναι μια ανεξάρτητη πρωτοβουλία και ότι η συνεργασία με τη ΜΕΒΓΑΛ περιορίζεται στη συσκευασία και τη διανομή των προϊόντων.

Η ίδια δεν θέλησε να μας πει ποιο είναι το κόστος παραγωγής και διανομής στην τελική τιμή –σ.σ. τιμή ραφιού του συγκεκριμένου προϊόντων κυμαίνεται από 1,78-1,85 ευρώ το λίτρο- και τι μένει στο τέλος της ημέρας στο ταμείο της εταιρείας των 8 Γυναικών.

Σημείωσε πάντως ότι στόχος της εταιρείας που ίδρυσαν είναι όλη η παραγωγή τους να προωθηθεί μέσω του επώνυμου τυποποιημένου προϊόντος που μόλις κυκλοφόρησαν.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε από τι κινδυνεύουν οι τραπεζικές καταθέσεις και τι ανακοίνωσαν οι τράπεζες.