Μενεγάκη-Λυμπέρη: Όλη η αλήθεια πίσω από τη φιλία που έγινε μίσος

Ποια είναι η αλήθεια της κόντρας ΜενεγάκηΛυμπέρη; Διαβάστε πώς η φιλία έγινε μίσος.

Μια αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον του περιοδικού «Hello!», ένα κείμενο-λίβελος, μια επιστολή-ανταπάντηση και εκατοντάδες εξώφυλλα με το πρόσωπο της Ελένης Μενεγάκη συνθέτουν το φόντο μιας μεγάλης υπόγειας κόντρας. Φαινομενικά όλα ξεκίνησαν από μια φωτογραφία, αλλά τα φαινόμενα απατούν

Με τίτλο «Η Ελένη Μενεγάκη μας υποδέχτηκε στο πάρτι γενεθλίων της μικρής Βαλέριας», η φωτογραφία δείχνει την εορτάζουσα και άλλα παιδάκια με πίξελ στα πρόσωπα μπροστά από μία τούρτα και την Ελένη στο φόντο από πίσω τους, δίπλα στη μητέρα της (αμφότερες χωρίς πίξελ).

Μία φωτογραφία από τις χιλιάδες που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στα περιοδικά «Hello!» και «ΟK!», τα οποία ακολουθούν κατά πόδας την Ελένη Μενεγάκη και τους οικείους της, είτε βρίσκονται σε ιδιωτικές στιγμές τους μαζεύοντας μαργαρίτες στον κάμπο και πηγαίνοντας στον μαιευτήρα για υπερηχογράφημα, είτε και σε δημόσιες: για να ανάψουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο «Golden Hall» ή να χαζέψουν ακροβατικά και κωλοτούμπες από την καθιερωμένη επίσκεψη του Cirque du Soleil.

Είναι γνωστό επίσης ότι το 2010 η Ελένη Μενεγάκη και ο πρώην σύζυγός της Γιάννης Λάτσιος κοινοποίησαν στα media επιστολή τους με την οποία απαγόρευαν τη λήψη και τη δημοσίευση φωτογραφιών των παιδιών τους σε δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους, με ή χωρίς πίξελ, επιφυλασσόμενοι για κάθε νόμιμο δικαίωμά τους εφόσον κάποιος παρενέβαινε τον ρητό όρο.

Η αλήθεια είναι ότι από τότε μέχρι σήμερα πολλάκις τα περιοδικά έχουν δημοσιεύσει φωτογραφίες της Ελένης με τα παιδιά της σε δημόσιους χώρους -εμπορικά κέντρα, θέατρα, παραλία Αχλα κ.α.- πάντα βέβαια με pixel, παραβαίνοντας τη ρητή απαγόρευσή της χωρίς μέχρι σήμερα εκείνη να έχει αντιδράσει με εξώδικα, ασφαλιστικά μέτρα κ.λπ. Χάρη στο γεγονός ότι έστω τηρούνταν κάποια προσχήματα -αποφυγή ιδιωτικών χώρων- η δημοσίευση φωτογραφιών τους έστω και με πίξελ, αν και δεν την ευχαριστούσε, δεν την έστελνε κατευθείαν στον δικηγόρο της προφανώς για να μη διαταράξει τη σχέση της με τα εκδοτικά συγκροτήματα και γίνει βορά στα δημοσιεύματα.

Aσφαλιστικά μέτρα

Η συγκεκριμένη φωτογραφία, όμως, κατά τη δική της εκδοχή, ξεπέρασε τα όρια. Τραβήχτηκε μέσα στο ξενοδοχείο «Semiramis» στο Κεφαλάρι, το οποίο η Ελένη είχε κλείσει ιδιωτικά για να γιορτάσει τα γενέθλια της κόρης της Βαλέριας και ουδείς -πέραν των καλεσμένων της- είχε δικαίωμα πρόσβασης. Την ίδια μάλιστα εβδομάδα, το περιοδικό «You» είχε δημοσιεύσει φωτογραφίες της παρουσιάστριας και του συντρόφου της Ματέο έξω από το ξενοδοχείο αλλά μέσα από το πάρτυ δεν υπήρχε καμία φωτογραφία – και δη των παιδιών της.

Η αντίδραση της παρουσιάστριας ήταν άμεση: μέσω του πληρεξούσιου δικηγόρου της αποστέλλει στο περιοδικό «Hello!» αίτηση ασφαλιστικών μέτρων (με ημερομηνία 11/2) στρεφόμενη εναντίον της διευθύντριας Ελενας Μακρή-Λυμπέρη αλλά και του διευθυντή Σύνταξης Αρη Καβατζίκη, που τύγχανε κάποτε να είναι και μέλος του πάνελ στην εκπομπή της – αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία στον αγγελικό κόσμο της σόουμπιζ, όπως περίτρανα δείχνουν τα γεγονότα. Διότι το ίδιο στενή σχέση είχε κάποτε και με την Ελενα Μακρή, η οποία βέβαια έβγαλε τα τσεκούρια του πολέμου και έγραψε ένα κείμενο στο blog της από αυτά που χαίρεσαι να διαβάζεις παρέα με φίλους, πίνοντας κόκκινο κρασί και μασουλώντας κάστανα δίπλα στο αναμμένο τζάκι ενώ σε κανέναν δεν καίγεται καρφί που έξω μαίνεται χιονοθύελλα – μέσα ρέει καυτή η λάβα που ξεχύνεται ως λαίλαπα μέσα από τις γραμμές.

«Ζήτησα την επικάλυψη μιας φωτογραφίας επειδή τραβήχτηκε παράνομα από ιδιωτικό χώρο. Τα υπόλοιπα είναι απλά ψέμα. Ολο αυτό θα είχε αποφευχθεί αν η κυρία Μακρή-Λυμπέρη είχε σεβαστεί το αυτονόητο δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην ιδιωτικότητα του βίου του»

Οι μπηχτές-μαχαιριές

«Την προηγούμενη εβδομάδα, μία έκπληξη μας περίμενε στο Hello!, αφού η Ελένη Μενεγάκη, το πιο “Hello!-πρόβλητο” εξώφυλλο, μας έκανε ασφαλιστικά μέτρα για παραβίαση του ιδιωτικού ασύλου της, για την προστασία των παιδιών της, κ.λπ., κ.λπ. Θεμιτό, σεβαστό, μη διαπραγματεύσιμο. Αλλωστε, το Hello! ήταν πάντα στο πλευρό της κυρίας Ελένης από καταβολής tv celebrities. Εμείς έχουμε παράδοση πλέον στον τομέα “Ελένη Μενεγάκη”. Η μισή πτέρυγα, αν στεγαζόμασταν σε ιδιόκτητα κτίρια, έπρεπε λογικά να φέρει το όνομά της. Και τα “Απαντα της Ελένης” με βιβλιοθήκη-δώρο να βγάλουμε, αναμενόμενο θα ήταν.”

“Τέτοια προσωπολατρία, από την εποχή των βυζαντινών εικόνων και τις εικονομαχίες έχει να γνωρίσει ο τόπος… Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι ασχολούμαι αποκλειστικά μαζί της, θέλοντας και μη (μαζί με τόσους και τόσους άλλους…) από το 1993, έχοντας κάνει την Ελένη αφίσα-κάρτα-κορνίζα στο ΕΓΩ, στο 7 ΜΕΡΕΣ TV, στο ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ, στο TV SHOWTIMΕ, στο LIFE&STYLE, νύφη, έγκυο (τρέχαμε στην Κρήτη και ράβαμε ειδικές κελεμπίες με τον συγχωρεμένο Μιχάλη Ασλάνη), μαμά, με καρότσι, χωρίς καρότσι, βαμπ του Μεσοπολέμου, ακόμα και εξώφυλλο στη VOGUE την έκανα (που αμφιβάλλω αν ήξερε να προφέρει τα ονόματα των σχεδιαστών, και που έδωσα μάχη για να επιβάλω μια tv persona άνω των 40 ετών και μη μοντέλο σ’ έναν τέτοιο τίτλο) και σε τόσα άλλα που ξεχνάω», είναι ακριβώς το σημείο εκκίνησης στο κείμενο που υπογράφει η Ελενα Μακρή την Τετάρτη 18 Φλεβάρη, έχοντας ήδη φάει την κρυάδα των ασφαλιστικών.

Ευθύς εξαρχής η σύζυγος του Αντώνη Λυμπέρη, ιδιοκτήτη της ομώνυμης και πρώην εκδοτικής αυτοκρατορίας στην οποία ανήκαν τα προαναφερόμενα έντυπα πριν καταρρεύσει, κάνει σαφές ότι η Ελένη Μενεγάκη ήταν η αγαπημένη των εξωφύλλων τους όχι μόνο στο εβδομαδιαίο «Hello!», αλλά και σε όλα τα έντυπα, τηλεοπτικά και γυναικεία, γκλαμουράτα και μοδάτα, θέλοντας προφανώς να τονίσει το πόσο η ίδια έχει συνεισφέρει στη δημοτικότητα της παρουσιάστριας και ότι ήταν τέτοια η «προσωπολατρία» ώστε της έκαναν όλα τα χατίρια.

Οι παπαράτσι της Ανδρου και η «ζημιά»

Η Έλενα Λυμπέρη συνεχίζει το κείμενό της λέγοντας ότι σεβάστηκε πολλάκις την επιθυμία της Μενεγάκη να ακυρώνουν τους παπαράτσι που έφευγαν ορδές για την Ανδρο πουλώντας εντέλει τις λήψεις τους σε άλλα περιοδικά -ουσιαστικά παραδέχεται ότι η ίδια ζημιωνόταν ως εκδότρια αφού η Ελένη «πουλάει»-, ότι έβαζε τίζερ και πίξελ στα πρόσωπα των παιδιών της ή πετούσε τις φωτογραφίες τους όταν φαινόντουσαν τα πρόσωπά τους την περίοδο του χωρισμού της από τον Λάτσιο και ότι θα έκανε ακόμα περισσότερα «αν δεν αφηνίαζαν μαζί της όλοι οι δημοσιογράφοι που είχα τότε στο Hello! και τους οποίους ρώταγα αγανακτισμένη: “Γιατί την κυνηγάτε τόσο; Αφήστε τη, θα της φέρετε το αντίθετο αποτέλεσμα, ο κόσμος θα δυσανασχετήσει!”».

Εδώ γίνεται πάλι σαφές το ποιος κυνηγούσε ποιον, όπως επίσης -για να δούμε και την άλλη πλευρά- κανείς δημοσιογράφος δεν θα σταματήσει να κυνηγάει κάποιον εφόσον απασχολεί τον κόσμο, απλώς ο καθένας ανάλογα με τους κώδικες, τις αρχές και την αισθητική του θέτει τα όρια αυτής της επιμονής. Από την άλλη, υπάρχει και το τίμημα της δημοσιότητας για ένα πρόσωπο που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της σόουμπιζ και που δεν μπορεί -και δεν πρέπει- να ελέγχει τις φωτογραφίες και τα δημοσιεύματα που το αφορούν αλλιώς θα μιλούσαμε για τον Κιμ Γιονγκ Ουν από τη Βόρεια Κορέα και όχι για την Ελένη Μενεγάκη από το κανάλι της Κάντζας.

Η συνέχεια, όμως, του κειμένου της Έλενας Λυμπέρη αδικεί τόσο την παρουσιάστρια όσο και την ίδια τη συντάκτρια:

«Προσωπικά, δε βρίσκω καν ενδιαφέρουσα εδώ και χρόνια τη δουλειά της Ελένης Μενεγάκη. Βλέπω πόσο βαριέται (έως και τσίχλα μασάει, χωρίς αιδώ, κατά τη διάρκεια της εκπομπής της) και τη μεταδίδει κιόλας αυτή τη βαρεμάρα στο κοινό της. Είναι απλά καθισμένη, μόνιμα απροετοίμαστη, ρεπορτάζ δεν κάνει, γιατί δεν ξέρει να κάνει. Αναγιγνώσκει δουλειές δημοσιογράφων από τα sites, που παράγουν πρωτογενές υλικό, καθώς και από τα περιοδικά μας, που επέλεγε πάντα και παρουσίαζε το φιλέτο, κι ας είχε πέσει δουλειά και πόνος από κάποιους για να εξασφαλίσουν την όποια συνέντευξη. Οι συνεργάτες της, ουσιαστικά, προσπαθούν να φτιάξουν το κέφι της ναζιάρας ή άκεφης (κατά περίπτωση) “σουλτάνας Χουρέμ”, αλλά ποιος νοιάζεται για το ατελείωτο telemarketing μιας εκπομπής που μπορείς να δεις μόνο άρρωστος στο κρεβάτι του Υγεία; Διασκεδάζουν την κατάσταση μόνο τρία καλά παιδιά, ο Γκουντάρας, που κάνει δουλειά για δέκα, ένας δημοσιογράφος που κάνει ρεπορτάζ, ο Τάσος Τεριάκης, και η πηγαία κωμική persona Ζαρίφη, που αδικεί το μεγάλο της ταλέντο ως διασκεδάστρια του χαρεμιού. Μα, τι περιμένουν και την υπηρετούν έτσι; Τα χρόνια περνούν, ο κόσμος έχει αντιληφθεί τι είναι ο καθένας και τι κάνει στην τηλεόραση».

Η «σουλτάνα Χουρέμ»

Εδώ αρχίζει το χοντρό χώσιμο, το οποίο όμως στηρίζεται σε προσωπική θεώρηση και άποψη της κυρίας Μακρή-Λυμπέρη, αφού καταλήγει σε αυθαίρετα αν όχι αλλοιωμένα συμπεράσματα. Διότι αν κάτι έχει αποδειχτεί στα χρόνια που περνούν, είναι ότι η Μενεγάκη βρίσκεται σταθερά ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού είτε την παρακολουθούν άρρωστοι από τα κρεβάτια του «Υγεία» (!) είτε σε ράντζο από το Ιπποκράτειο. Το ότι η παρουσιάστρια δεν κάνει «ρεπορτάζ» ή «αναγιγνώσκει» όσα δημοσιεύονται σε sites και περιοδικά είναι σαν να λέμε ότι ένας χειρουργός δεν κάνει καλά τη δουλειά του επειδή δεν μπορεί να κάνει ζογκλερικά με νυστέρια και τανάλιες. Το αν μασάει τσίχλα εν ώρα εκπομπής, θα συμφωνήσουμε ότι δεν είναι κομψό αλλά, αν θυμόμαστε καλά, αυτό η Ελένη το έκανε και παλιότερα, σίγουρα πριν αποφασίσει η κυρία Μακρή να την κάνει εξώφυλλο ακόμα και στη «Vogue».

Η «σουλτάνα Χουρέμ» λοιπόν, όπως περιπαικτικά τη χαρακτηρίζει θέλοντας προφανώς να υπονοήσει την αλαζονεία και την αμετροέπεια της παρουσιάστριας που έχει ανάγκη από συνεργάτες-γελωτοποιούς για να της φτιάχνουν το κέφι, είναι όντως η «αρχηγός» της παρέας, εκείνη διατάζει, εκείνη αποφασίζει, εκείνη ξινίζει και εκείνη σπρώχνει από τα γέλια. Είναι, επίσης, κι εκείνη που φέρνει τα νούμερα κι αν δεν τα φέρνει, θα είναι η πρώτη που θα αλλάξει. Διότι όταν μια εκπομπή δεν πάει καλά, το βάρος το σηκώνει πρωτίστως ο παρουσιαστής και μετά -πολύ μετά- το πάνελ όσο κακό κι αν είναι. Δεδομένου επίσης ότι οι τηλεοπτικές εκπομπές περιέχουν τοποθέτηση προϊόντων -ήτοι διαφημίσεις- προκειμένου να επιβιώσουν, αυτό γίνεται κατά κόρον και στα περιοδικά – που μάλιστα μετρούν τη δύναμή τους ανάλογα με το πόσο πολλές (και καλές) έχουν ως ένδειξη της επιδραστικότητάς τους στο κοινό.

Η «κυρία Ελένη» έγινε «Ελενίτσα»

Εδώ τίθενται διάφορα θέματα: το να μη θέλει η Ελένη Μενεγάκη να δημοσιεύονται φωτογραφίες από ιδιωτικό χώρο με πρωταγωνιστές τα παιδιά της έστω και με πίξελ είναι απόλυτο δικαίωμά της. Οπως δικαίωμά της είναι να καταθέτει ασφαλιστικά μέτρα εφόσον έτσι θεωρεί ότι θα βάλει ένα φρένο στην έκθεσή τους τιμωρώντας παραδειγματικά το «Hello!» – κι ας την έχει τόσα χρόνια στην πρώτη σελίδα του. Για το αν θα έπρεπε να το κάνει κιόλας, αντί να επιλέξει έναν άλλο, πιο διπλωματικό τρόπο (ένα οργισμένο τηλέφωνο π.χ., μια προειδοποιητική επιστολή, μια εξώδικο διαμαρτυρία), η απάντηση είναι υποκειμενική, όπως και η εικασία της συντάκτριας ότι «επέτρεψε σε φωτογράφο εντύπου λαϊκής αισθητικής να την απαθανατίσει σε τρυφερές στιγμές με τον σύντροφό της».

Απ’ όσο γνωρίζουμε, δεν το επέτρεψε πολύ απλά επειδή δεν ρωτήθηκε. Το γιατί δεν έκανε αντίστοιχα και σε κείνο ασφαλιστικά μέτρα είναι επειδή δεν δημοσίευσε φωτογραφίες, πρώτον, από τον ιδιωτικό χώρο του πάρτυ και, δεύτερον και κυριότερον, με τα παιδιά της έστω και με πίξελ. Το ότι απαίτησε, όμως, με τα ασφαλιστικά μέτρα να μαζευτεί απ’ όλη την επικράτεια της χώρας το τεύχος του «Hello!» προκειμένου οι υπεύθυνοι να καλύψουν με στίκερ ή να αφαιρέσουν την επίμαχη φωτογραφία και μετά να το ξαναμοιράσουν, όλοι καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι εφικτό εκτός αν ο εκδότης έχει πολλά λεφτά για πέταμα -de facto κανείς δεν έχει.

Η ανταπάντηση-απειλή και η αρχή της ρήξης

Την περασμένη Πέμπτη το πρωί όλοι φυσικά περίμεναν την αντίδραση της Ελένης Μενεγάκη μέσα από την εκπομπή της, πετώντας έστω υπονοούμενα ή καρφάκια, όπως το συνηθίζει, με τη χρήση αυθόρμητων, υποτίθεται, δηλώσεων ή καθ’ όλα συμβολικών κινήσεων. Προτίμησε το δεύτερο. Κρατώντας το βιβλίο με τίτλο «Γελωτολογία» και με ύφος εμφανώς ειρωνικό είπε στον φακό: «Εδώ είμαι με σύνθημα “Γελωτολογία”. Αυτά, έτσι γιατί είναι συνθήματα που φέρνουν χαρά στη ζωή. Γελωτολογία. Ακούγοντάς το τι σκέφτεστε, ρε παιδιά; Και ευτυχώς κάθε μέρα μάς ξημερώνει και κάτι να μας κάνει και λίγο να γελάσει το χειλάκι μας».

Από την αντίδρασή της, πάντως, την επόμενη μέρα φάνηκε ότι η παρουσιάστρια δεν γλέντησε και τόσο με το κείμενο της Έλενας Λυμπέρη. Αντιθέτως, σε σοβαρό ύφος, με επιστολή μέσω του δικηγόρου της μίλησε για «ψεύδη» και για «παραλήρημα», προκαλώντας τη μάλιστα να μην ξαναδημοσιεύσει φωτογραφίες δικές της και των οικείων της και να μην ξαναναφερθεί καν το όνομά της:. «Η προσπάθειά μου να προστατεύσω τα παιδιά μου από τη δημοσιότητα σε ιδιωτικές τους στιγμές και σε ιδιωτικό χώρο σχολιάστηκε από την κυρία Μακρή-Λυμπέρη με τρόπο παραπλανητικό, εξαπολύοντας μία εκτός ορίων επίθεση στο πρόσωπό μου. Ποτέ δεν ζήτησα την απόσυρση του περιοδικού. Ζήτησα την επικάλυψη μιας φωτογραφίας επειδή τραβήχτηκε παράνομα από ιδιωτικό χώρο.

Τα υπόλοιπα είναι απλά ψέμα. Ολο αυτό θα είχε αποφευχθεί αν η κυρία Μακρή-Λυμπέρη είχε σεβαστεί το αυτονόητο δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην ιδιωτικότητα του βίου του και την εξίσου αυτονόητη υποχρέωση κάθε μητέρας να προστατεύει και να φροντίζει τα παιδιά της. Είμαι σίγουρη ότι τα ελληνικά δικαστήρια θα με δικαιώσουν. Οσον αφορά τον παραληρηματικό της λόγο, τα ψεύδη και την απαξίωση που εκφράζει όχι μόνο για εμένα αλλά και για τους εκατοντάδες χιλιάδες τηλεθεατές που επί 20 και πλέον χρόνια παρακολουθούν τις εκπομπές μου και οι οποίοι κατά την κα Μακρή-Λυμπέρη είναι “άρρωστοι στο κρεβάτι του Υγεία”, ας κρίνετε όλοι όσοι διαβάσατε το κείμενό της. Πώς είναι δυνατόν στη χυδαία αυτή συμπεριφορά να έδωσε αφορμή η προσπάθειά μου να προστατεύσω τα παιδιά μου από παράνομες προσβολές. Και εντέλει, αν η κυρία Μακρή-Λυμπέρη πραγματικά επιθυμεί να πιστέψει ο κόσμος όλα όσα ισχυρίζεται για μένα ως επαγγελματία, την καλώ να το αποδείξει και να μη μείνει στα λόγια. Ας τα κάνει πράξη. Την προκαλώ, λοιπόν, να μην δημοσιεύσει ποτέ ξανά φωτογραφία μου, να μην αναφέρει ποτέ ξανά το όνομά μου και εν γένει να μην ξαναασχοληθεί ποτέ κανένα από τα περιοδικά για τα οποία έχει γνώμη ή σχέση με εμένα ή και με οποιοδήποτε μέλος της οικογενείας μου», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το ότι η κυρία Μακρή ήταν θυμωμένη όσο έγραφε το κείμενο της είναι προφανές, το ότι ήταν και η Μενεγάκη όταν έγραφε το δικό της είναι επίσης σαφές. Διότι πέρα από τους διόλου κολακευτικούς χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιεί, θα έπρεπε να έχει συνειδητοποιήσει ότι όταν ζητάς από έναν εκδότη να επικαλυφθεί η φωτογραφία από όλα τα αντίτυπα του τεύχους που ήδη κυκλοφορεί την ίδια μέρα που καταθέτεις τα ασφαλιστικά, ουσιαστικά του ζητάς να το αποσύρει. Και φυσικά δεν είναι πρακτικά δυνατό -και οικονομικά ανεκτό- να μαζέψει από κάθε χωριό και κωμόπολη τα αντίτυπα, να τα μαζέψει στις αποθήκες, να βάλει καμιά δεκαριά υπαλλήλους να σκίσουν την επίμαχη σελίδα και μετά να ξαναπληρώσει τους διανομείς για να το ξαναμοιράσουν.

Ηδη άλλωστε θα έχει χάσει πολύτιμο χρόνο από την παρουσία του στα περίπτερα και, όπως όλοι γνωρίζουμε, στα έντυπα και δη τα εβδομαδιαία η πλειονότητα του κοινού θα σπεύσει να σε πάρει τη μέρα που ξέρει ότι κυκλοφορείς – κάθε Τετάρτη για το «Hello!». Αλλωστε, όπως φαίνεται και από την αίτηση έκδοσης προσωρινής διαταγής, η Μενεγάκη απαιτούσε την «απάλειψη» της φωτογραφίας όποιος κι αν ήταν ο τρόπος – μόνο που ο τρόπος είναι ένας: η απόσυρση: «Να εκδοθεί προσωρινή διαταγή η οποία να υποχρεώσει τους εναγόμενους, ανεξαρτήτως μέσου ή τρόπου ή τεχνικής δυνατότητας, να απαλείψουν άμεσα την πολλαπλώς επιλήψιμη και παρανόμως, εντός ιδιωτικού χώρου, ληφθείσα φωτογραφία απ’ όλα τα αντίτυπα του τεύχους».

Οι σχέσεις των δύο κουμπάρων

Για όσους αρέσκονται να παρακολουθούν την εγχώρια showbiz σαπουνόπερα, οι σχέσεις των δύο κουμπάρων είχαν τα μάλα διαταραχθεί την περίοδο που η Ελένη χώριζε από τον Γιάννη Λάτσιο, ενώ η δημοσίευση των πρώτων κοινών φωτογραφιών της με τον Ματέο από το περιοδικό «OK!», που ανήκε στην IMAKO του Πέτρου Κωστόπουλου και ήταν το ανταγωνιστικό (σε σημείο σφαγής) έντυπο του «Hello!», ήταν το αποκορύφωμα.

Το γεγονός ότι η πλευρά Κωστόπουλου – Μπαλατσινού είχε ταχθεί με την πλευρά Λάτσιου την εν λόγω περίοδο του χωρισμού, σε συνδυασμό με τη δημοσιοποίηση των ντοκουμέντων που αποδείκνυε ποιος ήταν η πέτρα του σκανδάλου, οδήγησε την Ελένη Μενεγάκη στο να κάνει ουσιαστικά εμπάργκο στα έντυπα της IMAKO και οι όποιες συνεντεύξεις της και φωτογραφικές παραγωγές δίνονταν πλέον στον ανταγωνιστικό όμιλο Λυμπέρη. Από το 2010 και έπειτα η Ελένη Μενεγάκη -που η αλήθεια είναι ότι και τα προηγούμενα χρόνια εμφανιζόταν στα περιοδικά του Λυμπέρη προσπαθώντας να κρατήσει τις μιντιακές ισορροπίες- θα γίνει η πλέον αγαπημένη του ομίλου συμμετέχοντας σε εντυ­πωσιακές φωτογραφικές παραγωγές, δίνοντας ζουμερές συνεντεύξεις, όπως την πρώτη μετά τον πάταγο του χωρισμού και της σχέσης της με τον Ματέο, και πρωταγωνιστώντας στα εξώφυλλα όλων των περιοδικών.

Η φωτογραφία, όμως, ξεχείλισε το ποτήρι της ανοχής. Το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στα καδραρισμένα εξώφυλλα που κοσμούν το γραφείο της Ελενας Μακρή-Λυμπέρη και δείχνει να της χαμογελά στην πραγματικότητα έχει βγάλει νύχια. Αγνωστο αν τα έχει κατεβάσει ήδη από τους τοίχους η δημιουργός της.

Διαβάστε τι αποκάλυψε ο Καβατζίκης για τη διαμάχη Μενεγάκη – Λυμπέρη και ποιος ο μισθός της Μενεγάκη και της Ζαρίφη στον ALPHA

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Δείτε πώς είναι σήμερα διάσημοι που μεσουράνησαν στο παρελθόν, πραγματικά αγνώριστοι.