Στον Σπύρο Λάτση οι 8 βίλες «πάνω στο νερό» του Ελληνικού: Απίστευτη χλιδή και 3 δις € για Αττική Οδό

Ο Έλληνας μεγιστάνας και μεγαλομέτοχος της Lamda Development Σπύρος Λάτσης, είναι ο πρώτος επενδυτής στο project – βίλες πάνω στη θάλασσα του Ελληνικού, αποκτώντας όλη την πρώτη σειρά που αποτελείται από 8 υπερπολυτελείς κατοικίες που ακουμπάνε πάνω στο κύμα.

Καλά πληροφορημένες πηγές υποστηρίζουν ότι ο μεγαλοτραπεζίτης – και όχι μόνο- σε μια έμπρακτη κίνηση υποστήριξης του επενδυτικού πλάνου, αλλά και διαβλέποντας μια τεράστια ευκαιρία μέσα από την απόκτηση ακινήτων – φιλέτων στο Ελληνικό, «έκλεισε» όλη την πρώτη σειρά 8 μονοκατοικιών πάνω στο κύμα, τις οποίες προορίζει 3 για την οικογένεια του, μία για την αδερφή του Μαργαρίτα Λάτση και 4 για στενούς προσωπικούς του φίλους και συνεργάτες!

Θυμίζεται ότι με βάση το project της Lamda πωλούνται 27 οικόπεδα σε προνομιακή θέση πάνω στη θάλασσα όπου και θα ανεγερθούν υπερπολυτελείς κατοικίες, τις οποίες δεν θα παραδώσει με το κλειδί στο χέρι η Lamda, αλλά ο κάθε ιδιοκτήτης μόνος του με επιλογή δικής του κατασκευαστικής εταιρείας, με μόνη δέσμευση να επιλέξει ανάμεσα σε 3 αρχιτεκτονικά σχέδια μεγάλων γραφείων, δυο ελληνικών και ενός αμερικανικού από την Καλιφόρνια!

Οι 27 βίλες εκτείνονται σε τρεις σειρές, με τις πρώτες 8 πάνω στο κύμα, τις 10 βίλες ακριβώς πίσω από τις πρώτες και ανάμεσα στις εσοχές ούτως ώστε να έχουν άπλετη θέα και τις άλλες 9 στην τρίτη σειρά!

Πάντως, για να είμαστε σαφείς, ακόμη το πλαίσιο πώλησης μεμονωμένων οικοπέδων σε ιδιώτες δεν έχει καθοριστεί επαρκώς, υπάρχουν κενά ως προς τον νόμο και τις διατάξεις, κάτι που αναμένεται να ξεκαθαριστεί οριστικά προσεχώς!

Το ιλιγγιώδες ποσό των 3 δις. ευρώ αναμένει η κυβέρνηση στον διαγωνισμό για την Αττική οδό!

Μολονότι οι αντιδράσεις των εργολάβων ήταν έντονες και οι πιέσεις ισχυρές σε προσκήνιο και παρασκήνιο, τελικά η κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει τον διαγωνισμό για την παραχώρηση της Αττικής οδού, χωρίς να εντάσσεται σε αυτόν κατασκευαστικό αντικείμενο, δηλαδή οι περίφημες επεκτάσεις προς Λαύριο και Ραφήνα, αλλά και η αστική «σήραγγα της Ηλιούπολης», η σύνδεση δηλαδή της Λεωφόρου Κατεχάκη με την Βουλιαγμένης και το εμβληματικό έργο του Ελληνικού! Πού αποτελεί φυσική συνέχεια της περιφερειακής Υμηττού και κλειστό αυτοκινητόδρομο!

Θυμίζεται ακόμη ότι το ελληνικό δημόσιο και ειδικότερα το Υπ. Υποδομών είχε δώσει μια πρόγευση των διαθέσεων του με την προκήρυξη του διαγωνισμού για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την Εθνική οδό και τον κόμβο Καλυφτάκη, ως δημόσιο έργο!

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Διαβάστε από τι κινδυνεύουν οι τραπεζικές καταθέσεις και τι ανακοίνωσαν οι τράπεζες.